سید امیر موثقی : آقای رجوی ما بیشمارانیم!

0
698

در برابر طرح ها و توطئه های شومت برای نگهداشتن های اجباری در مناسبات فرقه ای ایستادگی کردیم و بهای آنرا هم پرداختیم با پوست وگوشت واستخوان . کتک خوردیم یعنی شکنجه شدیم در میان هزاران نفرچرخاندید و تف و مشت و لگد و خائن خائن نصیبمان کردید و بعد هم روانه زندان اشرف کردید و از آنجا هم فرستادید زندان ابوغریب.

آقای رجوی ما بیشمارانیم!

سید امیر موثقی ــ 07.02.2015   آقای رجوی! مدتی هست که شمشیر را بر دست گرفته‌ای و به جان ما بیشماران جدا شدگان و منتقدین و ویا به قول خودت مزدوران افتاده‌ای و به چه کنم جه کنم افتاده‌ای که با من و امسال من چه کنی تا از شرمان خلاص شوی .
شاید که هر بار که در خلوت خود قدم میزنی و به گذشته ننگین فرقه در عراق فکر میکنی در حسرن فرو می‌روی که چرا من و ما را نکشتی و سرمان را زیر آب نکردی به بهانه‌های مختلف تا امروز گلو یت را نفشاریم و هر لحظه مرگ را در چشمانت مجسم نکنی .
آری هرچه میخواهی سند و مدرک از من و ما جداشدگان جمع کن و در برنامه سرا پا کذب پرونده خرج کن و به همه و همه در اقسی نقاط دنیا بگو که من کی هستم و چکاره بودم در تشکیلات مجاهدین و بعد که مرا زندانی کردی در اشرف و تحویل ابو غریب دادی به چی تبدیل شدم به مزدور وزارت اطلاعات ایران. البته همیشه گفته بودم وباز هم خواهم گفت گه این خودتان بودید که از روز اول بعد از به کشتن دادن بنیان گذاران سازمان به دست ساواک شاه خودت مزدور شدی و تا به امروز هم داری برای امریکا واسرائیل ودولت سرنگون شده صدام مزدوری و خیانت میکنی به اسم مبارزه با حکومت ایران و در دفاع از حق و حقوق خلق به اصطلاح در زنجیر ایران . آری میشه و همه جا ودرهرکجا که صحبتی از خیانت و مزدوری شده واین و آخرین نفری که جلو چشمانم در ذهنم و دروجودم خائن و مزدوروخود فروخته شناختم نام رجوی بوده وهست. اما چرا به من و ما میگویی مزدور؟ اولا به خاطر اینکه به خواسته‌های کثیفت تن ندادیم و در برابر طرح ها و توطئه های شومت برای نگهداشتن های اجباری در مناسبات فرقه ای ایستادگی کردیم و بهای آنرا هم پرداختیم با پوست وگوشت واستخوان . کتک خوردیم یعنی شکنجه شدیم در میان هزاران نفرچرخاندید و تف و مشت و لگد و خائن خائن نصیبمان کردید و بعد هم روانه زندان اشرف کردید و از آنجا هم فرستادید زندان ابوغریب. حتماً این‌ها را قبول دارید و با کمال افتخار هم به آن می بالید و میگوئید که ای کاش میکشتمتان و از اشرف خارج نمی شدید اما افسوس که بعد از خروج از لجنزار اشرف دنیا با من و ما یار شد و حصارهای ذهنی یکی یکی کنار رفت ومن وما توانستیم دوباره به آزادی برسیم با تمام مشکلاتی که درابوغریب داشتیم و دوباره زندگی را آسایش را و رهائی را به دست بیا وریم و هر روز که از جداشدنمان از فرقه تو میگذشت حتی اگرگرسنه میخوابیدیم میگفتیم خدارا شکر که از جهنم رجوی نجات پیدا کردیم. حالا بعد از گذشت این همه سال که ازمن وما پرونده سازی کرده‌ای چی شده که جیغ میکشی از قدیم گفته‌اند خود کرده را تدبیر نیست و خودت کردی که لعنت برخودت باد. حالا که شکست خوردی هم ایدئولوژیکی و هم استراتژیکی دوباره سرازآخوردرآورده ای وخائن خائن میکنی ومزدورمزدوربخدا که نمی‌شناسی شرم دارد حیا دارد و خجالت که تو هیچکدام را نه حس میکنی و نه میفهمی و شعورش را داری که حداقل اولین اصلی را که خودت در تشکیلات بنا گذاشتی را رعایت کنی و شیرجه بزنی و از خودت انتقاد کنی و خفقان بگیری و اینقدر بر علیه من و ما جیغ جیغ نکنی امروز برنده من و ما هستیم و بازنده تو وایدئولوژی تو و انقلاب پوشالی مریم قجر به امید اینکه در آینده هرچه پر توان تر بر علیه تو و ایدئولوژی نکبت بارت گام بر داریم و بیشتر و بیشتر کاری کنیم که جیغت در بیاید .
سید امیر موثقی
آلمان کلن

منبع : کانون آوا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید