دادگاه پاریس ابریشمچی را به دلیل اتهامات تروریستی محاکمه کردـ 2

0
2115

مهدی ابریشمچی ، همسر اول مریم رجوی ، یکی از عاملین اصلی شکل گیری ساختار فرقه گرایی در سازمان مجاهدین خلق با مشارکت در تئوری انقلاب ایدئولوژیک مسعود رجوی بوده است . همچنین وی مسئول مستقیم و جانشین مسعود رجوی در ارتباطات با سازمان اطلاعات و امنیت دیکتاتور سابق عراق صدام حسین بو ده است و به طور مشخص طرح های عملیاتی ارتش عراق را برای اجرا به ارتش آزادیبخش دست ساز صدام حسین ابلاغ می کرده است .همچنین تجمع کنندگان در آکسیون میدان سن میشل پاریس حمایت خود و تعدادی از انجمن های فعال حقوق بشر را از خانواده های قربانیان اسیر در کمپ لیبرتی عراق و آلبانی اعلام کردند و خواستار پایان گروگانگیری مسعود رجوی در کمپ لیبرتی عراق و آلبانی و  آزادی قربانیان اسیر شدند .در این آکسیون تعداد زیادی بروشور و اطلاعیه های روشنگرانه در مورد ماهیت فرقه تروریستی مجاهدین به زبان فرانسه توزیع شد که مورد استقبال شهروندان فرانسوی واقع گردید .

دادگاه پاریس مهدی ابریشمچی را به دلیل اتهامات تروریستی محاکمه کرد ـ گزارش دوم

فعالان حقوق بشر خواستار مجازات قاطع مهدی ابریشمچی توسط دادگستری فرانسه شدند

آکسیون اعضای جداشده از مجاهدین در میدان سن میشل پاریس

 لینک به گزارش اول

مهدی ابریشمچی یکی از شریک جرم های اصلی مسعود رجوی در فعالیت های تروریستی مجاهدین خلق در سه دهه گذشته به دلیل اتهام فرماندهی و مشارکت در عملیات تروریستی توسط دادگستری فرانسه چندین بار بازجویی و سپس توسط دادگاه محاکمه گردیده است .

دیروز، پنجشنبه هفتم مای ۲۰۱۵ ، یکی از جلسات محاکمه مهدی ابریشمچی در دادگاه پاریس برگزار شد و به همین مناسبت تعدادی از فعالان حقوق بشر، انجمن های یاران ، زنان ، آوا ، پیوند رهایی ، فریاد آزادی ، فانوس و قلم  به نمایندگی از هزاران خانواده داغدار و مصیبت دیده و صدها عضو جداشده از این فرقه تروریستی در پاریس حضور یافتند و در آکسیونی که در میدان سن میشل پاریس برگزار شد فریاد زدند :

خشونت ، تروریسم و فرقه گرایی محکوم است و همچنین فریاد بر آوردند که  قربانیان و گروگان های ما در لیبرتی عراق و آلبانی را آزاد کنید .

لازم به یادآوری است مهدی ابریشمچی ، همسر اول مریم رجوی ، یکی از عاملین اصلی شکل گیری ساختار فرقه گرایی در سازمان مجاهدین خلق با مشارکت در تئوری انقلاب ایدئولوژیک مسعود رجوی بوده است . همچنین وی مسئول مستقیم و جانشین مسعود رجوی در ارتباطات با سازمان اطلاعات و امنیت دیکتاتور سابق عراق صدام حسین بو ده است و به طور مشخص طرح های عملیاتی ارتش عراق را برای اجرا به ارتش آزادیبخش دست ساز صدام حسین ابلاغ می کرده است .

همچنین تجمع کنندگان در آکسیون میدان سن میشل پاریس حمایت خود و تعدادی از انجمن های فعال حقوق بشر را از خانواده های قربانیان اسیر در کمپ لیبرتی عراق و آلبانی اعلام کردند و خواستار پایان گروگانگیری مسعود رجوی در کمپ لیبرتی عراق و آلبانی و  آزادی قربانیان اسیر شدند .

در این آکسیون تعداد زیادی بروشور و اطلاعیه های روشنگرانه در مورد ماهیت فرقه تروریستی مجاهدین به زبان فرانسه توزیع شد که مورد استقبال شهروندان فرانسوی واقع گردید .

شرکت کنندگان در آکسیون در گفتگوهای مستقیم با شهروندان فرانسوی ، خطر وجود فرقه تروریستی مجاهدین خلق را در پاریس خاطرنشان کردند و این پرسش را مطرح می نمودند که چه تفاوتی بین مسعود رجوی بین مسعود رجوی و ابوبکر البغدادی هست ؟ آیا سازمان مجاهدین خلق و داعش هردو از یک جنس و ماهیت نیستند ؟

بسیاری از شهروندان فرانسوی و غیر فرانسوی از این که مهدی ابریشمچی، همسر خود ، مریم عضدانلو را طلاق داده تا مسعود رجوی رهبر این فرقه با او ازدواج کند اظهار تعجب می کردند .

در حاشیه این آکسیون مصاحبه هایی با فعالان حقوق بشر صورت گرفت که در روزهای آینده فیلم آن در یوتیوب در دسترس علاقمندان خواهد بود.

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion 3

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion 5

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion 7

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion 9

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  10

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion 4

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  11

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  15

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  13

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  14

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion 8

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید