محمد رزاقی :چرا فرقه رجوی نامهای مستعار برای اعضاء خود گذاشته ؟!

0
805

دلیل دیگری که اعضاء فرقه به دستور مستقیم رجوی و مریم قجر از اسامی مستعار استفاده می کنند کلاهبرداری ازدولتهای اروپائی و ارگانهای بین المللی می باشد بدین شیوه که بعضی از اعضاء فرقه رجوی برای تا قبل از سال ۲۰۰۰ که برای گرفتن پناهندگی انگشت نگاری اجباری نبود و فقط با ارائه عکس و مشخصات فردی فرد می توانست برای اخذ پناهندگی اقدام کند اعضاء فرقه در اروپا در چند کشور با اسامی مستعار و عکسهایی با تیپ های مختلف اقدام به گرفتن پناهندگی می کردند مثلا یک عضوء فرقه همزمان هم در المان و هم در فرانسه موقعیت پناهندگی می گرفت .

چرا فرقه رجوی نامهای مستعار برای اعضاء خود گذاشته ؟!

محمد رزاقی ـ 19.04.2015  تقریبا یک هفته پیش مطلبی در مورد استفاده فرقه رجوی از نام مستعار برای یکی از اعضاء نگون بخت که به خاطر تصادف در بازداشت بود نوشته بودم و امروز با دیدن عکس درج شده در سایت فرقه رجوی واقعیت نوشته ام به اثبات رسید !

سران فرقه مافیائی رجوی اسم عضوء بازداشت شده را صفر ذاکری اعلام کرده بود در صورتیکه اسم واقعی این عضوء نگون بخت که امروز ازاد شده صفر زمانیان می باشد .

اما یک سوال اساسی مطرح بوجود می اید که چرا رجوی اعضاء خود را با اسامی مستعار معرفی می کند که به چند دلیل ان اشاره می کنم .

۱ــ به دلیل اینکه سران فرقه مافیایی و جنایتکار؛ رجوی در کشتار و شکنجه شریک جرم رجوی و مریم قجر می باشند به همین خاطر این افراد به دستور مستقیم شخص رجوی اقدام به دادن اسم مستعار در کشورهای اروپائی و یا نزدمقامات امریکائی ؛ و یا عراقی اقدام به گرفتن کارت اقامت و یا پاسبورت نموده اند تا بدین شیوه بتوانند از دست عدالت فرار کنند !

مثل مهدی ابریشمچی شوهر زاپاس مریم قجر که در تشکیلات به اسم شریف بود البته تمامآ بر عکس عملکرد ش که نا شریف بود ایشان هم اکنون در فرانسه در اردوگاه فرقه رجوی در اور سوراواز با اسم مستعارمهدی تهرانی مستقر می باشد !

یا برای نمونه سران فرقه که در جنایت بر علیه مردم ایران ؛ عراق ؛ شکنجه و کشتار اعضاء ناراضی دست داشته اند با اسامی مسعار از عراق به البانی اعزام شده اند .

ـــ فائزه محبت کار با اسم مستعار طاهره زکیانی رودسری که در کشتار کردهای عراقی و شکنجه اعزای ناراضی دست داشته .

ـــ اسماعیل مرتضایی معروف به جواد خرسان که در جنایت علیه مردم ایران و عراق و در شکنجه و زندانی کردن اعضاء ناراضی دست داشته .

ــ امید برومند با اسم مستعار مروان صمیمی معروف به “ناجی” این فرد در کشتار کردهای عراقی در سال ۱۹۹۱ از فرماندهان صحنه بوده و بطور مستقیم در کشتار کردها دست داشته و در شکنجه اعضاء ناراضی شرکت فعال داشته .

امید برومند با نام مستعار ناجی در تشکیلات و مروان صمیمی در البانی از جمله از اعضاء تیک جذف در یکی از قرارگاههای اهدائی صدام ملعون به رجوی بود و اعضاء ناراضی را به میدانهای مین بین ایران و عراق می برد و رها کردن عضوء ناراضی در میدان مین شلیک رگبار از پشت و در شکنجه اعضاء ناراضی شرکت فعال داشت .

البته تعداد جنایتکارانی که از ۲ ویا ۳ اسم مستعار استفاده می کنند زیاد هست واینها برای نمونه گفته شد .

۲ــ دلیل دیگری که اعضاء فرقه به دستور مستقیم رجوی و مریم قجر از اسامی مستعار استفاده می کنند کلاهبرداری ازدولتهای اروپائی و ارگانهای بین المللی می باشد بدین شیوه که بعضی از اعضاء فرقه رجوی برای تا قبل از سال ۲۰۰۰ که برای گرفتن پناهندگی انگشت نگاری اجباری نبود و فقط با ارائه عکس و مشخصات فردی فرد می توانست برای اخذ پناهندگی اقدام کند اعضاء فرقه در اروپا در چند کشور با اسامی مستعار و عکسهایی با تیپ های مختلف اقدام به گرفتن پناهندگی می کردند مثلا یک عضوء فرقه همزمان هم در المان و هم در فرانسه موقعیت پناهندگی می گرفت .

۳ ــ دلیل سوم اینکه سران فرقه رجوی بطور خاص رجوی و مریم قجر برای پولشویی و سر پوش گذاشتن برای خلافکاریهای مالی در اروپا از اعضائی که چند اسم مستعار استفاده می کند و این افراد در تشکیلات یک اسم می باشند اما در اروپا با اسم دیگر اقدام به ثبت شرکت و یا انجمن و … اقدام می کنند .

مثل محمد مشیری در المان که در تشکیلات بنام حمید مشیری و از دستیاران نادر رفیعی نژاد بود که مسئول تحویل دادن اعضاء ناراضی به زندان بد نام ابوغریب صدام بودند ولی الان به دستور مستقیم رجوی و مریم قجر در المان فرم ایرانیان برای پولشوئی و ارتباط با سرویسهای اطلاعاتی مانند موساد و … تاسیس کرده .

۴ ـــ چهارمین دلیلی که به دستور مستقیم رجوی و مریم قجر به اعضاء اسم مستعار داده شده برای سر پوش گذاشتن برای جنایاتشان می باشد بدین صورت که وقتی خانواده ها برای خبر گرفتن از وضعین عزیزانشان مراجعه می کنند برای اینکه خانواده ها را فریب بدهند با دادن نام مستعار به افراد به خانواده ها اعلام می کنند همچین مسی در درون تشکیلات فرقه نمی باشد و همچنین اسم مستعار بدستورمستقیم شخص رجوی و مریم برای اعضائی داده می شود که در درون تشکیلات زندانی ویا شکنجه شده اند و از جنایات رجوی مطلع هستند و در صورتیکه پایشان به بیرون از تشکیلات فرقه گرایانه رجوی برسد چهره کثیف و جنایتکارانه رجوی بیشتر رو می شود و حتا تهدید حذف این مخالفان در درون تشکیلات که زمان صدام فرستادن به میدان مین بین ایران ؛ عراق و بستن رگبار از پشت بود و یا به شیوه مرگهای مشکوک که سران فرقه انرا مریضی و … اسم می گذارند .

صفرعلی زمانیان (صفر ذاکری)عکس صفر زمانیان که فرقه رجوی با اسم صفر ذاکری در اطلاعیه ها نام می برد

اما در مورد ازادی صفر زمانیان باید بگویم که حضور خانواده ها در چند روز گذشته در کنار کمپ لیبرتی و افشاء گری های جدا شده ها در این مورد باعث شد رجوی و دیگر سران فرقه شلوار شان را رنگی کنند ومجبور شدند خسارت این تصادف را پرداخت کنند تا صفر زمانیان به درون کمپ لیبرتی منتقل کنند تا مبادا خانواده و دوستان صفر زمانیان اقدامی برای ازادی وی کنند و به این نکته هم اشاره کنم که من شخصآ صفر زمانیان از سال ۶۹ در قسمت ترابری می شناسم این عضوء نگون بخت همیشه در سیستم اداری کار می کرد و راننده خودروهای سنگین یا خدماتی نبوده و همیشه از دیسک کمر ناراحتی داشت که دقیقآ یادم هست دکتر های اردوگاه بد نام اشرف یک شکم بند کشی بعنوان کمر بند طبی به وی داده بودند و در اطلاعیه های شورای دستساز رجوی هم تاکید شده بود که این عضوء نگون بخت ۶۰ ساله نیاز به عمل جراحی دارد که گویا به عمل پروستات نیاز دارد ولی جان و سلامتی جسمی اعضاء برای رجوی و دیگر سران فرقه هیچ اهمیتی ندارد و صفر زمانیان با داشتن بیماری های مختلف همچون برده مجبور به کار کردن می باشد .

البته من نظر شخصی خودم گفته ونوشته بودم که بعد دیدن تفاوتها زندان یا درون تشکیلات فرقه رجوی گفته بودم ای کاش ۲۰ سال زندانی بودم می توانستم هم ملاقات داشتم و هم می توانستم به اخبار و … دسترسی داشته باشم و درون تشکیلات رجوی حتا به اندازه یک زندانی حق و حقوق نداشتم و به صراحت می گویم بر گشت صفر زمانیان به درون تشکیلات فرقه گرایانه رجوی یعنی باز ادامه اسارت و محروم از حق و حقوق انسانی تا مرگ در صورتیکه زندانی می دانند بعد چند سال یا چند ماه ازاد می شود ولی در درون تشکیلات فرقه گرایانه رجوی هیچ تاریخی برای ازادی وجود ندارد و اسارت ذهنی و جسمی تا مرگ اعضاء نگون بخت ادامه دارد .

لینک به منبع : صدای قربانیان فرقه رجوی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید