فرقه رجوی جنایتکار چه فرقی با داعش دارد؟

0
1149

فرقه رجوی جنایتکار چه فرقی با داعش دارد؟

چند روز پیش سنگ فرش خیابانهای پاریس توسط چند تروریست وحشی به خون اغشته شد این عمل وحشیانه توسط گروه وحشی داعش برعلیه روزنامه نگاران و کاریکاتوریستهایی صورت گرفت که به زعم جنایتکاران جرمشان کشیدن کاریکاتور رهبر گروه وحشی داعش و نوشتن جملات خنده دار در مورد این گروه بوحشی بوده .

این عمل وحشیانه از نظر همه سیاستمداران و مقامات فرانسه نشانه گرفتن و ترور ازادی بیان می باشد و همه مقامات فرانسه به اتفاق گفتند با این ترورها نمی توانند مانع و جلو ازادی بیان را بگیرد .

ما نیزضمن این عمل تروریستی وحشیانه را محکوم و با خانواده قربانیان و مردم فرانسه اعلام همدردی می کنیم .

اما به یک نکته اینجا تاکید کنم بد نیست مقامات دولت و امنیتی فرانسه و سایر کشورها به ان توجه کنند .

اگر روزنامه نگاران و کاریکاتوریستهای فرانسوی به خاطر بیان عقاید و نظرات خودشان به دست اعضاء گروه تروریستی داعش تهدید به مرگ شده بودند و مورد حمله قرار می گیرند و کشته می شوند

ما جدا شده ها از فرقه رجوی به خاطر افشاء اعمال ضد بشری وتروریستی فرقه رجوی در خیابانهای پاریس و سایر کشورهای اروپائی توسط تروریستهای اموزش دیده فدائیان و گارد ریاست جمهوری صدام ملعون که توسط مریم قجر از مقر فرقه رجوی در اور سوراواز به خیایانهای پاریس فرستاده می شوند مورد ضرب و شتم و تهدید به ترور و مرگ می شویم چون از نظر شخص رجوی و مریم قجر افشاء اعمال تروریستی رجوی و مناسبات درونی تشکیلات فرقه گرایانه رجوی گناه نا بخشودنی می باشد و رجوی در نوار صوتی جدیدی که بیرونی شده به اعضاء خود در اروپا دستور داده منتقدان و جدا شده ها از فرقه رجوی را به خاطر بیان واقعیتها ترور کنند درست همین کاری که گروه تروریستی داعش در پاریس انجام داد فرقه رجوی از سالها پیش این عمل تروریستی را در فرانسه و اروپا اجرا می کند که اسناد و مستندات ان موجود می باشد و قابل ارائه به هر دادگاهی می باشد .

ـــ گروه تروریستی داعش یکسال واندی دست به کشتار می زند فرقه جنایتکار و تروریستی رجوی بیش از ۳۰ سال به ترور و کشتار دست زده و هنوز هم به ان ادامه می دهد .

ــ فرقه رجوی از دهه ۶۰ دست به ترور و بمب گذاری و عملیات انتحاری دست زده و تجربه ۳۰ ساله در این زمینه دارد درست همان کاری که گروه تروریستی داعش یکسال و اندی هست ادامه دهنده راه فرقه رجوی هست .

ــ رهبر گروه تروریستی داعش خود را ولی مسلمین لقب داده رجوی زنباره هم خود را فقط جوابگوی خدا می داند و مدعی هست که با امامان در ارتباط است !

ــ گروه تروریستی داعش یکسال و اندی در اروپا با همان قیافه ریش و پشم خاص فعال هست فرقه جنایتکار رجوی شیاد تر ازاین گروه با ظاهر غرب پسند خود را پنهان کرده و لی همان فعالیت تروریستی خود را دنبال می کند .

ــ گروه تروریستی داعش از انسانهای فناتیک برای مقاصد شوم خود استفاده می کند رجوی هزار بار بدتر از این گروه تروریستی عمل می کند و انسانها را با مغز شوئی و ایدئولوژی من در اودری فرقه ای به اسارت ذهنی و جسمی می کشد تا انجا که از دست نویسنده قلم و از دست تار زن مضراب تار را گرفته به جای ان چماق و چاقو دست انها می دهد تا منتقدان رهر فرقه را در خیابانهای پاریس و اروپا به قتل برسانند .

ــ گروه توریستی داعش با نام اسلام دست به جنایت می زند و انسانها را به کشتن و کشته شدن سوق می دهد فرقه رجوی نیز با نام اسلام انقلابی انسانها را به کشتن و کشته شدن ترغیب می کند و رجوی زنباره در اخرین پیام صوتی خود دستور کشتن منتقدان و مخالفان را بصورت علنی صادر کرده .

ــ گروه تروریستی داعش زنان را بنام جهاد نکاح مورد سوء استفاده جنسی قرار می دهد رجوی زنباره بدتر از داعش تک خوری کرده زنان را به عقد خود در اورده و انها را مورد سو استفاده جنسی قرار می دهد و …

البته نمونه های زیادی هست که شباهت فرقه رجوی با گروه وحشی داعش را به اثبات می رساند و نا گفته نماند که فرقه رجوی متحد داعش می باشد و جنایات این گروه وحشی در سوریه را با عناوین رزمندگان سوری در سایتها و تلویزیون خود شان برای فریب افکار عمومی بکار می برند و همین فریبکاری را درمورد داعشی های وحشی در عراق انجام می دهند و تروریستهای داعش را بعنوان عشایر انقلابی ! و مردم انقلابی عراق ! در تلویزیون و سایتهای فرقه رجوی لقب می دهند .

نتیجه اینکه دولت مردان و سرویسهای امنیتی به جای استفاده از فرقه رجوی بعنوان یک برگ فشار به ماهیت و عملکرد سران این فرقه در اروپا و مناسبات درون تشکیلاتی فرقه رجوی دقت کنند و اجازه ندهند اموزش دیده های فدائیان صدام و گارد جمهوری صدام ملعون سنگ فرش خیابانهای شهرهای اروپا را به خون منتقدان و مخالفان فرقه آغشته کنند .

من به دولتمردان و ارگانهای امنیتی کشورهای اروپائی بطور خاص کشور فرانسه هشدار می دهم در صورتیکه چشم به اعمال تروریستی سران فرقه رجوی در قبال منتقدان و مخالفان این فرقه بپوشید در اینده نه چندان دور شاهد اعمال جنایتکارانه و تروریستی مثل پاریس خواهید شد که اینبار فرقه رجوی ان را عملی خواهد کرد .

برای جلو گیری از قتل منتقدان و جدا شده هایی که اعمال ضد بشری ؛ تروریستی و جنایتکارانه فرقه رجوی و بطور خاص اعمال رهبران فرقه را افشاء می کنند تنها راه ممکن بستن اردوگاه و مقر فرقه رجوی در اور سوراواز و محاکمه عادلانه سران فرقه در یک دادگاه به خاطر جنایت علیه بشریت می باشد در غیر اینصورت تروریستهای اموزش دیده فدائیان صدام مستقر در اور سوراواز پاریس وحشی تر از داعش خون و خونریزی به راه خواهند انداخت .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید