سلاح آمریکایی ، حق مسلم ماست

0
1197

سلاح آمریکایی ، حق مسلم ماست

15.01.2015
میلاد آریایی
بابا من نمیدانم چرا اینقدر به ما سخت میگیرند آلان توی تمام دنیا گروههای تروریستی تانک دارند ، نفر بر دارند حساب بانکی متعدد دارند توی روز روشن نفت میفروشند و توی اروپا آنرا به دلار و یورو تبدیل میکنند ما یک سلاح انفرادی با چند تا ضد هوایی آن هم برای حفاظت از جان خودمان میخواهیم کلی از ما مدرک و استدلال میخواهند، ای بخشکی شانس ، دیدی چطور آمریکا ما را خر کرد کلی تانک ها و نفر برهای روسی وکاتیوشا و خمپاره و کاتیوشا را الکی الکی از چنگ مان در آوردند تا برسیم به امروز که محتاج چندر غاز همه‌اش روی هم رفته 2000 سلاح انفرادی ! باشیم ؟
بعدش هم مثل آب خوردن البته با پس گردنی آن‌ها را تحویل گرفته و نمیدانم توی لوله هایش چی ریخته بودند که مثل پنیر تا میشد بعدش هم که خودتان شاهدید اردوگاه مان را هم تخلیه کردند و شدیم چوب دو سر طلا آخر آلان چه کسی برای ما تره خرد میکند نه سلاح داریم نه زمین داریم نه قرارگاه و پادگان همه‌اش بدنبال لیفتراک !؟
درست است ما زندان داریم و شکنجه میکنیم و میکشیم آنکه برادرم کشت، آنکه خواهرم کشت و کاری میکنیم که همانهایی که برایمان 20 سال 30 سال زحمت و رنچ کشیدند میرسانیم به جایی که آرزوی مرگ خودشان را در روابط ما بکنند ولی خوب این‌ها بچه‌های خودمان هستند بلاخره با آن‌ها یک جوری کنار می‌آییم. ما که نیامدیم دیگران را شکنجه کنیم یا زندانیان گوانتامانو را بلا سرشان بیاوریم.
پای حرف همین بچه‌های خودمان بنشینید خودشان می‌گویند که برای رشد شان همین کارها ضروری بوده است منظورم رشد ایدئولوزیکی شان است بنابراین این‌قدر توی سر ما نزنید شما میخواهید خشونت راه بیندازید و از این حرف ها.
خواهشا این خواسته سخنگوی رهبری ما در اسلو و درخواست 2000 سلاح و چند تا ضد هوایی را به دیده منت یک بار دیگر بررسی کنید شاید نظرتان عوض شود.
حقیقت اش ما این را پیشاپیش می‌گوییم که بفهمانیم خطر را بغل گوش خود حس کرده‌ایم و اگر کلی در همین لیبرتی شهید شدند بگوییم ما که از قبل گفته بودیم تازه درخواست مشخص هم داده بودیم پس کشته شدن افراد تقصیر ما و رهبری ما نیست گفتیم سلاح بدهید ، ندادید ، اینطوری شد.
درست است او ما رادر لیبرتی به عنوان گوشت دم توپ نگه داشته ولی همه میدانند همه این خطر ها و جان فشانی های رهبر ما بخاطر کانون استراتژیکی نبرد همراه ششکی قابل تأمل حاضران است و بس.
من حقیقتاً به عنوان یک هوادار همیشه در صحنه از رهبری پاکبازمان یاد گرفته‌ام که هیچ وقت دم لای تله ندهم و خودم را برای روزهای مبادا در همین اروپا سالم و سر و مور و گنده نگه دارم و از زبان برادرخاطر نشان میکنم فردا کسی کشته شود تقصیر ما نیست ها …. به رهبری ما هم که چراغ ها را با کنترل از راه دور خاموش کرده خرده نگیرید ها … گفته باشم
و برای آخرین بار میگویم و تأکید میکنم که ما را به سلاح انفرادی مجهز کنید و این فقط یک تهدید نیست واقعاً یک خواست انقلابی و عاجزانه است که کسی خدای نکرده کشته نشود و این از ما گفتن بود و تا کجا پیدا شود گوش شنوا .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید