عبدالکریم ابراهیمی:رجوى بازوى اطلاعاتى غرب و مرتجعین عرب خاورمیانه

0
1195

چرا رجوى که اینقدر ادعاى رعایت حقوق بشر دارد و معتقد است حامى مظلومین و ضد ظالم است، چنین بى مهابا از ظالم و تروریست و وهابى و داعشى، حمایت و پشتیبانى میکند؟با نگاهى گذرا به سیاست هاى رجوى از ابتداى رفتن به عراق تا الان، خواهیم دید که رجوى به هیچ معیار و پرنسیب و اصولى که ذره از آزادى و حقوق بشر در آن لحاظ شده باشد، همخوانى نداشته و نخواهد داشت، فقط و فقط آنچه که به نفع خود و منافع اش است، همان سیاست را در پیش میگیرد. بنابر این، تمام اصول اولیه که توسط مؤسسین سازمان مجاهدین تدوین شده بود و باید خط سازمان بر اساس آن اصول پیش میرفت، رجوى به یک باره کنار گذاشت

رجوى بازوى اطلاعاتى غرب و مرتجعین عرب خاورمیانه

عبدالکریم ابراهیمی ـ 18.05.3025   چرا رجوى از جنگ طایفه اى در عراق حمایت میکند و بصورت مزورانه اى بر جنگ داخلى در عراق دامن میزند؟

چرا رجوى در امور داخلى عراق دخالت مستقیم دارد و به اختلاف افکنى بین دولت مردان این کشور دامن میزند و با خرجهاى هنگفت اهدافى را به پیش میبرد؟

چرا رجوى از کشت و کشتار و قتل عام در هر نقطه اى از خاورمیانه توسط تروریست هاى اسلامگرا از قبیل داعش و گروههاى القاعده، حمایت سیاسى و معنوى میکند و بخصوص از قتل عام مردم مظلوم عراق توسط داعش، خفه خون گرفته است؟

چرا رجوى از قتل عام مردم مظلوم و بى پناه یمن، حمایت میکند؟

چرا حامى عربستان در این جنگ نابرابر و مظلوم کش است؟

چرا رجوى که اینقدر ادعاى رعایت حقوق بشر دارد و معتقد است حامى مظلومین و ضد ظالم است، چنین بى مهابا از ظالم و تروریست و وهابى و داعشى، حمایت و پشتیبانى میکند؟

با نگاهى گذرا به سیاست هاى رجوى از ابتداى رفتن به عراق تا الان، خواهیم دید که رجوى به هیچ معیار و پرنسیب و اصولى که ذره از آزادى و حقوق بشر در آن لحاظ شده باشد، همخوانى نداشته و نخواهد داشت، فقط و فقط آنچه که به نفع خود و منافع اش است، همان سیاست را در پیش میگیرد. بنابر این، تمام اصول اولیه که توسط مؤسسین سازمان مجاهدین تدوین شده بود و باید خط سازمان بر اساس آن اصول پیش میرفت، رجوى به یک باره کنار گذاشت و به همه اصول و آرمان سازمان پشت پا زد و تمام عیار خود و تشکیلاتش را آلت دست قدرتهاى داراى منافع در منطقه خاورمیانه و ارتجاع عرب که ضد ایران و ایرانى هستند، قرار داد.

رجوى از زمان تجاوز حکومت بعث عراق به خاک ایران و اشغال قسمتى از مرز و چند شهر مرزى، در کنار دشمن ملت ایران قرار گرفت و با رفتن به عراق بالاترین اشتباه تاریخى، سیاسى و ایدئولوژیکى در مزدورى و خیانت در حق مردم کشور خودش را مرتکب شد و زیر چتر سازمان جاسوسى عراق قرار گرفت.

سیاستى تماماً ضد میهنى و ضد ایرانى، بر خلاف جار و جنجال های حیله گرانه اش در مورد مردم ایران و ادعاى تو خالى وطن پرستانه که گوش فلک را کر کرده است.

رجوى نه فقط بویى از انسانیت و حقوق بشر نبرده است، بلکه براى بقاء خود و تشکیلات نداشته اش، مظلوم را جلو ظالم به قربانى میبرد و با حمایت از تروریستهاى وهابى و داعشى در منطقه خاورمیانه، آلت دست غرب و آمریکا و سران مرتجع بعضى از کشورهاى عربى و خوراک دهنده اطلاعاتى آنها با استفاده از پس مانده هاى بعث عراق شده است و علنا با دخالت در امور داخلى کشورهاى منطقه از جمله سوریه و عراق و بحرین و یمن، ماهیت ضد تشیع خود را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که نه فقط به هیچ اصول و دین و مذهبى پایبند نیست، بلکه از این اهرم براى فریب و تفرقه بین مذهب شیعه و سنى، سود میبرد و با گل آلود کردن فضاى سیاسى ـ امنیتى این کشورها توسط آمریکا و بعضى از کشورهاى غربى و سران مرتجع بعضى از کشورهاى عربى، میخواهد ماهى صید کند. اما باید به این روباه ناشی گفت، دیگر زمانه شما بسر آمده و اگر همین الان رژیم حاکم بر کشورمان سرنگون شود، شما هیچ جایى در ایران نداشته و نخواهید داشت. بگذریم که رجوى خوب این را میداند.

قصد و نیت رجوى و همدستى با غرب و سران بعضى از کشورهاى عربى، به آشوب کشیدن انسجام ملى مردم ایران و ساختن نیرویى مثل داعش و انداختن به جان و ناموس مردم است که باید گفت، این قصد و نیت را به گور خواهید برد.

لینک به منبع : ایران فانوس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید