کانون وبلاگنویسان مستقل ایرانی:عذر بدتر از گناه یا رسوایی بدتر از افشاگری

0
681

نمیدانم هزینه های درمانی یک گروه که باسیاست غلط رهبری اش در عراق بدون صدام گیر افتاده به چه کار مردم ایران می آید اما میدانم که این افراد اگر در حصارعراق و اسارت فرقه ای نبودند قطعا میتوانستند کار کنند و علاوه بر تامین هزینه های درمانی خود که بسا بسا کمتر هم بود , مالیات نیز بپردازند , حال در هر کشور اروپایی که میبوند .

عذر بدتر از گناه یا رسوایی بدتر از افشاگری

کانون وبلاگنویسان مستقل ایرانی ـ 17 فوریه 2015   بعد از افشاگری کانون وبلاگنویسان مستقل ایرانی در باره مظلوم نمایی مجاهدین وارائه آمار دروغین (حل یک مساله ساده ریاضی), آنها مجبور به پاسخگویی شدند وطبق سیاق وسنت مجاهدی این پاسخ نه به اسم شورا یا دبیرخانه مجاهدین که به اسم فردی نوشته شده که بعلت عدم دسترسی به اینترنت حتی مطلب ما را هم نخوانده است .

اما همین اظهارات هم ضمن تایید افشاگری ما نکاتی دارد که با خوشحالی به آن میپردازیم تا تکمیل مطلب گذشته شود:

ما از این جهت بودجه ادعایی مجاهدین را با بودجه کشور ایران بصورت سرانه مقایسه کرده بودیم که میدانستیم ایران به دلایل گوناگون نسبت به کشورهای اروپایی هزینه بیشتری برای درمان بصورت سرانه میپردازد و البته که این هزینه هنگفت جایخالی ردیفهای پیشگیری و …..را نمیگیرد . مجاهدین میگویند که پاییبن بودن این رقم در ایرن نسبت به ادعای مجاهدین ناشی از وضعیت اسف بار بهداشت و درمان در ایران است نه گزافه گویی آنها و برای اثبات این حرف به دزدی و اختلاس اشاره میکنندغافل از اینکه این اختلاس ها از همان بودجه اعلام شده صورت میگرد و باز غافل از اینکه مردم ایران شامل تعداد زیادی پیر و معتاد و…. میشود که مجاهدین نباید داشته باشند و باز اینکه مجاهدین خود را ارتش میخوانند و به یقین نباید هزینه های سوانح و سوختگی و اسید پاشی و افسردگی و….را داشته باشند , حال پاسخ نویس مجاهد میتواند بودجه زهره خانم را با بودجه یک کشور غربی مقایسه کند , البته باید بگویم که قطعا بودجه سلامت و نگهداری سالمندان در کشورهای اروپایی بسیار بالاست و ارتش رزمنده را نباید با سالمندان مقایسه کرد(؟)

پاسخ نویس مجاهد در ملاحظه پایانی خود مینوسید: باید از خواهر مجاهد زهره بنی جمالی و شورای پزشکان و سایر دست اندرکاران این کمیته تشکر کرد، و خواستار اعلام جزئیات و حقایق بیشتری برای اطلاع خلق قهرمان ایران شد.

نمیدانم هزینه های درمانی یک گروه که باسیاست غلط رهبری اش در عراق بدون صدام گیر افتاده به چه کار مردم ایران می آید اما میدانم که این افراد اگر در حصارعراق و اسارت فرقه ای نبودند قطعا میتوانستند کار کنند و علاوه بر تامین هزینه های درمانی خود که بسا بسا کمتر هم بود , مالیات نیز بپردازند , حال در هر کشور اروپایی که میبوند .

او میگویند البته مجاهدین نجابت دارند و نمیگویند , نمیدانم چرا در ذهن مجاهدین مریض شدن هایشان هم خدمت به خلق قهرمان محسوب میشود که سخاوت کرده و به رخ نمیکشند ( که البته میکشند ).

مجاهد پاسخگو قبل از اینکه به تهدید و فحاشی دهن باز کند از دستگاهها  و تجهیزاتی مانند سیتی اسکن، اسپایرال، رادیولوژی، سونوگرافی، گاستروسکوپ، لاپراسکوپ، سیستوسکوپ، میکروسکوپ، و دستگاههایی مانند لیزر چشم و بایومتری، الزامات اتاق اورژانس و دی.سی شوک، تجهیزات اتاق عمل مانند دستگاه بیهوشی و الزامات عملهای جراحی چشم، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، اورولژی و اورتوپدی حرف میزند بدون اینکه بفهمد که هرکدام از این تجهیزات طبق استاندارد بین المللی برای چند نفر است و چه پیش الزام تخصصی و نیازی را طلب میکند مثلا با یک دستگاه اندوسکوپی در یک هفته میتوان همه اهل لیبرتی را آندوسکوپی کرد و چه نیاز داشته باشد وچه نه , وباقی روزها مییشود با آن دستگاه گران قیمت به جنگ جمهوری اسلامی رفت , در حالی که خوانندگانی که تا به حال گذارشان به آندوسکوپی نیفتاده تصدیق خواهند کرد که یکروزهم نیاز به این دستگاه نخواهند داشت .

مجاهدین وارونه فکر میکنند , میخواهند به مردم گزارش بدهند و منت بگذارند وفکرمیکنند نجابت دارند , درحالی که این مردمند که میپرسند این پولها از کجا آمد و کجا خرج شد .

آنها از مرگ و گرسنگی و سرما و موشک و …… میگویند اما نمیگویند کدام سیاست غلط آنها را به عراق و ستون پنجمی صدام کشاند آنهم وقتی همه آنها را برحذر میداشتند.وعجب اینکه هنوز هم سیاستی غلط آنها را به مرگ میکشاند .

حرف ما در یک کلام این است : “مرگ فرقه نباید موجب مرگ نفرات فرقه شود” .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید