حسین نژاد: عملیات قهرمانانۀ!! یکانهای فدائی رجوی در بزمگاه پاریس!!!

0
1016

به دنبال آن رزمندگان ساندیس خور ولایت برادر مسعود بدون هیچ خستگی! و با عبور از دره های مهیب و گردنه های صعب العبور خیابانهای پاریس از تنگه عبور کرده و خودشان را با نهایت مخفیکاری و استتار رزمی یا بزمی به در ساختمان محل اقامت یکی از جداشدگانی که برادر مسعود فرمان قتلش را صادر کرده رساندند و بعد از مدتی کمین کردن پشت در در پیاده رو تا کسی از ساکنین ساختمان در را باز کند (زیرا این شاخۀ اطلاعات درخود و واماندۀ ما همه اش غرق جیم شده و نتوانسته بود کد قفل برقی در را به دست آورده و به یکان عملیاتی بدهد!!) موفق به رخنه به داخل ساختمان شده و یک یک کاغدها را به نیت فشنگ به داخل صندوقهای پستی ساکنان ساختمان شلیک کردند.

عملیات قهرمانانۀ!! یکانهای فدائی رجوی در بزمگاه پاریس!!!

نوشتۀ قربانعلی حسین نژاد عضو قدیمی و مترجم ارشد جدا شدۀ بخش روابط خارجی سازمان مجاهدین

پیوند رهایی ــ 12.05.2015   بعد از ظهر امروز مزدوران رجوی – ابریشمچی فرماندهی شده از قلعۀ اورسوراواز به ساختمان محل اقامت اینجانب در پاریس رخنه کرده و اطلاعیه هایی را مملو از دشنام و تهمت و دروغ علیه من که در عکس می بینید و اینجانب آنها را از سطل زبالۀ راهروی ساختمان جمع آوری کرده ام در صندوقهای پستی ساکنان ساختمان انداخته و متواری شدند. البته آنها این اطلاعیه ها را علیه من و چند نفر دیگر از دوستان جدا شدۀ مقیم فرانسه که در آکسیون شرکت داشتیم روز پنجشنبۀ گذشته ۷ ماه می ۲۰۱۵ در محل آکسیون ما در حمایت از محاکمۀ ابریشمچی توسط دادگاه فرانسه نیز پخش کرده بودند.

ما نیز به نوبۀ خودمان ستاد عملیات خارج کشور فرقۀ رجوی را مجبور کردیم که در این مورد اطلاعیه زیر را صادر کند!!:

اطلاعیۀ بزمی رزمی سیاسی ستاد فرماندهی عملیات خارج کشور!!

پس از نزدیک دو دهه توقف، عملیات چریک شهری، از تهران و از میان توده های خلق قهرمان ایران به خیابانهای بزمگاه – ببخشید – رزمگاه پاریس!! و به میان توده های ستمدیدۀ خلق قهرمان فرانسه انتقال یافت!! خوب مگر علامت نصف النهار را در آرم سازمان نمی بینید؟ مگر آن به معنی کرۀ زمین نیست؟ یعنی ما هیچ فرقی بین خاک فرانسه و خاک ایران و بین ملت ایران و ملت فرانسه نمی گذاریم!! سلاحمان را با همان دستی که در آرم سازمان می بینید منتها دو دستی تقدیم آمریکایی ها کردیم خوب دیگر چیزی جز مشتی کاغذ برایمان نمانده است که آنها را هم یک یکان از یکانهای فدایی و یک تیم از رزمندگان دلیر ما طی یک عملیات قهرمانانه!! امروز دوشنبه ۱۱ ماه می به جای پر کردن خشاب که یادگرفته بودند ولی یادشان رفته است با پراگماتیسمی که برادر مسعود همیشه یادشان می داد و با تمام شدن باطری ساعت سین و گذشت تمام سالهای پیاپی سرنگونی و پایان پیروزمندانۀ مرحلۀ مبارزه علیه رژیم جنایتکار و آغاز دوران طلایی و پرشکوه مبارزه با جدا شدگان و مخالفان و منتقدان پر از فشنگهای دروغ و تهمت و فحش علیه جدا شدگان سازمان همراه با چاپ عکس آنها کرده و در نهایت مخفیکاری که از آموزشهای جنگ چریکی شهری کمی در یادشان مانده بود موقع آکسیون جدا شدگان سازمان در حمایت از دادگاه ضد تروریستی پاریس که ناجوانمردانه برادر شریف (مهدی ابریشمچی) را به اتهام واقعا افتخارآمیز دست داشتن در به اصطلاح عملیات تروریستی یعنی همان نبرد مسلحانۀ عنصر پیشتاز! محاکمه می کندبه چند دیوار کافه بار قدیمی یا تیر چراغ برق در پاریس چسباندند یعنی در حقیقت و در نیتشان شلیک کردند!!

به دنبال آن رزمندگان ساندیس خور ولایت برادر مسعود بدون هیچ خستگی! و با عبور از دره های مهیب و گردنه های صعب العبور خیابانهای پاریس از تنگه عبور کرده و خودشان را با نهایت مخفیکاری و استتار رزمی یا بزمی به در ساختمان محل اقامت یکی از جداشدگانی که برادر مسعود فرمان قتلش را صادر کرده رساندند و بعد از مدتی کمین کردن پشت در در پیاده رو تا کسی از ساکنین ساختمان در را باز کند (زیرا این شاخۀ اطلاعات درخود و واماندۀ ما همه اش غرق جیم شده و نتوانسته بود کد قفل برقی در را به دست آورده و به یکان عملیاتی بدهد!!) موفق به رخنه به داخل ساختمان شده و یک یک کاغدها را به نیت فشنگ به داخل صندوقهای پستی ساکنان ساختمان شلیک کردند.مجاهدین خلق فرقه رجوی تروریسم پاریس

خوب مبارزۀ امروز ما در این مرحله به اقتضای شرایط پتالی که در آن هستیم اینگونه شده یعنی بازگشت پیروزمندانه از فاز نظامی به فاز سیاسی و پخش اطلاعیه!! بعد از عبور سربزیرانه! از فاز نظامی و کنار گذاشتن سلاح و خشونت!! که متأسفانه برادر مسعود به علت کهولت در پیام عاشورایش فراموش کرده بود که ما به آمریکایی ها موقع خلع سلاحمان چه تعهدی دادیم؟!… بعد از انجام موفقیت آمیز این عملیات قهرمانانه و صدور فرمان عقب نشینی، رزمندگان قهرمان ما پشت در رفته و از پشت شیشه خواستند نتیجۀ عملیاتشان را ببینند که ساکنین ساختمان چقدر این کاغذها را از صندوقشان برداشته و می خوانند ولی دیدند هر کس صندوقش را باز کرد و تا چشمش به این کاغذهای ما خورد آن را به جعبۀ زبالۀ کناری انداخت.

رزمندگان که کمی مسأله دار شده بودند با توجیهات اتاق عملیات و فرماندهی کل در قلعۀ اورسوراواز قانع شدند زیرا به آنها گفته شد که همین بهتر اطلاعیه های ما را این طبقات مرفه نخوانند و به جای آنها مأمور زحمتکش شهرداری که آشغالها را جمع می کند موقع جمع آوری آنها را می خواند و برای زن و بچه اش هم می برد بخوانند اینطوری دشمن را در میان طبقات زحمتکش رسوا می کنیم که البته این تحلیل درونی بود که نباید بیرونی می شد!! چون در بیرون خواهر مریم همه اش با مرفه ترین و ثروتمندترین شخصیتها و طبقات نشست و برخاست دارد.

این عملیات رزمندگان ما وقتی پیروزمندانه! به بار نشست که دیدند خود سوژه آمد و تمام کاغذها را از جعبۀ زباله جمع آوری کرد و برد تا آنها را کنار هم گذاشته و از آنها عکس بردارد و این عملیات ما را همه جا با عکس و مدرک اعلام کند و بدینگونه دستگاه تبلیغات ما را هم از زحمت آنتنی کردن آن معاف ساخت و بدینگونه عملیات ظفرنمون رزمندگان پاریسی ما پیروزمندانه به پایان رسید و رزمندگان قهرمان سالم به پایگاه خودشان و اتاق عملیات در قلعۀ اور سور واز به نزد فرماندهی کل – خواهر مریم و برادر شریف – بازگشته و گزارش کارشان را با برآورد میزان تأثیر این عملیات در سرنگونی محتوم رژیم در شش ماه آینده!! ارائه دادند.

ستاد فرماندهی عملیات خارج کشور سازمان مجاهدین خلقهای فرانسه و سوریه و عراق وو….

فرانسه – قلعۀ مستحکم و دژ استوار اورسوراواز با گلهای مقدس دزدیده شده از قبرستان!!

دوشنبه ۱۱ ماه می ۲۰۱۵

لینک به منبع: پیوند رهایی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید