مهدی سجودی: آهای مسعود رجوی! ما پول خون فرزندانمان را می دهیم

0
760

تصور من این است که باید فعالان حقوق بشر بیش از گذشته بر روی زندان لیبرتی و همچنین قرنطینه های این فرقه در تیرانا ـ آلبانی متمرکز شوند. این شازده پسر که خودش در مخفگاههای کشورهای عربی یا اروپایی زندگی میکند هدفش از نگه داری این افراد در عراق چیست ؟  آیا مسعود رجوی  قربانیان اسیر در فرقه را یاران خود میداند و  آیا در کنار انهاست که روحیه شکست خورده شان را ترمیم کند ؟ اگر پاسخ  منفی است که هست. پس پرسشی که پیش می آید این است که آیا مسعود رجوی  نمیخواهد از انها بعنوان گوشت دم توپ در عراق استفاده کند ؟ آیا پول خون آنها را می خواهد بگیرد؟  اگر مشکل این است خود خانواده های این قربانیان پول خون فرزندانشان را می دهند تا مسعود رجوی فرزندان اسیرشان را آزاد کند.

آهای مسعود رجوی! ما پول خون فرزندانمان را می دهیم

وحشت مسعود رجوی از خانواده ها بی پایان است

مهدی سجودی ــ  27.04.2015     چرا رجوی مانع دیدار خانواده ها با فرزندانشان در  لیبرتی و تیرانا می شود؟ قبلا همین روند اخلال در ملاقات با خانواده ها را در مقابل  قلعه اشرف  اعمال می کرد.

جالب است که در آخرین اطلاعیه شورای دست ساز رجوی از یک طرف می گوید نیروهای سپاه قدس به دم درب لیبرتی آمده اند و از سوی دیگر این فرقه کند ذهن اسامی خانواده ها و وابستگان آنها را می نویسد.

هدف محوری رجوی در برخورد با خانواده ها در این مقطع این است که صورت مسئله اصلی را پاک کند چرا که وحشت از خانواده ها همه وجود مسعود رجوی را فراگرفته است. تجربه قلعه اشرف به مسعود رجوی و مریم رجوی می گوید اگر روند گذشته خانواده ها در مقابل دیوارهای لیبرتی و همچنین تیرانا شکل بگیرد دیگر نه از تاک خبری خواهد بود و نه از تاک نشان. اینکه تعدادی از خانوادهای قربانیان فرقه مجاهدین برای ملاقات با فرزندانشان به عراق رفته اند چه ربطی به سپاه قدس دارد؟

خوب شما اجازه بده خانواده های با فرزندانشان ملاقات کنند و این خربه را از دست سپاه قدس اختراعی خودت بگیر. چرا باید رهبران سازمان مجاهدین  مانع از ملاقات این خانواده های اسرا که اغلب هم پیر و سالخورده هستند، بشوند.این قربانیان و فرزندانشان چه گناهی کرده اند؟

قربانیانی که در اوج صداقت گول عوامفریبی و تجزیه و تحلیلهای  آقای مسعود   رجوی  را خورده اند و اعتماد به ایشان کرده اند و همه چیزشان را به خاطر این اعتماد از دست داده اند.

واقعیت این است که خانواده های این نسل قربانی شده توسط فرقه رجوی میگویند اسیر و زندانی کردن اعضای مجاهدین در یک بیابان دور افتاده در خاک بیگانه درست نیست.  این  رنج و شکنج پدران و مادران  را باید به کجا برد که مسعود رجوی حتی اجازه نمی دهد خانواده ها از پشت دیوارهای لیبرتی فرزندانشان را ببیندد؟

تصور من این است که باید فعالان حقوق بشر بیش از گذشته بر روی زندان لیبرتی و همچنین قرنطینه های این فرقه در تیرانا ـ آلبانی متمرکز شوند. این شازده پسر که خودش در مخفگاههای کشورهای عربی یا اروپایی زندگی میکند هدفش از نگه داری این افراد در عراق چیست ؟

آیا مسعود رجوی  قربانیان اسیر در فرقه را یاران خود میداند و  آیا در کنار انهاست که روحیه شکست خورده شان را ترمیم کند ؟ اگر پاسخ  منفی است که هست. پس پرسشی که پیش می آید این است که آیا مسعود رجوی  نمیخواهد از انها بعنوان گوشت دم توپ در عراق استفاده کند ؟

آیا پول خون آنها را می خواهد بگیرد؟  اگر مشکل این است خود خانواده های این قربانیان پول خون فرزندانشان را می دهند تا مسعود رجوی فرزندان اسیرشان را آزاد کند.

khanevade 3

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید