محمد رزاقی : کدام موسسه مالی ؟ یا صندوق قرض الپسنده؟

0
845

حال نیت کمسیون تروریست پرور از افشاء این سندها چه می تواند باشد؟
فکر کنم اقایان باید در اوج صداقت نداشته شان به یک چیز باید اعتراف کنند انهم اینکه رجوی و ماهیت و درون مایه کثیف رجوی را تا بحال خوب نشناخته اید .

مقر شورای دست ساز رجوی : کدام موسسه مالی؟ یا بیمه درمانی ؟ یا صندوق قرض الحسنه ؟ یا صندوق قرض الپسنده ؟
محمد رزاقی ـ 02.02.2015

هفته پیش کمسیون تروریست پرور شورای دست ساز رجوی دست به یک حود افشائئ زد که در نوع خود بی نظیر بود .
چون از روزی که هر کدام به دنیای ازاد قدم گذاشتیم کفتیم که رجوی خود مزدور صدام ؛ سیا؛ موساد؛ بعضی شیوخ عرب می باشد و بابت جاسوسی ؛ خیانتهایش دلارهای خونین دریافت می کند رجوی زنباره نه تنها به افشاگریهای ما جواب منطقی نداد بلکه جیره خواران خودش را به میدان فرستاد تا با ضرب و شتم و ترور ما را از میدان خارج کنند
یک عده را هم پشت میز در ویلاهای اور سوراواز یا به کافه تریاهای نروژ ؛ یا به کنار رود سن فرستاد تا در مورد جدا شده ها هر انچه لایق مریم قجر و رجوی زنباره بود به جدا شده ها بنویسند و نسبت بدهند و بگویند .
هر از گاهی هم رجوی جیره خواران خود را سوار قطار مزدوری می کرد شهر به شهر و یا کشور به کشور می چرخانید تا از زبان جیره خوارانش کینه حیوانی خودش را نشان بدهد و حرفهایی که مستقیم بدون سریش هم به خود شخص رجوی می چسبید ازدهان یاوه گویان مزد بگیر به قربانیان فرقه بچسبانده شود .
افشاء اسناد پرداخت دلارهای خونین انهم از طرف کمسیون تروریست پرور شورای دست ساز رجوی به جیره خواران رسمی و غیررسمی رجوی در مورد ۳ عضو مستوفی شورای دست ساز رجوی زنباره می باشد جا دارد کمسیون تروریست پرور شورای دست ساز رجوی اسناد پرداخت دلارهای خونین به همه جیره خواران رسمی و غیر رسمی را علنی کند ! چون رجوی زنباره بارها؛ بارها در نشستهای درونی می گفت اگر ما جیره و حقوق ماهیانه شورائی ها و نفرات انجمنها را ندهیم آنها عرضه سبزی فروشی هم ندارندکه بتوانند مسئله روزانه خودشان را حل کنند .
به غیر این شورائی های رسمی و غیر رسمی فرقه رجوی اموزش دیده های فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون را هم حقوق مشخص پرداخت می کنند تا در هر زمان و مکان نیاز بود از طریق اتاق عملیات اور سوراواز برای ضرب و شتم و ترور جدا شده ها بوسیله مریم قجر و شوهر زاپاسش مهدی تهرانی ( مهدی ایریشمپی ) به خیابانهای پاریس یا دیگر شهرهای ارپا اعزام شوند طبعآ این اموزش دیده های فدائیان صدام برای ترور و کشتار حتما امکانات حقوق ماهیانه بیشتری را از رجوی دریافت می کنند .
البته من با دیدن اسنادی که کمیسون تروریست پرور شورای دست ساز رجوی رو کرده جند سوال به ذهنم زده که می خواهم بصورت عام این سوالها را مطرح کنم چون به یقین میدانم کمسیون تروریست پرور ؛ رجوی هیج وقت به سوالات جواب نداده و نخواهند داد .
سوال یکم : منابع مالی شورای دست ساز رجوی از کجا تامین می شود ؟
سوال دوم : ایا شورای دست ساز رجوی کار موسسه مالی ( دادن وام ) را هم انجام می دهد با قوانین کدام بانک فرانسه یا اروپا اقدام به دادن وام به افراد مبادرت می کند
این موسسه زیر کدام موسسه مالی کار می کند و کنترل ورو د و خروج ان چگونه مشخص می شود ؟
ــ در سندهایی که کمسیون تروریست پرور شورای دست ساز رجوی نشان داده شده همه پرداخت ها به اقایان محمد رضا روحانی و اقای کریم قصیم و اسمائیل یغمائی بصورت نقدی بوده این همه پول بوده این پول نقد ها از کجا به مقر شورای دست ساز رجوی می رسد ؟ الاء از منابع کشورهای شیوخ مرتجع عرب یا موساد و سیا و یا بیخش اعطم ان دلارهای خونین صدام می باشد که رجوی در کشورهای مختلف تجارت خانه را انداخته تا دلارهای خونین به دلارهای پاک تبدیل کند .
ــــ کمیسون تروریست پرور شورای دست ساز رجوی روی اکثر برگه های حقوق اقای کریم قصیم نوشته برای رسیدگی درمانی و پزشکی !
مگر مقر شورای دست سا ز رجوی مشغول پرداخت پول بیمه درمانی حضرات می باشد انهم در اروپا ! اینجا جا دارد برای روشن شدن افکار عمومی هموطنان داخل و خارج کشور بگویم در صورتیکه کسی حتا یک یورو در جیب نداشته باشد ولی بیماری داشته باشد که حتا نیاز به عمل جراحی باشد بیمارستان عمل لازم را بدون دریافت هیج ریالی با سیستم بیمهc m u : بطور مجانی در همه بیمارستانها حتا سخت ترین عمل انجام میدهند .
مگر ساختار فیزیکی دریافت کننده گان دلار های خونین با بقیه انسانها فرقه کند و اقایان مجبور شوند هر ماه عمل جراجی بافا ســـــیــل خودشان را انجام دهند !
هر انسانی ۳۲ دندان دارد مگر مال این اقایان بزرگ بوده و محبور بودند به جای ۳۲ دندان به مداوای ۳۲۰ دندان مشغول باشند .
یا اقای یغمائی با دریافت صدها هزار دلار خود شعر گفتن ترک کرده و جند شاگرد استخدام کرده به اسم وفا یغمائی شعر بسرا یند و اقایمائی هم با دلارهای خونین ره روح و جیم زنگ زده در کنار دریا و … سیقل بدهد .
حال نیت کمسیون تروریست پرور از افشاء این سندها چه می تواند باشد؟
فکر کنم اقایان باید در اوج صداقت نداشته شان به یک چیز باید اعتراف کنند انهم اینکه رجوی و ماهیت و درون مایه کثیف رجوی را تا بحال خوب نشناخته اید .
ــــ رجوی زنباره با رو کردن این اسناد می خواهد اولا به اعضاء مستوفی بگوبید جیره شما را من پرداخت می کردم و شما از خود چیزی نداشتید .
ــ رجوی می خواهد به الباقی کسانی که در شورا مانده اند یک پیام دهان کوب و دهان دوز بفرستد و اتهم اینکه هر کی از ابن لحظه بخواهد از سورای دست ساز رجوی جدا شود اسناد دریافتهای ماهیانه شان را منتشر می کنیم تا نتوانند دست از پا خطا کنند و …
اما من به شخصه اصرار دارم به گفته مسعود رجوی که در هر نشستهای درونی می گفت هزار خانی یک قیمت دارد؛ مهدی سامع با زنس یک قیمت دارد ؛ پرویز حزائی یک قیمت دارد ؛ جمشید پیمان یک قیمت دارد !
ا سمائل خوئی که در مناسبات شورا نیست ولی حقوق ماهیانه اش را سازمان می پردازد ؛ قیمت امیر ارام چقدر است و … را یکجا منتشر کنید تا سیه رو شود هر که در او عش باشد .
در ضمن جیره مواجب دوست دخترهای مریم قحر که هر کدام اشل مشخص دارد راهم به ایست اضافه کنید .
پاتریک کندی ؛ رودی جولویانی ؛ بولتون ؛ شهردار سابق ؛ ژنرال دیوید فیلیپس ؛ سرهنگ مارتین و نمایندگان سابق اروپا ؛ امریکا را به لیست جبره خواران اضافه کنید .
از همه مهمتراسناد و مدارک نفودیهای واقعی که الان در نقش برادر مجاهد درکمپ لیرتی مشغول جهاد و مباره با دسته طی هستند و یک عده ترورستهایی مثل کرم اسلامی ؛ حمید ارمیده ؛ ظاهر زاده که رجوی مضراب تار از دست اش گرفته به جای ان چماق داده تا به قربانیان فرقه حمله کنند وفعلا دلارهای خونین در یافت می کنند و منتطر دستور مریم قجر و یا شوهر زاپاس مریم قچر از اردوگاه فرقه اورسوراواز رجوی برای کشتن جدا شده ها ماموریت بگیرد .
البته در بین اعضاء فرقه رجوی گرچه در ظاهر در نقش جدا شده ظاهر می شوند در حقیقت انها کسانی هستند که بهتربن اموزشهای تروریستی را نزد فدائیان صدام و گارد جمهوری عراق بصورت حرفه ای یاد گرفته اند و هر لحظه منتظر فرمان شخص رجوی یا مریم قجر هستند تا هزاران بار بدتر از داعش در خیابانهاب اروپا خون جدا شده ها و منتقدان فرقه رجوی را به زمین بریزند .

لینک به منبع 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید