کریم غلامی: نگاهی کوتاه به خیمه شب بازی مریم رجوی در کشور آلمان

0
1088

روز جهانی زن، برای مردمان مترقی است که آن را جشن می گیرند و به یاد زنان ستم دیده آن را فرخنده یاد می کنند. پس باید به مریم رجوی گفت که دم زدن تو از زنان و رهایی زنان، توهینی است به همه زنان جهان چه آنان که زنده اند و چه آنان که طی سالیان بسیار زیر بار ظلم و ستم جان داده اند. ننگ و رسوایی خیمه شب بازی برلین، چنان عیان بود که…

نگاهی کوتاه به خیمه شب بازی مریم رجوی در کشور آلمان
کریم غلامی،  11.03.2015   بار دیگر مریم رجوی(خانم برگزیده) در یک خیمه شب بازی دیگر البته اینبار در کشور آلمان، با پرداخت پول های 10 الی 20 هزار دلاری به سیاست مدارهای از دور خارج شده و یا سیاست مدارهای ناشناخته و با حضور تعدادی از مردم جهان البته بجز حضور ایرانیان، برای آنان سخنرانی کرد و در رابطه با فواید روز زن انشاء خواند.
روز جهانی زن، یکی از روزهایی است که مردمان مترقی جهان آن را جشن می گیرند و از آن بعنوان روز خوب و فر خنده یاد می کنند. در یک چنین روزی یعنی روز ۸ مارس ۱۸۷۵ زنان کارگر کارخانجات نساجی در شهر نیویورک، برای بهبود شرایط کارشان و در اعتراض به پایین بودن سطح دستمزد شان، دست به تظاهرات زدند. این حرکت، به درگیری قهر آمیز با پلیس آمریکا انجامید و پلیس بطور وحشیانه به تطاهرات حمله کرد و آنرا سرکوب نمود. از آن سال به بعد، زنان جهان این روز را جشن میگیرند تا یادآور بیداری و حقوق خودشان باشد.
مریم رجوی با سابقه طولانی از سرکوب زنان در سازمان مجاهدین، از سربه نیست کردن زنان معترض تا خارج کردن رحم زنان و عقیم گذاشتن آنان، سرکوب عواطف مادرانه و زنانه آنان به بهانه انقلاب ایدئولوژیک و فاجعه ساخت حرم سرا برای مسعود رجوی، باید به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شود. روز جهانی زن، برای مردمان مترقی است که آن را جشن می گیرند و به یاد زنان ستم دیده آن را فرخنده یاد می کنند. پس باید به مریم رجوی گفت که دم زدن تو از زنان و رهایی زنان، توهینی است به همه زنان جهان چه آنان که زنده اند و چه آنان که طی سالیان بسیار زیر بار ظلم و ستم جان داده اند.
ننگ و رسوایی خیمه شب بازی برلین، چنان عیان بود که نیازی نیست به جزییات آن پرداخت. حضور سخنرانان مزدور و اجاره ای در این خیمه شب بازی، خود گویای واقعیت همه این ماجرا است. تحریم این خیمه شب بازی توسط ایرانیان مقیم آلمان، در حالی که کشور آلمان یکی از بزرگترین میزبانان ایرانیان در کشورهای اروپایی است. عدم حضور انجمن های زنان ایرانی و انجمن های زنان معتبر کشور آلمان و اروپا، خود گواه و گویای شکست این خیمه شب بازی است. البته پر کردن سالن از پناهنده هایی که به وعده پول و مسافرت رایگان به برلین و اقامت در هتل و بعضا دریافت هدایا برای مریم رجوی که برای سخنرانی یک مزدور اجاره ای تا 20 هزار دلار می پردازد، شاید کار بسیار سختی نباشد.
روزی خواهد رسید که مریم رجوی و همسر فراری اش مسعود رجوی، در یک دادگاه عادلانه پاسخگوی همه جنایاتشان بر علیه بشریت و بخصوص زنان باشند. خواهیم دید آیا آن روز نیز همین مزدوران اجاره ای همچنان برایشان سخنرانی خواهند کرد!؟
“پایان”

منبع : ایران فانوس

adamejareeclip_image0364_thumb

ایران قلم : این بار گند فرقه گرایی  در برلین بیرون زد – هم سخنران اجاره ای، هم تماشاچی اجاره ای

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید