احسان بیدی: سازمان مجاهدین افراد جداشده را به خروج غیر قانونی از آلبانی تشویق می کند

0
1335

قصد سازمان مجاهدین از تشویق غیرقانونی برای خروج افراد ناراضی و جداشده این است که هدف دو منظوره ای را در این ارتباط دنبال می کند از یک سو هم می خواهد اعتبار افراد ” ناراضی ” را نزد دولت آلبانی و سازمان ملل خراب کند و از سوی دیگر از شر افراد جداشده در آلبانی خلاص شود و خود هر طور که می خواهد رد آنجا جولان بدهد. همچنین در خبر دیگری سازمان مجاهدین در اطراف فرودگاه تیرانا اقدام به خرید زمین و ساختمان سازی و … دارد که هم نیت دراز مدت سازمان برای ماندن در آلبانی را نشان می دهد و هم مشخص می شود در آلبانی نیز افراد باید به بیگاری مشغول باشند وآنقدر از کار جسمی خسته و کوفته شوندکه دیگر توانی برای فکر کردن نداشته باشند.

سازمان مجاهدین افراد جداشده را به خروج غیر قانونی از آلبانی تشویق می کند

احسان بیدی، تیرانا ، آلبانی  ـ 04.05.2015   افشین ابراهیمی یکی از سرچماقداران سازمان مجاهدین در آلبانی خط و خطوط جدید مسعود رجوی در قبال جداشده های آلبانی تشریح کرد. وی در جلسه ای افراد جداشده را صدا میکند و علنا بر عکس همیشه جداشدگان را تشویق و می گوید که :

الان وضعت خوب است و دولت البانی کارتان ندارد بزنید بروید چرا اینجا مانده اید و …. ”

قصد سازمان مجاهدین از تشویق غیرقانونی برای خروج افراد ناراضی و جداشده این است که هدف دو منظوره ای را در این ارتباط دنبال می کند از یک سو هم می خواهد اعتبار افراد ” ناراضی ” را نزد دولت آلبانی و سازمان ملل خراب کند و از سوی دیگر از شر افراد جداشده در آلبانی خلاص شود و خود هر طور که می خواهد رد آنجا جولان بدهد.

همچنین در خبر دیگری سازمان مجاهدین در اطراف فرودگاه تیرانا اقدام به خرید زمین و ساختمان سازی و … دارد که هم نیت دراز مدت سازمان برای ماندن در آلبانی را نشان می دهد و هم مشخص می شود در آلبانی نیز افراد باید به بیگاری مشغول باشند وآنقدر از کار جسمی خسته و کوفته شوندکه دیگر توانی برای فکر کردن نداشته باشند.

همچنین چند ماهی هست  که سازمان مجاهدین کمک هزینه کمیساریا  به جداشده ها را بجای دلار  به واحد پول آلبانی حساب می کند و به همین طریق ماهیانه سی ، چهل دلار از حق آنها می زند. مشخص نیست چرا کمیساریای عالی پناهندگان در آلبانی هنوز آقا بالا سر بودن مجاهدین را به رسمیت می شناسد؟

لینک به منبع: سایت نجات یافتگان در آلبانی

iran-azadi-albania

 مجاهدین اعضای جداشده در آلبانی را با حربه تهدید و تطمیع به ذلت دعوت می کنند

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید