میرباقر صداقی: وطن فروشی و افتخار به آن

0
622

وقتی از کلمه مقاومت مردمی و مبارزه صحبت میکنیم به مترادف آن یک سری پرنسیبهای انقلابی وانقلابیگری نیز مطرح میشوند که در وحله اول استقلال عمل یک جنبش را طلب میکند .انقلاب و تغییر و دگرگونی زمانی خوب هستند که با مقاومت مردمی گره خورده باشند بدون وابستگی و استثمار بیگانه وقتی فرقه رجوی به بهانه اینکه توان سرنگونی ندارد هر وطن فروشی را مباح میکند و ا ستراتژی خود را برخودفروشی سیاسی استوار میکند باید بر حال و آینده خود گریست …

وطن فروشی و افتخار به آن

میرباقر صداقی ــ 02 مارس 2015    روز سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳، فرقه رجوی طی یک کنفرانس مطبوعاتی در کلوپ ملی خبرنگاران در واشینگتن از پنهانکاری‌های به اصطلاح جدید هسته‌یی ایران پرده برداشت و جزییات سایت به‌کلی سری اتمی زیرزمینی لویزان ۳ را افشا کرد . در این کنفرانس مطبوعاتی خانم سونا صمصامی و آقای علیرضا جعفرزداده تأکید داشتند که هیچ‌گاه طی ۱۳ سال گذشته رژیم ایران برنامه بمب‌سازی هسته‌یی خود را متوقف نکرده است. حتی حین مذاکرات، در حالی که رژیم ایران به دولت آمریکا و بقیه تضمین می‌داد که شفافیت دارد، فعالیت‌ها در سایت لویزان ۳ ادامه داشته است , آن‌چه امروز افشا می‌کنیم، وجود یک سایت مخفی فعال و موازی است و دولت ایران در سایت لویزان۳ در حومه تهران، به آزمایش و تحقیقات با سانتریفوژهای پیشرفته دست زده است. پس مذاکرات هسته ای معنی ندارد و باید رویه جنگ و تحریم را پیش گرفت .

در مقابل این خبر, اخباردیگری هم از اخبار و آ ( صدای آمریکا ) شنیدم که درب ضد تشعشعی که فرقه رجوی مدعی آن است یک درب ضد تشعشعی مرتبط به شرکت GMP درب گاو صندوقهای ضد انفجاری است . بی شک صحت سقم این اخبارهر چه باشد در تحقیقات آتی بازرسان سازمان ملل مشخص خواهد شد. اما به نظر من خبر چینی و جاسوسی فرقه رجوی در هر دو شق مبتذل و نابخشودنی است .

وقتی از کلمه مقاومت مردمی و مبارزه صحبت میکنیم به مترادف آن یک سری پرنسیبهای انقلابی وانقلابیگری نیز مطرح میشوند که در وحله اول استقلال عمل یک جنبش را طلب میکند .انقلاب و تغییر و دگرگونی زمانی خوب هستند که با مقاومت مردمی گره خورده باشند بدون وابستگی و استثمار بیگانه وقتی فرقه رجوی به بهانه اینکه توان سرنگونی ندارد هر وطن فروشی را مباح میکند و ا ستراتژی خود را برخودفروشی سیاسی استوار میکند باید بر حال و آینده خود گریست .کارنامه خود فروشی سیاسی فرقه رجوی عطف به روند سیاسی امروزی این فرقه نیست یاد آوری نامه مسعود رجوی به گورباچف و در خواست وام سیصد میلیون دلاری یکی از رویدادهای شکفت انگیر فرقه رجویست که مدعی میهن پرستی و استقلال و ضد استثمار غرب و شرق است مسعود رجوی در تاریخ پنجشنبه پنجم دی ماه ۱۳۶۴ برابر با بیست وششم دسامبر ۱۹۸۵توسط رابطین خاص سازمان نامه ای به دست گورباچف میرساند و در خواست وام سیصد میلیون دلاری میکند اما اتحاد جماهیر شوروی به رهبری گورباچف که در مسیر فروپاشی قرار داشت نه تنها به نامه مسعود رجوی پاسخی نمیدهد بلکه آن نامه را به آرشیو حزب کمونیست شوروی سپرد و این نامه بعد از فروپاشی شوروی جزء مجموعه اسنادی بود که از طریق اسناد حزب کمونیست شوروی علنی شد و متن نامه در آرشیو دانشگاه استنفورد موجود است .

درخواست کمک مالی از حزب کمونیست شوروی تا ستون پنجمی ارتش عراق تا خط و سیاست حرکت موازی با سیاست امریکا در عراق کارنامه خیانت باری است که شرح هر یک چندین جلد کتاب میخواهد سکوت جریانات سیاسی ایرانی چنان شک و شبه ای ایجاد کرده است تا جائیکه وطن فروشی قبح خود را از دست داده برای این هم این فرقه به وطن فروشی افتخار میکند .

بنظرم باید شرم کرد شرم یک احساس انقلابیست و متاسفانه خیلیها از این احساس تهی هستند .

 منبع : ایران ستارگان 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید