حامد صرافپور : لمپنیزم افسارگسیخته رجوی ها و چماقدار-تروریست های این زوج تبهکار

0
1077

لمپنیزم افسارگسیخته رجوی ها و چماقدار-تروریست های این زوج تبهکار
حامد صرافپور ـ 30.01.2015

در پی افشای روزافزون جنایات رجوی توسط منتقدان و ریزش شدید نیرو در درون تشکل مافیایی فرقه مجاهدین، بار دیگر مریم قجرعضدانلو چماقداران خود را به صحنه فرستاد تا با هرزه درایی و توهین به منتقدان چند صباحی بیشتر به حیات سیاسی شکست خورده خود بیفزایند. جای تأسف و انزجار است که مسعود رجوی تا به این حد پرنسیب های انسانی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را زیر پا لگدمال، و مرزهای پستی را درنوردیده است. تاکنون در جایی ندیده ام کسی تا به این حد مرزهای لمپنیزم را حداقل در خانه و خانواده خویش در هم شکسته و آنان را در محیط اجتماعی زیر ضرب انواع واژه های رکیک برده باشد.
محمد اقبال که برای بسیاری از دوستان و هموطنان به “دریدگی” مشهور است، بار دیگر هویت خود و رهبر عقیدتی خویش را به نمایش گذاشت و با ادبیاتی انزجار آور و زشت، خواهرش “عاطفه اقبال” و تنی چند از دیگر منتقدان فرقه مجاهدین را مورد “رحمت قجری-رجوی” قرار داد و همانطور که در متن تصویر قابل رؤیت می باشد او را “حیوان لیبرتی و ماماچه پلیدک” خطاب، و با صفاتی شایسته مریم و مسعود رجوی، دیگر منتقدان را هم مورد عنایت قرار داده است:

Mohammad-Eghbal-Terroirst-France
محمد اقبال تروریسم فرانسه
محمد اقبال که خود در تمامی سال های حضور در عراق جرأت و شهامت حضور در جنگ را نداشت و همچون رهبر خود از ترس زیر چتر “کار روابطی-بیماری-کمری بودن” پنهان می شد و از عملیات فرار می کرد (بعد از انتقال به فرانسه با کمک مریم قجرعضدانلو و ایمن شدن از هر تهدید تروریستی موجود در عراق)، به رجزخوانی پیرامون تسلیح لیبرتی پرداخته و برای قربانیان فرقه در خاک عراق نسخه بازپسگیری سلاح پیچیده و منتقدان این خواسته تروریستی را محکوم و به زعم خویش جلوی مریم خوشرقصی نموده است.
بی تردید محمد اقبال نیز همچون بقیه شکنجه گران و چماقدار-تروریست های این فرقه، خود قربانی یک سیستم مخرب کنترل ذهن بوده و بازیچه ای بیش در دست مسعود رجوی نیست، اما به رهبران این فرقه مخوف باید گفت دیگر خیلی دیر شده و این جملات خریداری جز بازمانده هواداران مواجب بگیر شما در غرب ندارد و دوران تهدیدهای چاله میدانی گذشته است. شما در این زمینه هم کماکان در دهه چهل-پنجاه بسر برده و قادر نیستید از غار بنیادگرایی و جهالت بیرون آیید. علت اصلی آن هم پنهان شدن مسعود رجوی به مدت طولانی در مخفیگاه است و اینکه او نتوانسته طی سی و چندسال گذشته در کوچه و خیابان قدم زده و با مردم صحبت کند و ببیند که دوران جدیدی فرا رسیده است، هرچند که بزودی عاقبت کار ستمکاران را خواهد چشید.
به حامیان غربی این زوج تروریستی باید گفت بیچاره آن دمکراسی و آزادی بیان که در شعار های شما تکرار می شود. آیا دمکراسی مورد نظر شما دم حمایت از چنین موجودات مسخ شده با اندیشه های تروریستی است؟ آیا همین حمایت های شما از فرقه رجوی و گروه های تروریستی در سوریه، عراق، افغانستان و یمن نیست که منجر به بسیاری معضلات در جامعه اروپا –از جمله گسترش تروریسم- شده است؟ آیا حمایت شما از بن لادن و طالبان نبود که یازده سپتامبر را آفرید؟ آیا حمایت شما از داعش و القاعده نبود که حوادث اخیر سوریه و عراق را آفرید و نهایتاً راه به اروپا برد؟ آیا حمایت شما از فرقه رجوی و ارتش آزاد سوری عاقبتی جز تقویت تروریسم در اروپا خواهد داشت؟
سازمان های حقوق بشری و مدافع زنان کجا هستند که مریم رجوی را بخاطر اینگونه حمله به زنان منتقد محکوم کنند؟ چرا این نهادها و سازمان ها فقط برای شرایط خاص و برای اهداف خاص سیاسی فعال می شوند؟ ما از دولت فرانسه و دیگر دولت های غربی که اجازه می دهند سران این فرقه خطرناک در قلب اروپا جولان داده و با کت و کراوات و یا انواع آرایش و مدهای زنانه، زیر نقاب دمکراسی، به تهدید و توهین مخالفان و منتقدان بپردازند، می خواهیم تا سیاست دوگانه برخورد (با تروریسم و بنیادگرایی) را کنار گذاشته و به جای خاورمیانه، به درون کشورهای خویش نظر داشته و خطر بنیادگرایی و تروریسم را در کنار خود حس کنند و راه حلی برای آن بیابند، که از نظر ما چیزی جز مهار کردن مریم رجوی و به دادگاه کشانیدن او و همکارانش نیست. و باید بدانند که سر این فتنه ها همان کسی است که ده ها سال در کنار صدام حسین علیه ملت ایران در جنگ و سرکوب بود.
حامد صرافپور
۲۸ ژانویه ۲۰۱۵
۸ بهمن ۱۳۹۳

لینک به منبع

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید