حامد صرافپور:به مصداقی و همه کسانی که هنوز در “بند” فکری رجوی هستند!

0
565

لذا باز هم به این آقایان مدعی گوشزد می کنم که اینقدر خود را در برابر رجوی سبک نکرده و از افکار کهنه و فسیل شده بازمانده از فرقه خارج شوند. دنیای جدیدی فرا رسیده که پای گذاشتن در آن مستلزم عبور از تفکرات کهنه دستگاه “رجوی” است. این گونه نوشته ها نشانگر دوری شما از تفکر دمکراتیک است. چه اینرا متوجه شوید یا نشوید، اما هرچه زودتر این واقعیت را لمس و فهم کنید، زودتر به رهایی دست خواهید یافت.

به مصداقی و همه کسانی که هنوز در “بند” فکری رجوی هستند!

چند روز قبل نوشته ای از ایرج مصداقی خطاب (و علیه) ایران اینترلینک در سایت پژواک ایران انتشار یافت که البته با یک جوابیه از سوی آقای خدابنده مسئول این سایت مواجه گردید. نوشتن چنین متنی بعد از حدود سه سال موضعگیری متفاوت در برابر رجوی، البته خیلی هم دور از انتظار نبود کما اینکه پیش از این نیز ایشان علیه اینجانب و برخی دوستان (محمد کرمی، محمدرزاقی و…) جملاتی بی پایه و تکرار شده از سوی رجوی انتشار داده بود که ناشی از عدم شناخت ایشان از جامعه و فرهنگ حاکم بر کشورمان است.

متن مقاله ایرج مصداقی:

http://www.pezhvakeiran.com/maghaleh-68634.html

پاسخ ایران اینترلینک به ایرج مصداقی:

دندانهای مصنوعی مریم عضدانلو، پاچه ایرج مصداقی و دیوار کوتاه اینترلینک

در اینجا نیازی به تکرار برخی نوشته های پیشین نیست. تصور می کنم آقای خدابنده بخوبی جواب داده باشند و به درستی هم به این نکته اشاره داشته اند که:

(((و ما بارها به ایشان و دستان دیگرشان گوشزد کرده ایم که اگر فکر می کنید رجوی با چهار تا فحش شما به اینترلینک رشته ای را که هنوز بر گردن شما دارد رها می کند سخت در اشتباهید. )))

و البته تنها آقای مصداقی نیست که در این باتلاق گرفتار است و تفکر رجویسم ایشان را رها نمی کند، بلکه قبلاً هم در مورد برخی جداشدگان (فیزیکی) از فرقه رجوی گفته بودیم که شما متاسفانه همچنان دربند “فکری” این فرقه هستید و راه زیادی برای رسیدن به رهایی تمام عیار خود دارید. برخی جداشدگان اخیر شورا مانند آقای وفایغمایی و… نیز در این دام باقی هستند، همچنانکه می بینیم نوشته مصداقی علیه ایران اینترلینک در وبلاگ “دریچه زرد” ایشان هم انتشار یافته است، آنهم درست بعد از حملات شدید باند رجوی به ایشان!!… اینکه چرا هنگام پاچه گیری رجوی، این آقایان به فکر حمله به سایت ایران اینترلینک افتاده اند خود قابل توجه است. در ماه های اخیر حملات رجوی به ایشان شدید و در نتیجه برخی از مسائل پشت پرده سالیان در ناخواسته و به اجبار افشا گردید… و این عزیزان برای کاستن از شدت تهاجم سران فرقه رجوی، چاره ای جز گاز گرفتن مدیر سایت “ایران اینترلینک” پیدا نکردند، در حالی که چاره درد را بارها به ایشان متذکر شده بودیم که جز تهاجم و افشای مستقیم مسعود رجوی نمی تواند باشد، و هر گونه پاسخ گویی به حملات حاشیه نشینان اورسوراواز و چماقداران مریم قجر، فقط به جری شدن بیشتر مسعود رجوی خواهند انجامید و خواسته قلبی این تبهکاران است.

متأسفانه همچنان میخ آهنین بر این مغزهای سخت فرونمی رود و هر روز بیش از پیش سنگواره سخت تر می گردد. البته وقتی مسئله ای از حد می گذرد انسان به تردید می افتد که شاید این دعواها از جنس زرگری و برای “ایز” گم کردن باشد اما قضاوت با ما نیست، وظیفه ما یادآوری این واقعیت است که رجوی با این کرنش های غیرمستقیم افسار کسی را رها نمی کند. باید با اقتدار با این فرقه تروریستی (که در این روزها مدافع سرسخت عربستان سعودی و اسرائیل شده و در برابر کشتار مردم بیدفاع یمن ابراز خوشحالی می کند و از ترور ناجوانمردانه سربازان مرزبان میهنمان به رقص و پایکوبی مشغول است) برخورد کرد نه با ذلت و ناتوانی و گاز گرفتن کسانی که تنها جرم شان انتشار مطالب مختلف “مرتبط” است (و نه هر مطلبی که علیه اعتقاد اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران بوده و انتشار آن جز در جهت منافع صهیونیست ها و جنگ افروزان نیست) و طبعاً آنرا هم بخشی از یک فرهنگ دمکراتیک می دانند و برخلاف مدعیان جعلی دمکراسی که دقیقاً مثل سایت های رجوی (و نمونه های مشابه داخلی) تنها صداهای “خودی” را انعکاس می دهند، به همه صداها ولو علیه خودشان باشد نظر دارند و منتشر می کنند.

هنوز چندی از حملات مشعشع آقای مصداقی به ایران اینترلینک و منتقدان نگذشته بود که رجوی یکی از مسئولین بخش تبلیغات خود را به میدان آورد تا مصداقی را (که تصور می کرد با ضعف و ذلت می شود وی را به نرمش در مقابل خود کشانید)، با حقارت مورد خطاب قرار داده و شلاق کش کند.

http://www.iran-efshagari.com/index.php/2015-01-20-19-56-47/articles/item/8767

ایرج مصداقی مسعود رجوی

این مقاله به اسم آقای اصغر ابزری منتشر شده ولی با توجه به شناختی که از ایشان دارم، می دانم که مقاله از وی نیست و صرفاً به اسم او انتشار یافته است. در هرحال رجوی تا به این حد هم برای امثال مصداقی و دوستان همفکر ایشان ارزش قائل نشده که خودش یا مسئولین بخش تبلیغات را مستقیم به میدان آورد، و از طریق یکی از اعضای پایین تشکیلات، این پیام را رسانیده که تنها با “پاچه گیری منتقدان” نمی تواند از زیر ضرب حملات پی در پی مجاهدین خارج شود، و تنها راه خلاصی از ترور، نوشتن ندامتنامه و ارسال به سایت ایران افشاگر است!، همانطور که در زندان دست به چنین عملی زده بود.
تصور می کنم همه چیز در همین چند پاراگراف که به اسم اصغر ابزری منتشر شده خلاصه شود و نیازی به تفسیر نیست. لذا باز هم به این آقایان مدعی گوشزد می کنم که اینقدر خود را در برابر رجوی سبک نکرده و از افکار کهنه و فسیل شده بازمانده از فرقه خارج شوند. دنیای جدیدی فرا رسیده که پای گذاشتن در آن مستلزم عبور از تفکرات کهنه دستگاه “رجوی” است. این گونه نوشته ها نشانگر دوری شما از تفکر دمکراتیک است. چه اینرا متوجه شوید یا نشوید، اما هرچه زودتر این واقعیت را لمس و فهم کنید، زودتر به رهایی دست خواهید یافت.
حامد صرافپور
۲۱ فروردین ۱۳۹۴
۱۰ آوریل ۲۰۱۵
(پایان)

لینک به منبع (صفحه فیسبوک آقای حامد صرافپور)

ایرج مصداقی مسعود رجوی مجاهدین خلق

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید