مصطفی آزاد:سال جدید ، نتایج مذاکرات هسته ای ، و فرقه رجوی

0
1144

افشای سیاسی اخیر مسئولین کمیساریای عای ملل متحد در امر پناهندگان مبنی بر گزینشی فرستادن افراد برای مصاحبه و اعزام به کشور آلبانی و حتی توقفات کسل کننده برای دفع الوقت نمودن موضوع رسیدگیهای ملل متحد ، سازمان را در یک بی آبرویی سیاسی قرارداده است ضمن اینکه دولت امریکا و ملل متحد به زیبایی با دجالیت و رفتارهای غیر انسانی این فرقه مخوف آشنایی دارند

سال جدید ، نتایج مذاکرات هسته ای ، و فرقه رجوی

مصطفی آزاد ــ 05.04.2015   پنجشنبه شب نتایج بیانیه توافق ایران با گروه ۵+۱ منتشر و ایران در یک اقدام روبه جلو و توام با حفظ عزت و سربلندی صحنه دیگری از موفقیت را به کشورهای منطقه و جهان نشان داد . آنچه پیداست تعادل جدیدی هست که سازمان تروریستی و گروهک مجاهدین با آن مواجه خواهد شد . ناگفته نماند سازمان در یک حرکت خودزنی و خودسوزی سیاسی مطلق از ابتدای شروع بحث هسته ای همواره عنوان نموده که استارت افشاگری هسته ای را علیه ایران این سازمان انجام داده !!! غافل از آنکه همگان به بی چیزی این ورشکستگان تروریستی عالمند و بهتر می دانند اسراییل برای پیچیده نمودن مراحل و نمایش اطلاعات بدست آورده خود در سال ۱۳۸۱ اینان را که تشنه قدرت طلبی و خودنمایی بودند به صحنه آورد تا ضمن معامله سیاسی و اطلاعاتی با مسعود رجوی ……

……و اخذ سایر اطلاعات ملی لازم ، اطلاعات قابل انتشار هسته ای ایران را از طریق اینان برای تشویش خاطر نهادهای ناظر جهانی علیه ایران رسانه ای کند . از همان زمان در سرفصل های همکاری و شفاف سازی ایران با آژانس نیز دوباره فرقه مجاهدین بوده که از هتلی واقع در ۵۰۰ متری کاخ سفید و از زبان جعفرزاده عامل جیره خوار رجوی و از ارتزاق سازمان از یافته های عوامل اسراییل , مطالب هسته ای را با بزرگنمایی و سیاه سازی برای بحران های سیاسی بیشتر ارائه نموده است . در هرحال اینک از دو سال پیش و با تدابیر رهبری دولت ایران گامهای حرفه ای و ویژه ای لازم را برای بازی برد برد برداشته است موضوعی که بشدت مورد استقبال طرفهای مذاکره کننده قرار گرفته است . بنظر میرسد موضوعات بشرح زیر در تعاملات و تعادلات جدید سیاسی برای گروه رجوی تحقق یابد :

الف/ شرمندگی های بارز جاسوسی و خیانت رجوی در همکاری آنان با اسراییل در کنار مورد خطاب و مذمت قرارگرفتن از سوی مردم ایران از مدتها پیش برجسته و اینک حرفهای بی محتوای آنان خریداری نخواهد داشت .

ب / تعادل سیاسی جهانی در قبال ایران و منافع اقتصادی و بازرگانی کشورهای طرف بشدت بر مذاکرات سایه انداخته و برای دستیابی و عقد قراردادهای جدید الزامات هسته ای تسریع می نمایند تا قراردادهای نفتی و صنعتی را مجددا بدست آورند . لذا موضوع فرقه رجوی و تعیین تکلیف گروه خلع سلاح و پیرشده اش ! منبعد بیشتر از پیش در بوته بی توجهی سیاسی دولتها و حتی ملل متحد قرار خواهد گرفت .

پ / میتوان به فال نیک گرفت که بازپس گیری تکریت و آماده شدن برای تسخیر شهر موصل در عراق و سوابق جنایتکارانه داعشی ها در عراق و سوابق کرد کشی فرقه رجوی در زمان صدام ابتدا و بسرعت این گروه فته ساز در عراق را با سیلی و تو دهنی بزرگ دولتمردان ، احزاب و مردم عراق مواجه سازد و زمینه را برای تصمیم سازی های سریع و موثر ملل متحد بوجود آورد . این روزها مسعود رجوی برای جلب توجه های لازم ادعا نموده قرار هست ساکنین لیبرتی مورد حمله موشکی قرار گیرند . ولی آنچه مهم هست اینکه همگان در ایام اخیر مورد اطلاع قرار گرفته اند که سازمان در لیبرتی مبادرت به انبار بنزین های دریافتی از عراقی ها نموده تا برای هر توطئه سازی مورد بهره برداری قرار دهد .

ت / افشای سیاسی اخیر مسئولین کمیساریای عای ملل متحد در امر پناهندگان مبنی بر گزینشی فرستادن افراد برای مصاحبه و اعزام به کشور آلبانی و حتی توقفات کسل کننده برای دفع الوقت نمودن موضوع رسیدگیهای ملل متحد ، سازمان را در یک بی آبرویی سیاسی قرارداده است ضمن اینکه دولت امریکا و ملل متحد به زیبایی با دجالیت و رفتارهای غیر انسانی این فرقه مخوف آشنایی دارند و یادمان نرفته که حتی در فضا سازی دروغین سازمان در مواجهه با مامورین حفاظت اشرف در سال ۹۰ و درگیری پیش آمده و کشته سازی سازمان ؛ مسعود رجوی از تماشای نظامیان امریکایی و فیلمبرداری آنان !! از این صحنه و عدم مداخله عصبانی بود و به آن دشنام میداد .

د / نهایتا انزوای سیاسی و تبلیغاتی فرقه رجوی توام با افزایش جریان مسئله داری در تشکیلات و بروز تنش های رفتاری بین اعضای ناراضی و تقابل آنان با مسئولین به واسطه سوالات سیاسی شان از سازمان برای نتایج غلط تحلیل های سازمان ! برای ایام رو به آتی سازمان پیش بینی میگردد . ضمن اینکه مسعود رجوی ناچارا میبایست امسال نیز به دروغ باید مراسم قسم !!؟ جدیدی را برای حفظ نیروهای خود در لیبرتی تهیه نماید و این یعنی فراهم آوردن الزامات و فشارهای روحی روانی جدید برای اعضا که همان ادامه مسیر باطل سرکوب و فشار و ناراضی تراشی در تشکیلات هست .

مصطفی آزاد

وبلاگ قاصد

لینک به منبع

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید