محمد رزاقی: مریم قجر بعنوان قارا کنیز اسرائیل به هر رذالت دست می زند !

0
630

اما صحبت چند دقیقه ای مریم قجر خود سر تا سفسطه ای بیش نیست ! در خواست سلاح و مسلحکردن سنی ها ! شخصا فکرمی کنم سران فرقه کاملا طبقه بالا را اجاره داده اند و یا فکر می کنند می توانند با این ادعاهای مضحک خودشان را مطرح کنند . ــ البته بهتر بود مریم قجر بعنوان ریئس جمهور باسمه ای می فرمودند چه کسی و کی و کجا مقام سخنگوئی سنی های عراق به وی داده شده؟ ــ مریم قجر برای اثبات قارا کنیزی و منحرف کردن افکار عمومی مدعی داعشی های وحشی حاصل بودن مالکی در عراق و اسد در سوریه می باشد و نتیجه بنیاد گرائی در ایران !

مریم قجر بعنوان قارا کنیز اسرائیل به هر رذالت دست می زند !

محمد رزاقی ـ 04.05.2015    هفته پیش مریم قجربعنوان رئیس جمهور باسمه ای و حسرت به دل با فریبکاری و شیادی اعلام کرد می خواهد در یک جلسه کنگره امریکا شرکت کند ! فرقه رجوی با شیادی طوری تبلیغات می کرد که گویا مریم قجر می خواهد با یک پرواز مستقیم از اور سوراواز به پشت بام کنگره امریکا پرواز کند و در انجا به ایراد سخنرانی بپردازد !

اما واقعیت چیست ؟

هماهنگی کال کنفرانس مریم قجر با یک مشت لابی اسرائیلی توسط موساد اسرائیل ترتیب داده شد تا مریم قجر برای پاک کردن رد پای اسرائیل و شیوخ مرتجع عرب در ساختن داعشی های وحشی برای چند نماینده در یک جلسه فرعی کمیته نمایندگان سخنرانی کند .

البته این کال کنفرانس مایه ننگ و خفت و خواری و تف سر بالا برای رجوی و مریم قجر شد . قبل از کال کنفرانس وقتی چند نماینده و مقام امریکائی متوجه شدند سرکرده یک گروه تروریستی می خواهد در کال کنفرانس سخنرانی کند از شرکت در این کنفراس انصراف دادند !

علاوه بر انصراف سوالاتی را هم مطرح کردند مبنی بر اینکه :

ـــ ایا سازمانی که تا سال ۲۰۱۲ در لیست تروریستی بود می تواند منبع خبری درستی باشد؟

ــ سازمانی که در دهه هفتاد افسران امریکائی را ترور می کرد می تواند منبع خبری باشند؟

ــ سازمانی که به ملت خود خیانت کرده و در زمان جنگ به عراق زیرچتر صدام رفته می تواند مورد اعتماد باشد ؟

ــ نیروهای سازمانی که در اردوگاه اور سوراواز و کمپ لیبرتی توسط سران سازمان کنترل می شوند و خق هیچ گونه تردد ندارند می توانند خبری برای ما داشته باشند؟

ــ سازمانی که در داعل ایران هیچ پایگاهی ندارد و ملت ایران از این سازمان متنفر هستند می تواند ادعای کند دارای خبر های خاصی هست ؟

البته این سوالات از طرف مقاماتی طرح شده که خود سالها سابقه خدمت و حضور در خاور میانه را دارند و رجوی نتوانسته این مقامات فریب بدهد و فقط چند نماینده که لابی اسرائیل هستند و در جهت منافع شخصی خود با سرویسهای اطلاعاتی سیا ؛ موساد اسرائیل همکاری می کنند فقط در حد گوش دادن به صحبتهای جند دقیقه ای مریم قجر در این کال کنفرانس شرکت کردند تا بتوانند جیره و مواجب خود را برای گذراندن تعطیلات در سواحل فلوریدا و یا عیاشی در لاس وگاس در یافت کنند .

اما صحبت چند دقیقه ای مریم قجر خود سر تا سفسطه ای بیش نیست !

در خواست سلاح و مسلحکردن سنی ها ! شخصا فکرمی کنم سران فرقه کاملا طبقه بالا را اجاره داده اند و یا فکر می کنند می توانند با این ادعاهای مضحک خودشان را مطرح کنند .

ــ البته بهتر بود مریم قجر بعنوان ریئس جمهور باسمه ای می فرمودند چه کسی و کی و کجا مقام سخنگوئی سنی های عراق به وی داده شده؟

ــ مریم قجر برای اثبات قارا کنیزی و منحرف کردن افکار عمومی مدعی داعشی های وحشی حاصل بودن مالکی در عراق و اسد در سوریه می باشد و نتیجه بنیاد گرائی در ایران !

خوش رقصی قارا کنیزانه مریم قجربی دنده و ترمز برای اسرائیلی که بردن زخمی های داعشی را برای بستری کردن و درمان در بیمارستانهای اسرائیل و ملاقات پرز با زخمیهای داعش بارها در روزنامه و تلویزیونهای خود اسرائیل به نمایش گذاشته شد ( البته چند سال پیش موساد و سیوخ مرتجع عرب در حال ساختن داعش بودند اسم رسمی این گروه وحشی بطور رسمی اعلام نمی کردند و مثل فرقه رجوی از تروریستهای وحشی بعنوان رزمندگان ازادی و سوری نام می بردند )

البته فرقه رجوی همین داعشی ها وحشی راکه در کشتار و تجاوز هم سنگ رجوی زنباره هستند در موقع حمله به موصل و رمادی عشایر انقلابی عراق و نیروهای مردمی و انقلابی عراق می نامد و برای انها مقالات به به ؛ جه جه می نوشتند !

نکته دیگر اینکه سران فرقه مافیائی رجوی و مریم قجریک کلاه گشاد سر چند لابی مفت خور گذاشتند و به جای دادن اطلاعات داعش به کمیته فرعی بی مصرف درخواست حمایت از امریکاییها کرد و خواهان حفاظت برای اسرای تشکیلات فرقه در کمپ لیبرتی !

روزگاری رجوی زنباره و مریم قجر حرمسرادار شخصی رجوی با بستن کلت اهدائ صدام به کمرشان در عرض و طول روی سن راه می رفتند برای کشته شدن امریکاییها در عملیات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۳ روز پشت سر هم جشن برگزار می کردند و شیرینی پخش می کردند ؛ سرود سرکوچه کمین ؛ مجاهد پر کینه …. امریکایی بیرون شو خونت روی زمین پخش می کردند !

حالا به روزی افتاده اند که از یک مشت جنایتکار و جنگ طلب امریکائی برای ادامه حیات خفیف و خائنانه شان طلب کمک می کنند !

اری این است نتیجه کسی مثل رجوی که مدعی بود با امام خدا صحبت می کند و امام زمان هست و تنها جوابگوی خداست !

حال باید از یک مشتی که به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیستند و به ناویس خودشان هم تجاوز و خیانت می کنند از انها خواست کمک کند ؛ اینچنین است که می گویند :

سیلـــــــــــــــــــــــــــــــــی خــــــــــــــــــــدا صـــــــــــــدا نـــــــــــــــــدارد ! و مطمئن هستم از فردا شروع می کنند به گفتن اینکه کال کنفرانس مریم قجر باعث وحشت سران رژیم ایران شده ! و برای اعضاء نگون بخت هم نشستهای پی در پی می گذارند و فشار میاورند که بنویسید از کال کنفرانس مریم قجر چی گرفتنی؟ رزیم داره سرنگون می شود و شما هنوز اهمیت کنفرانس مریم قجر را نگرفته اید !

اعضائ نگون بخت هم باید تو سر خود بزنند که ای داد خواهر مریم تا کنگره امریکا رفت من هنوز در دنیای جنسیت و دوران گیر کرده ام !

بیچاره ها الان مشغول پروژه نویسی و نشستهای مختلف تو سری خوردن هستند ! خدا کمکشان کند تا از این اسارت ذهنی و جسمی نجات پیدا کنند و به چشم خود شاهد شیادی و فریبکاری رجوی زنباره و مریم قجر شوند . به امید ان روز

پاریس : محمد رزاقی

لینک به منبع : صدای قربانیان فرقه رجوی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید