حسن پیرانسر: باز ویل پنت، باز سخنران اجاره ای، باز تماشاچی اجاره ای

0
1079

حالا هم متوسل به کنگره آمریکا و اسرائیل شده تا به آرزوهای شوهر فراری و خائن خود که به قدرت رسیدن و سرکوب مردم ایران است جامه عمل بپوشاند. ایشان به همان اندازه که شوهر خائن و مزدورش گناهکار است ایشان هم هست و باید یکروز در مقابل عدالت قرار بگیرد و پاسخ دهد و مطمئن باشد که در آنروز همه جداشدگان و خانواده ها در دادگاه حضور خواهند داشت تا ایشان و شوهر فراری و خائن و ترسوی ایشان طبق رای دادگاه بسزای اعمال خودشان برسند به امید آنروز.

باز ویل پنت، باز سخنران اجاره ای، باز تماشاچی اجاره ای

حسن پیرانسر ـ 04.05.2015    هر سال فرقه رجوی در ژوئن  مراسمی در سالن گرانقیمت و مجلل  ویل پنت در پاریس برگزار میکند و حرفهای تکراری و بی محتوئ ، مهمانان خارجی بازنشسته و اجاره ای به عنوان سخنران با دستمزدهای صدها هزار دلاری ، و جمعیتی کثیر از آفریقا ، لهستان، رومانی، بلغارستان، و پناهندگانی از افغانستان و کشورهای عربی و تعدادی ایرانی پناهنده و پناهجو ، تشکیل دهنده این مراسم هستند.

خانم رجوی که به عنوان رئیس جمهور منتخب شورای ملی سرکاری در این مراسم هر ساله شرکت میکند و با لباسهای گرانقیمت و مرتب با تکان دادن پرچم شیرو خورشید و با خنده ملیح که دندانهای ردیف شده و صدفی وی را برجسته میکند وارد سن میشود و این عمل هر ساله تکرار میشود و بعد از خوشامدگویی به جمعیت اجاره ای شروع به خواندن متنی از پیش تهیه شده توسط دیگران میکند که مرا یاد سخنرانیهای خسته کننده و بی محتوی شاهنشاه آریامهر می اندازد که جز پرت و پلاگویی و چرندیات هیچ دستاورد دیگری نداشت و ندارد.

هدف از برگزاری مراسم ۲۰ ژوئن لانسه کردن مریم رجوی و فرقه ایشان به عنوان تنها آلترناتیودمکراتیک !!! در بین سایر جریانات و احزاب موجود در ایران و در خارج از ایران است.giuliani_rajavi

ایشان هر کاری میکند و انجام میدهد بخاطر شوهر دومش مسعود رجوی است یادم می اید خانم مریم رجوی در یک نشست که فقط لایه ام او به بالا در آن شرکت داشتند گفت من یک تار موی مسعود را با ۷۵ میلیون مردم ایرانی عوض نمیکنم . ایشان فقط میخواهد شوهر خود را راضی نگه دارد و اساسا هیچ اهمیتی به مردم ایران نمی دهد ایشان بدلیل اینکه دل پری از مردم ایران در عدم حمایت از شوهر جنایتکار و خائن خود دارد از تحریم ها حمایت میکند و به اینطریق میخواهد از مردم ایران انتقام بگیرد. او همیشه در نشستهای ام او به بالا میگفت مردم ایران خیلی خرفت و احمق هستند و مسعود خیلی زیاد از سر آنها است.

حالا هم متوسل به کنگره آمریکا و اسرائیل شده تا به آرزوهای شوهر فراری و خائن خود که به قدرت رسیدن و سرکوب مردم ایران است جامه عمل بپوشاند.

ایشان به همان اندازه که شوهر خائن و مزدورش گناهکار است ایشان هم هست و باید یکروز در مقابل عدالت قرار بگیرد و پاسخ دهد و مطمئن باشد که در آنروز همه جداشدگان و خانواده ها در دادگاه حضور خواهند داشت تا ایشان و شوهر فراری و خائن و ترسوی ایشان طبق رای دادگاه بسزای اعمال خودشان برسند به امید آنروز.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید