میلاد آریایی: چرا نداد هیچ پیامی ، برادر در سال جدید؟

0
1092

خدایی مردم را ببین چه جوری شانس می اورند منظورم همین رژیم است و ما را بگو که زیر آفتاب عراق – له له – میزنیم برای یک توافق نیم بند که افراد مان را در عراق نگه داریم از زمین و زمان میریزند سرمان. ولی 6 تا کشور با وزیر خارجه شان دست به سینه جلوی همین آخوند ها سر تعظیم فرود میآورند من نمی دانم کجای کار ما ایراد دارد که شب و روز – بز !!- می آوریم. در بدر توی کنگره و جاهای دیگر بدنبال نماینده ای حتی بازنشسته واسبق و از کار افتاده که حرف جنگ طلبانه ما را با کلی پول پیش و حساب بانکی  تکرار و باز انتشار دهد با کلی ناز و ادا واطوار  آخرش هم  بعد از گرفتن پول آنرا تکذیب میکنند ولی…

چرا نداد هیچ پیامی ، برادر در سال جدید؟

میلاد آریایی ـ 17.04.2015 به عنوان یک سوال ضد انقلابی و هوس انگیز که هدفی جز فروپاشی و پراکندگی در سطوح مقاومت سراسری ما ندارد من خواستم درست در ابتدای سال جدید به همین نکته باریک تر از مو بپردازم.

حقیقت اینکه خبرهای خیلی بدی از گوشه و کنار میرسد و همینطور که اطلاع دارید آلان نزدیک به یک ماه از عید گذشته است و هنوز برادر مسعود پیام مخصوصی که هر سال دم عید میداد، نداده است البته من هم جای برادر مسعود بودم یک ماه که چه عرض کنم 6 ماه هم شده به نشانه اعتراض به توافق اتمی حرف نمی زدم و روزه سکوت میگرفتم تا همگان بدانند من تا کجا سوخته ام و قطعا هر آدم منصفی هم حق را به برادر میدهد .

چون نفس ضربه توافق اتمی آنچنان محکم و سخت و طاقت فرسا بوده است که آه از نهاد هر بنی بشری در می آورد  چه به برسد به برادر که عمری اب را در هاوون  غربی ها کوبید تا شاید فرجی حاصل شود و حال آنچه حاصل شده است فرج نیست و عجب !! است .

و آنچنان مات ومبهوت و گیج و گنگ برادر مسعود را سر جای  خودش میخکوب کرده است  که تنها فرصت این را به خواهر مریم داده که اجالتا آنرا قویا محکوم کند تا برسیم به باقی قضایا.

من میدانم برادر مسعود آلان پیش خودش میگوید ما که آلان بیست سال و اندی است پشت سر حوادث سوت زنان قدم میزنیم و تاثیری هم عملا روی آن نمیتوانیم داشته باشیم،  این تفاهم اتمی هم رویش . بالاخره تفاهم با توافق  اتمی آنچنان تناقضی را برای این پدر سوخته هایی که 30 سال است نان و نمک من را در عراق و اشرف و لیبرتی میخورند پدید آورده است که همگان بویژه توی تیرانا ، از آن به عنوان تناقض در سطح اتمی که هیچ رقم نمیشود حل اش کرد یاد میکنند.

 بهر صورت برادر در خواب اش هم نمی دید که قضایا این شکلی پیش برود و رییس جمهور آمریکا که الهی درد و بلای هر چی سیاه پوست است بخورد توی سرش ، از آن به  عنوان « توافق تاریخی » یاد کرده و تمام قد هم جلوی کنگره آمریکا ایستاده و هم زمان جلوی اصلی ترین پشتیبان  ما در این زمان یعنی اسراییل.

خدایی مردم را ببین چه جوری شانس می اورند منظورم همین رژیم است و ما را بگو که زیر آفتاب عراق – له له – میزنیم برای یک توافق نیم بند که افراد مان را در عراق نگه داریم از زمین و زمان میریزند سرمان.

ولی 6 تا کشور با وزیر خارجه شان دست به سینه جلوی همین آخوند ها سر تعظیم فرود میآورند من نمی دانم کجای کار ما ایراد دارد که شب و روز – بز !!- می آوریم.

در بدر توی کنگره و جاهای دیگر بدنبال نماینده ای حتی بازنشسته واسبق و از کار افتاده که حرف جنگ طلبانه ما را با کلی پول پیش و حساب بانکی  تکرار و باز انتشار دهد با کلی ناز و ادا واطوار  آخرش هم  بعد از گرفتن پول آنرا تکذیب میکنند ولی حالا تنظیم رابطه با دشمن ما را ببین  که مادر یکی از مذاکره کنندگان دست چندم تب میکند جلسه را تعطیل میکنند میروند گل فروشی، چاره شان بود  تاکسی می گرفتند میرفتند  بیمارستان برای عیادت  نکند که طرف مقابل از ادامه مذاکرات پشیمان شود.

میگویند طولانی ترین مذاکرات تاریخ سیاسی را هم با یکدیگر داشته اند و جالب اینکه  علی رقم دیدارهای سریالی  از همدیگر سیرهم نمیشوند و چپ و راست دل شان برای هم تنگ میشوند  والله خدا شانس بدهد  برادر مسعود اگر یک جو از این شانس ها  میداشت میدانی چه دوغی درست میشد آن سرش نا پیدا.

خوب من به عنوان یک هوادار سر پا و قبراق همه این ها را ردیف کردم که این را بگویم  که والله برادر مسعود حق دارد  درست دم عید خبر این توافق نامه را علنی کردند حرفی نزند  چرا که خودش بهتر از همه ما میداند پشت سر هم چه اتفاقات ناگواری در شرف تکوین است و به قولی شرایط قمر در عقرب ما آبستن چه درد های بیشمار است.

پس به برادر حق بدهید که سکوت کند و دوستان و هواداران انقلابی خواهشا اینقدر سوال نکنند ، چون برادر مسعود اصلا و ابدا حال شان خوب نیست و سرگیجه های مستمر همراه با – بیرون روی – های پراکنده حسابی حال برادر را گرفته و رمقی برای ایشان باقی نگذاشته خواهشا درک کنید شرایط  حالی ایشان را .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید