امیر موثقی: هشدار به ایرانیان مقیم آلمان

0
673

 اجازه ندهید افرادی همچون محمدمشیری در خاک آلمان فرقه گرایی را ترویج کنند. اجازه ندهید که رجوی و رجوی صفتان بیایند و از آزادی‌های اجتمائی کشور شما به نفع اهداف شوم خودشان سوء‌استفاده کنند . آیا از خشونت و فرقه گرایی در اروپا که همنوعان این فرقه بوجود آورده اند نهراسیده اید؟آیا از کشتار و خونریزی در خاک فرانسه برای کشور ودولت و ملت خود درس عبرتی نیا موخته اید که این چنین گروه‌هایی را اجازه رشد و تکثیر را نداشته باشند. 

هشدار به دولت و ملت کشور آلمان وایرانیان مقیم کشور آلمان

سید امیر موثقی ــ 05.03. 2015     اینجانب یکی از اعضای جدا شده از فرقه تروریستی رجوی و بعنوان یک شهروند آلمانی هشدار میدهl که فرقه تروریستی رجوی با نزدیک شدن به روز جهانی زن 7مارس میخواهد در کشور الملن و در شهر برلین دست به یک سری اعمال تبلیغاتی بزند و با جمع کردن و رشوه دادن های کلان تعدادی را اجیر کند واز این روز تاریخی استفاده کرده و میتینگی را در این شهر که از ماها قبل برنامه‌ریزی کرده برگزارکند. این گردهمایی به مسئولیت  مزدوری به نام محمدمشیری که سالیان سال در کمپ اشرف در خاک عراق حضور داشت و مسئول شکنجه و ترور بسیاری از نیروهای خواهان جدایی از فرقه رجوی بود، حالا میخواهد ای برنامه را به اجرا در بیاورد.

 من به عنوان یک شهروند آلمانی به دولت آلمان هشدار میدهم که جلو این چنین حرکتهای فرقه ای و داعش صفتی را در داخل خاک آلمان بگیرید و نگذارید که خاک آلمان جولان گاهی برای ترو ریستها شود.

 اجازه ندهید افرادی همچون محمدمشیری در خاک آلمان فرقه گرایی را ترویج کنند.

 اجازه ندهید که رجوی و رجوی صفتان بیایند و از آزادی‌های اجتمائی کشور شما به نفع اهداف شوم خودشان سوء‌استفاده کنند .

آیا از خشونت و فرقه گرایی در اروپا که همنوعان این فرقه بوجود آورده اند نهراسیده اید؟

آیا از کشتار و خونریزی در خاک فرانسه برای کشور ودولت و ملت خود درس عبرتی نیا موخته اید که این چنین گروه‌هایی را اجازه رشد و تکثیر را نداشته باشند. 

رو نوشت برای خانوم آنگلا مرکل

رو نوشت برای دفتر ریاست محترم جمهور

اداره حراست دولت فدرال آلمان

و سایر ارگانهای امنیتی و ضد ترو ریستی

سید امیر موثقی

آلمان کلن

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید