احسان بیدی: سوزو گداز مسعود رجوی از فعال شدن اعضای جداشده در آلبانی

0
1333

نگران نباش ، بزودی وقتی اعضای جداشده در آلبانی ایستادن را تمرین و تجربه کردند، نام و نام خانوادگی خود را هم کنار مقالاتشان مینویسند که از شما رفع نگرانی شود. شما مثل جن بو داده بالا و پایین می پری تا آب رفته را به جوی بازگردانی ولی صد افسوس که دیگر دیر شده است . شما آقای مسعود رجوی در باتلاق و گندابی که با مشارکت مریم رجوی و گماشتگان اعزامی ات به آلبانی ، یعنی مهدی ابریشمچی و زهرا مریخی، درست کرده اید فرو خواهید رفت هر چند تلاش مذبوحانه می کنید که در آلبانی ” اشرف نوین ” بسازید . اتفاقا گزیدگی و سوزش شما هم دقیقا از همین موضع است

سوزو گداز مسعود رجوی از فعال شدن اعضای جداشده در آلبانی

احسان بیدی، تیرانا ، آلبانی  20.05.2015 بعد از آغاز بکار سایت نجات یافتگان در  آلبانی و شکسته شدن رعب و وحشت ایجاد شده توسط سازمان مجاهدین برای اعضای جداشده از این سازمان در آلبانی، کم کم  افراد منتقد فعال شده و با همه ترفندهایی که رجوی برای سکوت آنهابرنامه ریزی کرده بود، زانو نزده و  یکی یکی در حال ایستادن هستند. در این شرایط فرقه رجوی داد و فعان سر داده است که چرا اسامی این جداشده ها در آلبانی را نمی گویید تا ما حسابشان را برسیم ؟ تا تعدادی چماقدار  تروریست بر سر فردی که هنوز ثبات حقوقی و قانونی پیدا نکرده است، بفرستیم؟

چرا اسامی این افراد که مقاله در سایت نجات یافتگان می نویسند اعلام نمی کنید تا ما فشار ها و تنگناهای مالی بیشتری را علیه وی ایجاد کنیم.  از همه مهمتر تا ما گمشاتگان فرقه رجوی بتوانیم ترور شخصیت کنیم تا کسی را در آلبانی نای نفس کشیدن نداشته باشد.

اما اعضای جداشده هم در همین تشکیلات مجاهدین بزرگ شده اند. اگر اسم مستعار بد است چرا همه تشکیلات شما آقای رجوی با اسم مستعار می چرخد؟

آقای رجوی ! اگر اسم مستعار بد است چرا مریم رجوی و مهدی ابریشمچی و خیلی از آدم های شما که در همین اروپا پناهندگی گرفته اند، با اسم مستعار این کار را کرده اند؟

نگران نباش ، بزودی وقتی اعضای جداشده در آلبانی ایستادن را تمرین و تجربه کردند، نام و نام خانوادگی خود را هم کنار مقالاتشان مینویسند که از شما رفع نگرانی شود.

شما مثل جن بو داده بالا و پایین می پری تا آب رفته را به جوی بازگردانی ولی صد افسوس که دیگر دیر شده است . شما آقای مسعود رجوی در باتلاق و گندابی که با مشارکت مریم رجوی و گماشتگان اعزامی ات به آلبانی ، یعنی مهدی ابریشمچی و زهرا مریخی، درست کرده اید فرو خواهید رفت هر چند تلاش مذبوحانه می کنید که در آلبانی ” اشرف نوین ” بسازید . اتفاقا گزیدگی و سوزش شما هم دقیقا از همین موضع است که سایت نجات یافتگان در آلبانی ـ ایران آزادی نقشه های شما را در این ارتباط نقش بر آب کرده و خواهد کرد.

آقای مسعود رجوی ! شما نشان دادید که صلاحیت رهبری نه تنها جنبش و مقاومت، بلکه سازمان خود را هم ندارید.

میرزا بنویس مسعود رجوی با اشاره به افشاگری ها و خاطرات اعضای جداشده در سایت نجات یافتگان در آلبانی است:

” یک روز در لجن نامه های خود مدعی میشود که «مجاهدین این افراد را در دنیای آزاد با پرداخت پول در تشکیلات نگه داشته اند…»! یک روز تحت عنوان خاطره نویسی، مطالب تکراری10ساله را بازنشر میدهند. جالب است که این مزدوران بیمقدار حتی برای خودشان نیز شعور و ارزشی قائل نیستند. آنها از زور افلاس و درماندگی به نوشتن مطالبی رو میاورند که قبل از هرچیز، عقل و شعور نویسنده را برای خواننده زیرعلامت سوال میبرد. نویسنده این مطالب برای خوشامد وزارت اطلاعات ناچار است خود را فردی نادان و احمق معرفی کند که به جای رفتن به اروپا، سر از عراق و مجاهدین درآورده است.

از آنجا که بازتکرار این مطالب کهنه شده خیلی خفت و سرافکندگی است، احسان بیدی و عوامل رژیم هم برای بالابردن نرخ خود و هم نجات نویسنده احتمالی، ناچار شده به شگرد جدیدی متوسل شود و آن (امضا محفوظ)! برای مطلب است. (اسم نویسنده در نزد مسئول سایت محفوظ است)!”

از همه جالب تر این است که سرگماشته مسعود رجوی به اعضای جداشده اعتراض می کند چرا اسم نویسنده نزد مسئول سایت محفوظ است و  … ولی خودش نام خودش را در زیر فحش نامه اش ننوشته است؟ این هم فقط از فرقه ای چون مجاهدین بر می آید.

همه به خوبی مستحضر هستند که نزدیک به دوسال میشود که با فشارهای بین المللی مسعود رجوی سرانجام زهر اشرف را خورد و دستهای خودش را بلند کرد و مجبور شد که تن به فشارهای بین المللی بدهد و اشرف را  تخلیه و دست اخر به لیبرتی و آلبانی بیاید.

مسعود رجوی خوب فهمید که البانی  یعنی پایانی بر پایان تمامیت حکومت و سلطنتش در فرقه مجاهدین…

مسعود رجوی درهمان آغاز کار دید که تعدادی بالای 80 نفر و بعدها در دسته های چند نفری و تک نفری نفرات از پیکره ان جداشده و دست به افشا گری ویا اینکه دنبال زندگی خود رفتند.

مسعود رجوی با تمام حیله و نیرنگی که به کار برد تا بتواند نفرات را با مزدوری و خرید پول به سکوت دعوت کند دست اخر روسیاهی برایش به ارمغان امد تا جاییکه باز شنیده شد یک گروه 36 نفری جداشده است و مسعود رجوی این شیر همیشه خوابیده بر روی تخت دندان کینه و و حیوانیت خودش را نشان داد وبه انها  زالو گفت . ولی آنها به پولی که رجوی که به انها میداد تف کرده و به کمیساریا روی آوردند و عطای رجوی را به لقایش بخشیدند.

آری ! مسعود رجوی وقتی دید که سایت نجات یافتگان ـ ایران آزادی در البانی شروع به کار کرده و مورد استقبال و دلگرمی همین نفرات جداشده قرار گرفته، در وحشت قرار گرفته و از همه بدتر نمی داند یقه چه کسی را بگیرد و فحش بدهد. از طرف دیگر مخفی بودن نام بعضی از جداشده های آلبانی که اخبار درونی تشکیلات را به بیرون می آوردند، هم مشکل دیگری برای رجوی شده است.

پیام آخر

ما ایستادن را تجربه می کنیم و اجازه نخواهیم داد رجوی ها در آلبانی ، قلعه اشرف بسازند.

لینک مطلب مربوط به فرقه رجوی

http://www.aftabkaran.com/maghale.php?id=4734

لینک به منبع: سایت نجات یافتگان در آلبانی

Abrishamchi- zahra merikhi

نجات یافتگان در آلبانی: اعزام مهدی ابریشمچی و زهرا مریخی به آلبانی از سوی مریم رجوی

zendegi bar bad rafte

زندگی بر باد رفته ـ خاطرات یکی از اعضای جداشده در آلبانی ـ قسمت دوم

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید