ابریشمچی در دادگاه پاریس به اتهام فعالیت های تروریستی محاکمه شد

0
1924

فرقه مجاهدین خلق از ساعات اولیه روز پنجشنبه اقدام به اعزام تیم های چماقدار ـ تروریست خود به منطقه دادگاه پاریس و میدان سن میشل کرد تا مانع برگزاری آکسیون اعضای جداشده گردد اما با هشیاری برگزارکنندگان و نیروهای پلیس ، نقشه این فرقه تروریستی به هم خورد و  پلیس تهیه مستندات لازم از اعمال تروریستی اعضای چماقدار ـ تروریست این فرقه نمود .فرقه مجاهدین با پخش و چسباندن عکس های اعضای جداشده تلاش می کرد وارونه نمایی کند تا موجب ترس اعضای جداشده گردد ، غافل از اینکه قربانیانی که هر کدام سالها زجر و شکنجه و حبس را در فرقه مجاهدین تحمل کرده اند ، هشیارتر و شجاع تر از آنند که در دام تهدیدات پوشالی و دروغین این فرقه بیفتند . فعالان حقوق بشر  از دادگستری فرانسه خواستار  مجازات قاطع برای مهدی ابریشمیچی به اتهامات تروریستی شدند.

امروز ، مهدی ابریشمچی در دادگاه پاریس به اتهام فعالیت های تروریستی محاکمه شد

آکسیون فعالان حقوق بشر در میدان سن میشل پاریس

امروز ، پنجشنبه هفتم مای ۲۰۱۵ ، دادگاه پاریس شاهد محاکمه مهدی ابریشمچی یکی از سرکردگان کلیدی فرقه تروریستی مجاهدین خلق بود .

به همین مناسبت ، گروهی از فعالین حقوق بشر به نمایندگی از انجمن های یاران ، زنان ، آوا ، پیوند رهایی ، فریاد آزادی ، فانوس و قلم در یک آکسیون روشنگرانه در میدان سن میشل پاریس گرد هم آمده و خبر بازجویی و محاکمه مهدی ابریشمچی را در دادگاه برملا کردند .خبری که سازمان مجاهدین در طول چند ماه گذشته اعضای سازمان مخفی کرده بود، چرا که مفهوم سیاسی و حقوقی محاکمه مهدی ابریشمچی چیزی جز محاکمه خود مسعود و مریم رجوی نیست .مهدی ابریشمچی که یکی از شرکای اصلی مسعود رجوی در  شکل دادن یک فرقه تروریستی می باشد، تاکنون بارها در چند ماه گذشته مورد بازجویی و محاکمه در دادگاه پاریس قرار گرفته است.

فرقه مجاهدین خلق از ساعات اولیه روز پنجشنبه اقدام به اعزام تیم های چماقدار ـ تروریست خود به منطقه دادگاه پاریس و میدان سن میشل کرد تا مانع برگزاری آکسیون اعضای جداشده گردد اما با هشیاری برگزارکنندگان و نیروهای پلیس ، نقشه این فرقه تروریستی به هم خورد و  پلیس تهیه مستندات لازم از اعمال تروریستی اعضای چماقدار ـ تروریست این فرقه نمود .

فرقه مجاهدین با پخش و چسباندن عکس های اعضای جداشده تلاش می کرد وارونه نمایی کند تا موجب ترس اعضای جداشده گردد ، غافل از اینکه قربانیانی که هر کدام سالها زجر و شکنجه و حبس را در فرقه مجاهدین تحمل کرده اند ، هشیارتر و شجاع تر از آنند که در دام تهدیدات پوشالی و دروغین این فرقه بیفتند . آنها هوشیارانه از دادگستری فرانسه خواستار  مجازات قاطع برای مهدی ابریشمیچی به اتهامات تروریستی شدند.

لازم به یادآوری است مهدی ابریشمچی که در دادگاه پاریس برای چندمین بار امروز محاکمه شد ، نماینده تام الاختیار مسعود رجوی در ارتباط با ارتش و سازمان اطلاعات و امنیت صدام حسین  بوده است که در همین راستا تعداد بسیار زیادی از طرح های تروریستی توصیه شده توسط  ارتش صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق ،توسط مهدی ابریشمچی به ارتش آزادیبخش رجوی ابلاغ ،و عملیاتی و اجرایی میشده است .مشروح این گزارش فردا به اطلاع شما خواهد رسید .

7Mai 2015 Abrichamchi-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید