حسین نژاد: این هم آه و نالۀ دیگر فرقۀ رجوی از سخنرانی هیأت جدا شدگان در پارلمان اروپا

0
753

لذا به این حضرت جراهی یعنی جواد راهی می گویم بهتر است به جای مقاله نویسی در بالاترین بروی در آن پایین ترینها به جراحی مغزت بپردازی بعد هم کمی دستور زبان و قواعد صرف و نحو یاد بگیری تا «پس رفت» را با «روند» و «انحطاط و ورطۀ خیانت» را با «تکامل مبارزاتی» عوضی و اشتباه نگیری!!…

نوشتۀ قربانعلی حسین نژاد عضو قدیمی و مترجم ارشد جدا شدۀ بخش روابط خارجی سازمان مجاهدین

این هم آه و نالۀ دیگر فرقۀ رجوی از سخنرانی هیأت جدا شدگان در پارلمان اروپا

رجوی گم و گور شده وفرقۀ زهوار در رفته اش در «روند تکامل مبارزاتی»!!

بازهم ابراز سوزشی دیگر از سوی باند رجویها در قبال فعالیتهای جدا شدگان و مشخصا سخنرانیهای اخیر هیأت آنان در پارلمان اروپا

قربانعلی حسین نزاد ــ 25.03.2015     این روزها باند رجویها گیج و منگ از فعالیت گستردۀ جدا شدگان سازمان مجاهدین و اعلام انشعاب آنان و سخنرانیهایشان در اجلاس اخیر پارلمان اروپا تنها به مزدوران و نوچه های دست چندم ایرانی یا خارجی خود متوسل می شود تا با قرار دادن آنان به عنوان غربال یا ماسکی برچهرۀ شرمگین خود سوزش خودشان از این فعالیتها را نشان بدهند زیرا دیگر نمی توانند در اوج خواری و زبونی اطلاعیه به امضای کمیسیون امنیت شورای ویترینی شان بدهند چون در گذشته تجربه کرده اند که این کار بیشتر به سود جدا شدگان و موجب معروفیت و بالارفتن اهمیت و ارزش فعالیتهای آنان بوده است و الا چطور فقط برای ورود هر کدام ما یعنی من و آقای عیسی آزاده به فرانسه یک اطلاعیۀ رسمی جدا گانه به نام دبیر خانۀ شورا یا کمیسیون امنیت آن صادر کرد ولی در قبال فعالیت و سخنرانی به آن مهمی ما در پارلمان اروپا خفه خون می گیرد و حتی همان اطلاعیه های چند سال پیش یا نامه و کلیپ به آرشیو رفته (مثل نامه به اسم دختر من و یا کلیپ پر شده هشت سال پیش علیه آقای داوود باقروند) را در عکس العمل در قبال این فعالیت و کارزار سیاسی دوباره به ویترین سایتهایش می کشاند.

به دنبال مقالۀ کاملا دیکته شده از سوی رهبری فرقه در اورسور اواز به قلم مزدور قدیمی عراقی شان صافی الیاسری که بیش از ده سال است خود و خانواده اش تحت پوشش اسکان و معاش کامل فرقۀ رجوی قرار دارد و یاوه سرایی هایش علیه سخنان ما در پارلمان اروپا که در عکس العمل درج گزارشی از آن در یک روزنامۀ مستقل فسلطینی بود و مقاله اش نیز در همان روزنامه منتشر شد و به دنبال انتشار مقالۀ جوابیۀ اینجانب در همان روزنامه، حال در سوزش و سوز و گدازی دیگر با توسل به نوچه ای این بار ایرانی یکی از نوچه های رجوی – سامع (چریک مجاهد های عرصه های نبرد و تکامل مبارزاتی!! با سلاحهایی فشرده بر کف! مثل گیلاس و قاشق و چنگال در کافه بارها و خیابانهای پاریس!!) به نام جواد راهی با نام مستعار جراهی در سایت بالاترین زیر متن سخنرانی دوست عزیزمان آقای عیسی آزاده از مسئولین و فرماندهان قدیمی سازمان مجاهدین که اخیرا جدا شده و از زندان رجوی ساختۀ لیبرتی بیرون آمده است در اجلاس پارلمان اروپا روز ۲۵ فوریۀ گذشته افاضه فرموده است: «روند تکامل مبارزاتی از کسانیکه قبلا در صفوف مبارزه بودند و به مبارزه خیانت کردند چه موجودات کثافتی میسازد» واقعا خوب شد تا حالا نمردیم و زنده ماندیم تا معنی «روند تکامل مبارزاتی» را هم فهمیدیم.

فکر کنم حضرت ایشان اگر حد اقل معنی لغوی کلمۀ عربی تکامل را می فهمید حتی اگر از آنهایی باشد که برای آقا و خانم رجوی غش و ریسه می روند و خودکشی و خودسوزی می کنند اینقدر رویش نمی شد که برای وضعیت پتال و زهوار در رفتۀ رجوی و فرقه شان از این کلمه استفاده کند!… زیرا از خودش می پرسید: وقتی تکامل به معنی کامل شدن و رو به کمال رفتن تدریجی است آیا پایگاه مردمی سازمان مجاهدین نسبت به سالهای قبل و اول انقلاب در داخل و خارج به اندازۀ سی سال یعنی سی برابر تکامل پیدا کرده است؟ یعنی الآن ما که در سالهای شصت صدها عملیات روزانه در سراسر ایران علیه رژیم داشتیم اکنون هزارها عملیات روزانه داریم؟ آیا موهومی به نام «ارتش آزادیبخش ملی ایران» حتی با آن سلاحها و پادگان و آموزش صدامی و عراقی اکنون تکامل پیدا کرده و در این «روند تکامل مبارزاتی»!! سلاحهای به دستش داده شده را به آمریکائیان اشغالگر عراق دو دستی تقدیم کرده تا امان نامۀ استاتوی پناهجویی و تحت حفاظت بگیرد و قول بدهد که دیگر خشونت (بخوان همان مبارزه و سلاح و پیکار و نبرد وو…!!) را کنار بگذارد؟!

آیا می توان اسم از دست دادن و به کشتن دادن بهترین فرزندان مردم ایران به سود دشمنان این مردم و حاکمان دیکتاتور صد صد و هزار هزار و رساندن آن عدد بی شماران و هزاران هزار اکنون به دو هزار پیرمرد و مریض و معلول و درمانده و همه شان هم پناهجو و منتظر الخروج به ساحل امن اروپا را مبارزه و تکامل مبارزاتی گذاشت؟ آیا از دست دادن اشرف با آن توصیفات آنچنانی رهبری عقیدتی به عنوان «دژ استوار و نجنبان مبارزه» و تحویل دادن آن با همۀ امکانات و ساختمانها و ماشینها و وسایل و دستگاههایش به سپاه قدس و سپاه بدر به فرماندهی هادی العامری برای استفاده از آن به عنوان قرارگاه پشتیبانی جنگ با متحد استراتژیک حضرت رجوی و فرقه اش یعنی داعش را می شود «تکامل» نامید؟

از کدام «مبارزه» و «روند تکامل مبارزاتی» صحبت می کنی حضرت چریک مجاهد فدایی شانزه لیزه ای؟ً که ما به آن «پشت» کرده باشیم؟ ما نه به مبارزه بلکه دقیقا به رجوی که مبارزه را به لجن و کثافت خودش آلوده کرد و تباهش ساخت پشت کردیم. اگر فعالیت افشاگرانه و سخنرانی در پارلمان اروپا برای شناساندن چهرۀ واقعی جنبش آزادیخواهانۀ مردم ایران برای میز ایران پارلمان اروپا و افشای مدعیان دروغینش امثال مریم رجوی «کثافت» است پس قبل از ما خانم بزرگ خودتان رفته در همان پارلمان اروپا «کثافت» کاری کرده که ما رفتیم تا دروغها و نیرنگهای او را برای حمایت گیری از نگهداشتن دوستان و عزیزانمان در جهنم عراق و به کشتن دادن آنان به عنوان «لشکر فدایی رجوی»! و اینهمه خیانتهای رجوی و فرقه اش به آرمانهای ملی و میهنی و آزادیخواهانۀ مردم ایران را افشا کنیم و این «کثافت» او را از ساحت آزادی و دموکراسی بشوییم.

لذا به این حضرت جراهی یعنی جواد راهی می گویم بهتر است به جای مقاله نویسی در بالاترین بروی در آن پایین ترینها به جراحی مغزت بپردازی بعد هم کمی دستور زبان و قواعد صرف و نحو یاد بگیری تا «پس رفت» را با «روند» و «انحطاط و ورطۀ خیانت» را با «تکامل مبارزاتی» عوضی و اشتباه نگیری!!…

منبع : پیوند رهایی

Isa-Azadeh-EUP 2

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید