افشای جاسوسان و خبرچین های سازمان مجاهدین در کشور آلبانی

0
1052

نامبرده یکی از فرماندهان سازمان است در البانی برای مقابله و ایجاد دو دستگی بین افراد جدا شده انتخاب شده است . او خود را تحت این عنوان که مسله دار است و از سازمان جدا شده، در بین نفرات جدا شده که در البانی هستند خبر چینی و تفرقه اندازی می کند و خط سازمان را پیش می برد . جدا از آن مهمترین مسئولیت علی رئوسان این است که تیم سایبری سازمان در البانی با وی می باشد که…

نامه دریافتی ار البانی : ج- خ

افشای جاسوسان و خبرچین های سازمان مجاهدین در کشور البانی

فریاد آزادی ــ 25 فوریه 2015 پس ازآنکه از عراق به البانی انتقال داده شدیم و مقداری نفرات توانستند رها باشند و با دنیای اینترنت اشنا شدند . در این دنیای مجازی شروع کردند با خانواده و دوستان خود تماس گرفتن . در مدت کوتاهی دو سه خانواده برای دیدار عزیزانشان آمدند . سران سازمان مجاهدین از این تماس ها به هراس افتادند . بعد از این بود که تشکیلات البانی به فکر مقابله با این جریان افتادند. مسئولیت این کار به عهده افشین ابراهیمی از فرماندهان سازمان مجاهدین می باشد .

افشین ابراهیمی کار نامه ننگینی در سازمان مجاهدین دارد که به طور مختصر اشاره می شود . یکی از فرماندهان صحنه در کشتار کردها در سال ۱۳۷۰، قاتل کمال حیدری که می خواست از سازمان فرار کند ، یکی از زندانبان های زندان سال ۱۳۷۳،یکی از مسئولین اموزشی تیم های عملیاتی که به داخل ایران می رفتند ،مسئول کنترل و امنیت مرکز بود . در حال حاضر هم مسئول امنیت و کنترل جریان اعضاء شده را درالبانی به عهده دارد.

یک تیم به فرماندهی علی رئوسان ( علی رئوسان از نفرات سال ۵۸ سازمان مجاهدین است که در سال ۱۳۶۱ به کردستان منتطقه پیرانشهر انتقال داده شد، از سال ۱۳۶۲ به این سو یکی از فرماندهان تیم های عملیاتی در کردستان بود. فردی چاپلوس بود که دستگاه رجوی به وی اعتماد کامل داشت . همیشه از مسئولین بوده است .) رده تشکیلاتی علی ( معاون ستاد ) نامبرده یکی از فرماندهان سازمان است در البانی برای مقابله و ایجاد دو دستگی بین افراد جدا شده انتخاب شده است . او خود را تحت این عنوان که مسله دار است و از سازمان جدا شده، در بین نفرات جدا شده که در البانی هستند خبر چینی و تفرقه اندازی می کند و خط سازمان را پیش می برد . جدا از آن مهمترین مسئولیت علی رئوسان این است که تیم سایبری سازمان در البانی با وی می باشد که دائم فیس بوک و توئیتر نفرات را چک و کنترل می کند که نفرات جدا شده با چه کسانی در دنیای مجازی در تماس هستند . در یک مورد یکی از نفرات به نام ( م – ح) را با مقداری پول بیشتر فریب داد که او پاس فیس بوک یکی از جدا شده های فعال را به نوعی دزدید واز اعتمادی که کرده بود سو استفاده کرد ، برای مدتی صفحه این دوست عزیز توسط سازمان مصادره شده بود . علی رئوسان با این پوش که جدا شده است در برنامه تفریحی یا برنامه های جمعی نفرات جدا شده شرکت می کند . بچه های جدا شده هم که او را میشانسند که وچه مارمولکی است در برنامه های که او باشد معمولا شرکت نمی کند . البته الان دیگر دستش برای همه ما رو شده است .

حمید مکی رده تشکیلاتی ( معاون ستاد ) تا قبل از انتقال به البانی بیشتر در ستاد های پشتیبانی کار می کرد . پس از ان به البانی انتقال داده شد. سازمان در البانی با این مشگل مواجه شد که نفرات جدا شده در دنیای مجازی فعال شده اند و تعداد جدا شده های در این دنیای تقریبا آزاد روز به روز بیشتر می شد . در سازماندهی جدید حمید مکی هم به عنوان جدا شده در بین افرادی که واقعا جدا شده بودند ، از طرف سازمان ماموریت پیدا کرد که بین افراد خبر چینی و فضای شک و تردید راه بیندازد ، با حرکات وکارهای که انجام می دهند دوستان جدا شده را به هم بدبین می کنند که کسی به کسی اعتماد نکند . از سوئی دیگر تحت مسئولیت علی رئوسان خط سازمان را پیش ببرند .

عطا حسینی : یکی دیگر از اعضا باسابقه سازمان مجاهدین است ، در گذشته در بخش نظامی سازمان فعالیت می کرد . پس ازانکه از کمپ لیبرتی به البانی انتقال داده شد . سازمان مجاهدین در البانی عطا حسینی را تحت پوش جدا شده ومسله دار، در بین افرادی که واقعا از مجاهدین جدا شده اند جا زده است که مسئولیت و ماموریت وی این است که خبر چینی کند ، از طرفی دیگر تا جائی که می توانند با هماهنگی با علی ، حمید تخم نفاق در جمع اعضاء جدا شده بپاشند و جمع بی اعتمادی درست کنند . البته افراد دیگری هم هستند که با این گروه همکاری می کنند که درنوشته های بعدی اسامی انها انتشار داده خواهد شد تا همگان این چهره های منفور را بشناسند .

سازمان مجاهدین چه هدفی را دنبال می کند:

با این نفوذی های که تشکیلات البانی در بین افراد جدا شده رخنه داده است تمام تلاش تشکیلات این است که بی اعتمادی مابین ما جدا شده ها ایجاد کند . که این بچه ها به همدیگر اعتماد نکنند و اتحاد نداشته باشند . چون می دانند وقتی که چند نفر به هم اعتماد می کنند و یک اتحادی ایجاد می شود. می توانند در مقابل توطئه های سازمان به ایستند و با کمک و همیاری هم از پس مشگلات برایند که روی پای خود به ایستند و به خود متکی باشند . این عمل یعنی تسریع در فروپاشی تشکیلات : چون نفرات مسله دار در تشکیلات می بینند و می شنوند که نفراتی که جدا شده بودند موفق شدند سروسامان بگیرند

البانی ج -خ ۲۳ – فوریه ۲۰۱۵

منبع : فریاد آزادی

افشین ابراهیمی تروریست مزدور در آلبانیخبرچین و جاسوس افشین ابراهیمی

علی رئوسانخبرچین و جاسوس علی رئوسان

علی رئوسانخبرچین و جاسوس علی رئوسان

سید حمید ملکیخبرچین و جاسوس سید حمید ملکی

عطا حسینیخبر چین و جاسوس عطا حسینی

افشین ابراهیمی تروریست مزدور در آلبانیمزدوران و شکنجه گران. حسن نظام الملکی، افشین ابراهیمی و محمد شعبانی همت

مزدوران و شکنجه گران: اسماعیل مرتضایی (جواد خراسان) و عبدالوهاب فرجی نژاد (افشین)

معرفی محمد سادات دربندی، حسن محصل و حسن عزتی شکنجه گران مجاهدین خلق (فرقه رجوی)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید