میرباقر صداقی: تفاهم اتمی و آینده تاریک برای فرقه رجوی

0
715

ریزش نیرو پاشنه آشیل تشکیلات, ریزش نیرو بیش از ۱۵ سال است که موجودیت فرقه مخرب و مخوف رجوی را هدف قرار داده است تشکیلات فرقه رجوی تنها راه فرار و حفظ موجودیت خود را دراین سالیان فقط در انقباظ و بسته نگه داشتن تشکیلات یافته است با بهانه های از قبیل انقلاب ایدئولوژیک , طلاقهای اجباری , عدم ارتباط با دنیای آزاد و خانواده , سرکوبی آزدایها فردی اعضا , شکنجه و از بین بردن اعضای ناراضی , خرد کردن شخصیت فردی , برده گی و بنده گی و اسارت وگروگان گرفتن اعضا در کمپ اشرف و لیبرتی و تیرانا و بستن راه خروج برای همه و

تفاهم اتمی و آینده تاریک برای فرقه رجوی

همه ما خوب میدانیم بعد از سقوط صدام حسین هم تاکتیک و هم استراتژی فرقه رجوی حمایت و تشویق جناههای جنگ طلب آمریکا برای حمله به ایران بوده است , چنانکه قبلا هم گفته ام عظام فرقه رجوی از پیسی ناشی از عدم مشروعیت مردمی و اجتماعی به نوکری و غلامی اجنبی آویخته اند و در حرکت موازی با عناصر جنگ طلب جمهوری خواه در بی ناموسی سیاسی گوی سبقت را از همه ربوده اند .

پایان جنگ ایران و عراق شکست استراتژی جنگ آزادیبخش نوین و ریزش شدید نیرو و نهایتا سقوط دولت صدام حسین وشتاب گرفتن هر چه بیشتر ریزش نیرو و ادامه دار شدن آن .

ریزش نیرو پاشنه آشیل تشکیلات, ریزش نیرو بیش از ۱۵ سال است که موجودیت فرقه مخرب و مخوف رجوی را هدف قرار داده است تشکیلات فرقه رجوی تنها راه فرار و حفظ موجودیت خود را دراین سالیان فقط در انقباظ و بسته نگه داشتن تشکیلات یافته است با بهانه های از قبیل انقلاب ایدئولوژیک , طلاقهای اجباری , عدم ارتباط با دنیای آزاد و خانواده , سرکوبی آزدایها فردی اعضا , شکنجه و از بین بردن اعضای ناراضی , خرد کردن شخصیت فردی , برده گی و بنده گی و اسارت وگروگان گرفتن اعضا در کمپ اشرف و لیبرتی و تیرانا و بستن راه خروج برای همه و سرمایه گذاری روی جنگ فرضی ایران و آمریکا توهمی که تنها ناشی از مالیخولیا ی ذهنی مسعود رجوی است در دستگاه فکری رجوی چون فرقه رجوی توان سرنگونی ندارد پس هر رذالتی مشروع است وطن فروشی مشروع است پوشیدن دامن مشروع است ,همکاری با سرویسهای جاسوسی اسرائیل و آمریکا و پخش و افشای مراکز هسته ای مشروع است . البته تمامی این شامورته بازیها یک فایده بالفعلی نیز داشت و دارد آنهم ایجاد امیدهای پوچ و مشغولیت ذهنی برای اعضای در بند و از دنیا بی خبر این امیدها هر چند هم که کوچک و زود گذر باشند اما به اندازه کوتاه هم که شده طول عمر تشکیلات فرقه رجوی را طولانی کرده وتا به امروز فرقه رجوی با سیاسیت از این مرده به آن مرده فرجی است توانسته با ایجاد امیداهای واهی و پوچ عمر تشکیلات خود را کجدارو مریز هم شده کش دهد. متعاقب آن سوء استفاده مسعود رجوی از این امیدهای پوچ و واهی و اعلان سرفصلهای جدید و تحلیلهای تحریمها و مذاکرات هسته ای و وقوع جنگ حتمی بین ایران و آمریکا و سرنگونی حتمی و قریب الوقوع با تابلوی عراق بعد از سرنگونی صدام حسین که فرقه رجوی بعد از سقوط رژیم سر سفره آماده خواهد نشست .

بی دلیل نیست در حین گفتگو های هسته ای ایران با دولتهای بزرگ جهان فرقه رجوی همسو با جریانات جنگ طلب اسرائیل به افشاگری , به اصطلاح سایت مخفی اتمی لویزان ۳ مبادرت کرد مسعود رجوی میخواست میز مذاکره را بهم بریزد او همچون کاسه داغتر از آش , خود را بیش از همه نگران تقلب رژیم در برنامه مخفی اتمی نشان داد . این جار و جنجال در دنیا سیاست معنی خودش را دارد مسعود رجوی میخواهد مراتب نوکری و چاکری خود را نشان دهد . بی شک رجوی بیش از همه آقای جان بولتون نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد و یکی از تندروترین نئومحافظه کار که خواستار بمباران ایران است را میشناسد و از اهداف شوم او برای بمباران ایران آگاه است . اما حفظ بقاء برای رجوی به هر قمیت است .

تفاهم هسته ای امروز ایران با دولتهای بزرگ جهان نشان از شکستن شیشه عمر رجویست بن بست فعلی خط و خطوط فرقه رجوی , خاطره دستگیری عبدالله اوجلان و عبدالمالک ریگی را برای انسان تداعی میکند اشتباهات مکرر و مداوم استراتژیکی اهرمهای نفوذ این فرقه بر مقدرات خود را به شدّت ضعیف کرده است دیگر تاریخ را نمیتوان به عقب برگردان امروز دیگر دیروز نیست زمان پاسخگویی فرقه رجوی برای خیانتهایش بیش هر زمان دیگر فرا رسیده است . چون فرقه رجوی خارج از خاک ایران است بحرانهای فرا منطقه ای دامنگیر این فرقه خواهد شد . جنجال و انحراف افکار اعضا دیگر چارساز تشکیلات فرقه رجوی نخواهد بود . زمان برای فرقه رجوی کوتاه است سونامی بزرگی در راه است آیا فرقه رجوی توان تصادف با این سونامی را دارد؟ جنگ در عراق , سوریه و یمن و کنار رفتن تعارفات عرف دیپلماتیک و سیاسی بین دول و خط کشی های جدید حکایت از آن دارد فرقه رجوی در خاک عراق در مرکز بحران و سونامی قرار گرفته است و بیش از هر زمانی آسیب پذیر است و بنظر من تفاهم اتمی آینده تاریکی را برای فرقه رجوی قلم زده است .

میر باقر صداقی

۰۷٫۰۴٫۲۰۱۵

لینک به منبع : ایران ستارگان 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید