محمد رزاقی:جنایت و جاسوسی فرقه رجوی با سس حقوق بشر !

0
517

حال محمد مشیری عضو قدیمی و مورد اعتماد رجوی در پوش یک انجمن می خواهد به جنایات و کارهای غیر قانونی ؛ جاسوسی و پولشوئی فرقه رجوی جنبه قانونی بدهد از این طریق به محمد مشیری و دیگر اعضاء غیرایرانی انجمن کاذب رجوی اعلام میکنم با فریبکاری و شیادی که از رهبر فراریتان یاد گرفته اید نمی توانید برای همیشه هموطنانم را فریب بدهید

لینک به منبع

جنایت و جاسوسی فرقه رجوی با سس حقوق بشر !

محمد مشیری را بهتر بشناسید .

محمد رززاقی ــ 10.02.2015  چند روز پیش از طریق سایتها با خبر شدم که محمد مشیری انجمنی به اسم فوروم برای بردباری و حقوق بشر را با مشارکت چند شهروند آلمانی در برلین افتتاح کرده است .

محمد مشیری کیست ؟

نامبرده ( محمد مشیری ) از اعضاء قدیمی فرقه رجوی می باشد که درزمان صدام ملعون بین پایگاههای اهدائی صدام در عراق و پایگاههای این فرقه دراروپا تردد می کرد .

زمانی که پرونده فساد و کلاهبرداری و سوء استفاده مالی رجوی از حقوق کودکان در المان و همچنین کلاهبرداری انجمن دست ساز رجوی بنام ایران اید در انگلستان افشاء شدند سران فرقه برای سر پوش گذاشتن و لاپوشانی کردن بر روی ملیونها دلار که از اروپاییها به اسم کودکان بی سرپرست گرفته بودند ولی اصل به جیب شخص رجوی زنباره و مریم قجر ریخته شده بود محمد مشیری به همراه چند نفر دیگر از طرف شخص مریم قجر و رجوی زنباره ماموریت داشتند تا با درست کردن یکسری اسناد در اردوگاههای اهدائی صدام که اعضاء فرقه در انها مستقر بودند برای ملیونها دلار ی که کلاهبرداری کرده بودند سند درست کنند و کلاهبرداری ؛ سوء استفاده مالی رجوی را لاپوشانی کنند .

یکی دیگر از ماموریتهای ویژه محمد مشیری در زمانی که در اردوگاههای فرقه رجوی حضور داشت تحت مسئول یکی از جنایتکاران رجوی بنام نادررفیعی که ( چند سال پیش بدون پاسخگوئی به جنایاتش از این دنیا رفت ) برای رجوی خوش خدمتی می کرد و ماموریت داشت تا از ایرانیانی که به زندان ابوغریب عراق منتقل می شوند بازجویی کند .

من شخصآ بارها تردد محمد مشیری و نادر رفیعی را به زندان بد نام ابوغریب با چشمان خودم دیده ام و چندین دفعه محمد مشیری به همراه نادر رفیعی نژاد درتردداتی که از بغداد به اردوگاهی بنام بدیع که در نزدیکی زندان بد نام ابوغریب قرار داشت می رفتیم در ترکیب و به همراه ستون خودروهای ما تا درب ورودی زندان ابوغریب امده و به محض رسیدن به درب زندان از ترکیب ستون ما خارج شده و داخل زندان ابوغریب رفته اند و یکبار از نفری که در زندان ابوغریب بوده و از انجا به فرقه رجوی پیوسته بود شنیدم که می گفت نادر رفیعی به همراه محمد مشیری در زندان ابوغریب چندین جلسه از وی بازجویی کرده اند و در اخرین جلسه گفته اند یا به فرقه رجوی می پیوندی یا اینکه به جرم ورود غیر قانونی به عراق گردن ات را می زنند و سرجدا شده ات را به سفارت ایران در بغداد می دهند !

در اصل محمد مشیری بعنوان بازجوی فارسی زبان در زندان ابوغریب برای صدام و رجوی خدمت می کرد .

از دیگر کارهای محمد مشیری کادر مورد اطمینان رجوی جمع اوری اطلاعات ایرانیان می باشد !

بنا بر اعتراف شخص محمد مشیری برای رجوی زنباره در یکی از نشستهای درونی اعلام کرد برای بیش از ۵۰۰۰۰ ( پنجاه هزار ) ایرانی مقیم آلمان ؛ هلند؛ دانمارک ؛ سوئد ؛ نروژ و فرانسه پرونده درست کرده اند !

به گفته خود محمد مشیری این پرنده برای شناسائی ایرانیانی بوده که از ان نتیجه می گرفتند فرد طرفدار رژیم ایران هست ؛ فرد مخالف رژیم ایران هست یا سلطنت طلب و یا وابسته به سایر گروههای سیاسی می باشد و… یعنی به زبان ساده جمع اوری اطلاعات فردی ایرانیان مقیم اروپا به دور از چشم و اطلاع ارگانهای ذی صلاح برای عضو گیری و یا دریافت پول بوده و در همان نشست رجوی گفت :

البته با پوزش از همه هموطنانم مجبور هستم واقعیت و ماهیت رجوی بگویم .

رجوی گفت : اگر از بین این پنجاه هزار نفر ۹۰ در صد اشغال و به درد نخور باشند !

۱۰ درصد بتوانید جذب کنید هم مسئله نیرویی و اعزام به عراق حل می شود و هم مسئله دریافت کمک مالی از این ۱۰ در صد بطور ثابت !

این موضوع زمانی بود که گویا زهره اخیانی یکی از زنان حرمسرای رجوی مسئول تشکیلات فرقه رجوی در آلمان بود و رجوی خطاب به زهره اخیانی که در ردیف جلو و روبروی سن نشسته وبود گفت :

خواهر زهره شما هم باید از P.K .k یاد بگیرید که چطور کمک مالی جمع می کنند انها نگاه نمی کنند که فرد پول دارد یا نه برای فرد مشخص می کنند که باید اینقدر کمک مالی بکنی !

از این به بعد هم شما برای ایرانیها مشخص می کنید که چقدر پول بدهند وهرایرانی از دادن کمک مالی خوداری کرد بدانید نفر رژیم ایران می باشد وگرنه ایرانی باید پول نان شب زن و بچه اش را به ما کمک کند !

حال محمد مشیری عضو قدیمی و مورد اعتماد رجوی در پوش یک انجمن می خواهد به جنایات و کارهای غیر قانونی ؛ جاسوسی و پولشوئی فرقه رجوی جنبه قانونی بدهد از این طریق به محمد مشیری و دیگر اعضاء غیرایرانی انجمن کاذب رجوی اعلام میکنم با فریبکاری و شیادی که از رهبر فراریتان یاد گرفته اید نمی توانید برای همیشه هموطنانم را فریب بدهید .

من شخصآ اعلام امادگی می کنم در هر دادگاه و یا ارگان ذی طلاح در آلمان حضور پیدا بکنم و بر جاسوسی ؛ پولشوئی و همکاری محمد مشیری با افسران عراقی در زندان ابوغریب برای بازجوئی از ایرانیان و فریب دادن انها برای عضوء گیری برای فرقه رجوی شهادت بدهم .

هموطنان عزیز بطور خاص هموظنان مقیم آلمان .

به اطلاع شما می رسانم که فریب اسامی ساختگی فوروم برای بردباری و حقوق بشر فرقه رجوی را نخورید و اجازه ندهید فرقه رجوی از وضعیت زندگی و یا موضع و دیده گاههای سیاسی شما برای اهداف کثیف و پلید خودشان سوء استفاده کند .

همچنین ازهموطنان مقیم آلمان درخواست میکنم چنانچه برایتان امکان دارد این مطلب را به المانی ترجمه کرده به هر طریق ممکن فریبکاری و سوء استفاده فرقه رجوی را به اطلاع مقامات و ارگانهای ذی صلاح آلمانی برسانید ومن باز تکرارمی کنم حاضر هستم درهردادگاهی و یا ارگان ذی صلاح برای روشن شدن ماهیت محمد مشیری که عضوء قدیمی و مورد اعتماد رجوی می باشد شرکت کنم .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید