نامه آقای مهدی پالیده به برادرش ایوب (تحت اسارت فرقه ستیزه جوی مجاهدین در لیبرتی)

0
732

دلیل نگه داشتن شما توسط سازمان برای من گنگ و نامفهوم است اگر برداشت سیاسی خواهد بود که بسیار بعید و دور از منطق است چون آن رنگ و لعاب خود را از دست یقینا داده است و اگر ترس از سوال و جواب شما باشد از سازمان و…

نامه آقای مهدی پالیده به برادرش ایوب (تحت اسارت فرقه ستیزه جوی مجاهدین در لیبرتی)

آذربایجانغربی ـ سلماس

بهمن ماه ۱۳۹۳

ارسال به سایت نیم نگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

دیده ها باز است اما خواب می بینم و بس

تا مژه بر هم نیاید هیچ کس بیدار نیست

با سلام، ایوب جان امیدوارم سالم و سلامت بوده باشید. چندی است که شنیده ایم تعدادی از افراد سازمان به کشور آلبانی و سایر کشورها منتقل شده اند بسیار خوشحال و شادمان می شدیم که شما هم جزء آن افراد می بودید. نه تنها بنده بلکه خانواده نیز منتظر انتقال شما هستند اگرچه هیچ کدام پیگیر مسائل شما نبوده و تنها بنده حقیر گاه گاهی آن هم بسیار نادر دنبال مسائل شما هستم و این هم دلایلی دارد که گفتنش در این مقوله جایز نیست اگر خدمت رسیدم تمامی مسائل را توضیح خواهم داد. مشتاق هستم که شما هم بزودی از آنجا خارج و با شماره تلفنی که خدمتتان می گزارم با من تماس بگیرید و در اسرع وقت حتما پیش شما با دست پر خواهم آمد.

دلیل نگه داشتن شما توسط سازمان برای من گنگ و نامفهوم است اگر برداشت سیاسی خواهد بود که بسیار بعید و دور از منطق است چون آن رنگ و لعاب خود را از دست یقینا داده است و اگر ترس از سوال و جواب شما باشد از سازمان و شاید دلیلی منطقی این باشد به هر حال سردمداران سازمان خود نیز بر این واقفند که تاریخ مصرفشان به سرآمده است.

صددرصد و صددرصد تماس بگیرید و احتیاجات شما تا حد امکان برآورده خواهد شد و خارج شدن شما از آنجا یقینا نه برای ما ٰ بلکه برای خودتان و شناخت اطرافتان بسیار لازم و ضروری است اگرچه نام آنجا لیبرتی است ولی من آزادیی در آنجا نمی بینم چون شما حتی اجازه یک تلفن (تماس) هم ندارید.

بالاخره منتظر تماس و تماس و تماس شما هستم تا فورا خدمتتان برسم.

شماره تماس : ۰۹۳۸۲۶۵۱۱۹۱ ـ ۰۹۱۴۳۴۵۰۳۳۰

به خدای عز و جل می سپارمتان والعاقبه للمتقین

مهدی پالیده

۱۳۹۳/۱۱/۲۱

رونوشت:

کمیته بین المللی صلیب سرخ

لینک مرتبط :

http://www.nimnegah.org/farsi/?cat=3801

لینک به منبع

Palide S dovam 21-11-1393

ایوب پالیده آقای مهدی پالیده : سردمداران سازمان مجاهدین خود نیز بر این واقفند که تاریخ مصرفشان به سرآمده است

شیفتگی جنون آمیز رجوی به قدرت ، سلامت روانی و ذهنی او را از بین برده است. رجوی تشنه خون است

جمعی از خانواده هایی که عزیزان و فرزندانشان در کمپ لیبرتی تحت اسارت فرقه رجوی بسر می برند : شیفتگی جنون آمیز رجوی به قدرت ، سلامت روانی و ذهنی او را از بین برده است. رجوی تشنه خون است

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید