حامد صرافپور: دو نکته پیرامون صفر ذاکری، رجوی و داعش

0
792
نگرانی مسعود رجوی اساساً حقوق بشری و انسانی نیست. تا جایی که به این زوج تبهکار برمی گردد خواهان کشته شدن همه اسیران لیبرتی می باشند و آرزویشان این است که صفر ذاکری کشته شود تا خوراک تبلیغی آنان بخصوص برای مستقل کردن لیبرتی فراهم گردد. نگرانی مسعود رجوی دقیقاً بر سر این مسئله است که مبادا گذر زمان و دسترسی او به اخبار آزاد جهان باعث شود که وی از مجاهدین جدا شده و یک رسوایی بزرگ دیگر برای رجوی رقم بخورد…
دو نکته پیرامون صفر ذاکری، رجوی و داعش

حامد صرافپور ــ 13.04.2015  در ماه های اخیر شاهد موضعگیری های متناقض و عمدتاً خیانتبار مسعود رجوی راجع به داعش هستیم که شرح مفصل آن داده شده و تکرار آن خسته کننده است. در عین حال چند هفته گذشته هیاهوی شدیدی حول دستگیری یکی از اعضای مجاهدین به نام صفر ذاکری براه افتاده که ذکر آن خالی از لطف نیست.

مسعود و مریم رجوی در ماه های گذشته بر سر پیشروی نیروهای مقاوم عراقی و شکست های داعش سکوت معناداری داشته اند که بسیار قابل تأمل است. این زوج که کوچکترین اخبار راجع به اقدامات تروریستی داعش و بعثی ها در تسخیر برخی شهرهای عراق را به  صورت گسترده انعکاس می دادند و آنان را عشایر دلیر و انقلابی عراق می خواندند، هم اکنون نه تنها راجع به شکست های آنان و پیروزی ارتش و نیروهای مردمی چیزی نمی گویند، که دقیقاً همسو با دول صهیونیستی و عرب مرتجع، آنان را نه تروریست های تکفیری، بلکه “نیروهای داعش” و “دولت اسلامی” می خوانند!. البته در حمایت زوج رجوی از این گروه جنایتکار تکفیری تردیدی نبود اما اوج پستی اینجاست که مجاهدین مردم حوثی یمن را کودتاگر می خوانند و حزب الله لبنان، حماس و گروه های مردمی عراق را به عنوان تروریست معرفی می کند و در عین حال حاضر نیستند جنایتکارترین و آدمخوارترین گروه در تاریخ بشر را تروریست صدا کنند. خودتان می توانید در خبر زیر تماشا کنید:

نکته دیگری که باید بدان اشاره کنم راجع به “صفر ذاکری”‌ است. مجاهدین در هفته های اخیر مسئله صفر ذاکری که چند هفته قبل در ارتباط با یک تصادف در جاده بازداشت شده، هیاهوی شدید و روزافزونی را آغاز کرده اند و مسئله را حقوق بشری کرده و خواهان آزادی هرچه سریعتر او می باشند.

اما علت اینهمه هیاهو چیست؟

نگرانی مسعود رجوی اساساً حقوق بشری و انسانی نیست. تا جایی که به این زوج تبهکار برمی گردد خواهان کشته شدن همه اسیران لیبرتی می باشند و آرزویشان این است که صفر ذاکری کشته شود تا خوراک تبلیغی آنان بخصوص برای مستقل کردن لیبرتی فراهم گردد. نگرانی مسعود رجوی دقیقاً بر سر این مسئله است که مبادا گذر زمان و دسترسی او به اخبار آزاد جهان باعث شود که وی از مجاهدین جدا شده و یک رسوایی بزرگ دیگر برای رجوی رقم بخورد. تردیدی ندارم که صفر ذاکری با توجه به شناختی که از او دارم اینک در جایی بسیار بهتر از درون فرقه قرار داشته و به لحاظ  روحی و رفاهی وضعیتی بسا بهتر از درون لیبرتی دارد. لذا آنچه که رجوی را به وحشت انداخته احتمال جدا شدن این عضو قدیمی و کهنسال است که در اینصورت تأثیر جدی بر سایر اعضای باقیمانده در لیبرتی خواهد داشت:

  

آنچه برای ما مهم است اینکه بیش از پیش مراقب ترفندهای سران فرقه رجوی باشیم و تحت تأثیر بازی های احساسی آنان نشویم.

حامد صرافپور 

13 آوریل 2015

24 فروردین 1394

منبع : فیس بوک آقای حامد صرافپور

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید