عیسی آزاده: افشای دست اندرکاران و چگونگی تهیۀ برنامۀ موسوم به «پرونده»

0
766

فرقه که ادعا می کند دفتر تلویزیون آنها در انگلیس است و این تلویزیون از انگلیس پخش می شود بخش زیادی از برنامه هایش را که قبلا در قرارگاه سابق اشرف بطور زنده پخش می کرد ازترسش تعطیل کرد و با تغیر اسم دادن تعدادی از این برنامه ها آنها را در بنگال استودیوی تبلیغات در لیبرتی ضبط و روی آنتن می فرستد. یکی از این برنامه ها؛ همین برنامه به اصطلاح پرونده است که توسط ستاد جنگ سیاسی موسوم به جی اس در لیبرتی تحت مسئولیت فرشته یگانه وتحت کنترل ونظارت مژگان پارسایی و زهره اخیانی و در پاریس زیر نظر مستقیم زهرا مریخی اداره و کنترل می شود. این برنامه مشخصا برای مقابله با اقدامات و افشاگری های اعضای نا راضی و جداشده و منتقدین فرقه بوجود آمده است و با مانتیور کردن افراد جدا شده و کلیه منتقدین و مخالفین فرقه؛ در لیبرتی ضبط و بعد از چک و تأیید توسط زهرا مریخی روی آنتن می رود.

افشای دست اندرکاران و چگونگی تهیۀ برنامۀ موسوم به «پرونده»

چگونه خبر و تهمت وافترا و نامه ها و مقالات ساختگی در کانکس ستاد تبلیغات فرقه رجوی در لیبرتی نوشته و پخش می شود؟

به قلم عیسی آزاده از اعضاء و فرماندهان قدیمی سازمان مجاهدین  ـ پیوند رهایی 20.05.2015     اخیرا بنگاه دورغ پراکنی فرقه رجوی (سیمای به اصطلاح آزادی) در ادامه برنامه های سراسر دروغ و سخیف به اصطلاح پرونده کلیپی را پخش کرده و در سایت فرقه گذاشته شده که مجری آن فردی است بنام همایون منجمی اهل کرمانشاه که با خصوصیات و شخصیت او آشنایی کامل دارم. وی یک فرد به غایت سوسول و بزدل و ترسو است که به دلیل ادا و اطوارها و شکلک های میمونی اش به بخش گویندگی سیمای فرقه توسط فهمیه اروانی انتخاب و مشغول بکار شد و بارها هم به دلیل رد کردن مرز سرخ های فرقه در معرض اخراج از این سیستم قرار گرفت. اما از انجا که این فرد فاقد هر گونه شهامت و جسارت است با در خواست و التماس و انواع و اقسام تعهد ها در بنگاه دورغ پراکنی فرقه باقی ماند.

وی طوطی وار سناریوی تنظیم شده از سوی ستاد جی اس (جنگ سیاسی) سازمان را رو خوانی می کند و بدون اینکه بداند داستان چیست آن را تکرار می کند. برای آشنایی با تنظیم این برنامه و ترفند های فرقه توضیحات مختصر زیر را تقدیم می دارم:

برنامه پرونده توسط بخش های زیر در فرقه رجوی سابقا در اشرف و اخیرا در لیبرتی به صورت کار مشترک تولید می شود:

ستاد اطلاعات و امنیت

ستاد جنگ سیاسی موسوم به جی اس

معاونت تشکیلات

معاونت پرسنلی و نیرویی

ستاد آموزش ( بخش تئوریک)

ستاد تبلیغات

منابع: فرقه در تهیه و تولید این برنامه مدعی است که عمده و بخش اصلی اطلاعاتش را از طریق منابعش در داخل کشور و یا از طریق ارگانهای امنیتی جمهوری اسلامی بدست آورده است.

در صورتیکه این کذب محض و کاملا عاری از حقیقت است و هدف فرقه از این ادعا به وجود آوردن این توهم در میان افراد و اعضای خود می باشد که فرقه دارای پایگاه مردمی در داخل ایران می باشد.

مواردی را که به داخل عراق بر می گردد با پرداخت پول گزاف به عناصر مزدور و ضعیف داخل ارگانهای نظامی و امنیتی عراق به دست می آورند.

مواردی که به اسم منابع داخل کشور است:

از طریق سایت های علنی و صفحات فیس بوک جدا شده ها و تهیه و فیلم و عکس از آکسیونها و تظاهرات جدا شده ها در اروپا و آمریکا توسط جاسوسان و تروریست های فرقه و هم چنین تخلیه اطلاعاتی خانواده ها و دوستان جدا شده ها از طریق صفحات فیس بوک و یا تلفن آنها به اسم ارگانهای اطلاعاتی ایران یا جا زدن خود بعنوان دوست و وکیل و کمک کننده کسب می کنند که این ترفند آنها خوشبختانه توسط خانواده های جدا شده ها و اسیران فرقه در لیبرتی شناخته شده و لو رفته است .

فرقه که ادعا می کند دفتر تلویزیون آنها در انگلیس است و این تلویزیون از انگلیس پخش می شود بخش زیادی از برنامه هایش را که قبلا در قرارگاه سابق اشرف بطور زنده پخش می کرد ازترسش تعطیل کرد و با تغیر اسم دادن تعدادی از این برنامه ها آنها را در بنگال استودیوی تبلیغات در لیبرتی ضبط و روی آنتن می فرستد. یکی از این برنامه ها؛ همین برنامه به اصطلاح پرونده است که توسط ستاد جنگ سیاسی موسوم به جی اس در لیبرتی تحت مسئولیت فرشته یگانه وتحت کنترل ونظارت مژگان پارسایی و زهره اخیانی و در پاریس زیر نظر مستقیم زهرا مریخی اداره و کنترل می شود. این برنامه مشخصا برای مقابله با اقدامات و افشاگری های اعضای نا راضی و جداشده و منتقدین فرقه بوجود آمده است و با مانتیور کردن افراد جدا شده و کلیه منتقدین و مخالفین فرقه؛ در لیبرتی ضبط و بعد از چک و تأیید توسط زهرا مریخی روی آنتن می رود.

این برنامه اساسا روی دو محور شامل مقابله و فحاشی بر علیه خانواده ها و فعالیت های جدا شدگان از فرقه طراحی و سازمان داده شده است.

موارد مربوط به خانواده ها بعد از چک و بررسی کیس آن برای ساختن سناریو در اختیار فرشته یگانه قرار داده می شود. نفرات اجرایی آن و نوشتن سناریوی متناسب با هر کیس بر عهده محمد علی صالحی که قبلا در بخش اطلاعات و امنیت کار می کرد و حمید آراسته می باشد. کار ضبط و فیلم برداری این کیس ها توسط شخصی بنام محمد حسین متکی معروف به پیام انجام می شود. (توضیح اینکه محمد حسین متکی در سال ۱۳۷۳ به اتهام نفوذی وزارت اطلاعات توسط سیستم امنیت رجوی زندانی و شکنجه شده است و آنقدر این فرد را شکنجه کرده بودند که او شروع به اعترافات کاملا دروغ و مضحکی مانند اینکه می خواسته رجوی را ترور کند و یا می خواسته با قرار دادن مواد منفجره در دوریین اعضای ارشد شورای رهبری فرقه را به قتل برساند وو…کرده بود. داستان و کیس محمد حسین متکی بعدا بیشتر افشا خواهد شد).

افرادی که خانواده شان به محل کمپ فرقه در اشرف سابق و یا در حال حاضر در لیبرتی حضور پیدا می کنند بسته به نوع کیس و وضعیت تشکیلاتی فرد توسط فرماندهی سیستم خودش یا شخصا توسط مژگان پارسایی و یا النهایه توسط فرشته یگانه توجیه و تهدید شده و مورد فحاشی هایی قرار می گیرد که رجوی بر علیه خانواده ها در پیام های صوتی و کتبی اش کرده است و بدینگونه فرد را به اصطلاح در معرض انتخاب قرار می دهند و ماحصل تمام این توجیهات و تهدید ها این است که فرد را راضی کنند تا به صورت کتبی یک مقاله سراسر توهین و فحاشی نوشته و به سسیستم فرشته یگانه تحویل داده شود تا افراد توجیه شده فرشته یگانه شامل محمد علی صالحی و حمید آراسته و با کپی چسبان الگوهایی از قبل آماده شده اسم و عکس فرد را ضممیه آن مقاله کرده و در سایت به اصطلاح ایران افشاگر قرار می دهند و الا افرادی که اکنون به اسم آنها مقاله علیه خانواده هایشان یا جدا شدگان سازمان در سایتهای وابسته به سازمان منتشر می شود سواد و تحصیلات چندانی ندارند و هرگز هم دست به قلم نبوده و نه در نشریه و نه در سایتهای سازمان سابقۀ نوشتن مطلبی نداشته اند.issa azade 2

افرادی هم که حاضر به فحاشی به خانواده هایشان نیستند توسط سیستم جنگ سیاسی یا همان جی اس یک مقاله به اسم آن فرد نوشته می شود و در سایت قرار داده میشود. فرد هم به دلیل عدم دسترسی به اینترنت از چنین مقاله ای مطلقا بی اطلاع است.

اما در رابطه با کیس های پیچیده تر یا متناسب با شرایط روز فرقه افراد مجبور به مصاحبه تلویزیونی می شوند. برای این منظور از طرف جی اس یک سناریو که بر اساس گفته های سرکرده فرقه تنظیم شده و سراسر فحاشی و توهین به خانواده است به فرد مورد نظر داده میشود. و به آن فرد چند روز زمان می دهند تا آن موارد را حفظ کرده و بتواند طوطی وار تکرار کند. بعد از چک آمادگی نفر توسط محمد علی صالحی یا حمید آراسته؛ فرد مورد نظر را به کانکس تبلیغات برده و محمد حسین متکی اقدام به فیلم برداری و ضبط اعتراف و فحاشی آن فرد کرده و برنامه تحویل سیستم پخش داده میشود که کلیپ تهیه شده در همین برنامه های به اصطلاح پرونده مورد استفاده قرار می گیرد.

آنقدر سناریوهای این برنامه مضحک و تکرای هستند که متولیان امر یعنی حمید آراسته و محمد علی صالحی هم آنچنان بی رمق و بی انگیزه حرف می زنند که مرغ پخته به سر تا پای آنها و سازندگان این برنامه مسخره می خندد.

در کنار این برنامه و شوی تلویزیونی یک سری مقالات هم به اسم افراد مشخصی مانند اصغر ابزری و ساسان محدث نوشته می شود. این اصغر ابزری بیچاره یک شب در زمان صدام در قرارگاه حبیب از فرط خستگی سر پست نگهبانی خوابش برد و با سر روی زمین بتونی سقوط کرد که به دلیل خون ریزی شدید مغزی مورد عمل جراحی قرار گرفت و دچار فراموشی و اختلال حواس شدید شد و آخرین بار که من او را در لیبرتی دیدم حالش خراب بود و تعادل نداشت که اصلا توان فکر کردن هم ندارد تا چه رسد به اینکه مقاله هم بنویسد حالا جالب اینجاست که فرقه چند مقاله را به اسم این بیچاره روی صفحات سایت هایش قرار داده است.

و یا ساسان محدث که همیشه در امداد کار پرستاری می کرد و اصلا یک مورد هم قبلا نوشته ای کسی از او ندیده بود جایی منتشر شود ولی حالا او هم با معجزۀ امام غائبش رجوی نویسنده شده است؟

یا چند روز قبل فرقه از قول علی هاجری یک شکوائیه برعلیه برادر و خانواده اش در سایت های فرقه گذاشته بودند. این بنده خدا علی هاجری اهل نوشتن و این قبیل کارها نیست. بعد هم به دلیل خصلت و خلق و خوی جنوبی اش فردی نیست که به خانواده و برادرش فحاشی کند.

جملۀ ثابت تمام نامه نگاری ها و فحش نامه های منسوب به اسیران لیبرتی این است که همه مطرح می کنند که در هنگام کار با اینترنت و خواندن سایت های حکومتی فلان مطلب یا فلان موضوع را دیدم و بعد هم نامه یا مقاله با فحاشی و ناسزاگویی و تهمت و افترا به خانواده ها یا جدا شدگان ادامه می یابد.

این کاملا دورغ است و فرقه مطلق اجازه دسترسی به کسی را در کمپ لیبرتی به اینترنت نمی دهد و هدفش از این جملۀ ثابت این است که به افراد بیرونی بویژه به ارگانها و طرفهای خارجی و بین المللی چنین وانمود کند که افراد در لیبرتی به انترنت دسترسی دارند.

فرقه به بالاترین مسئولین و افراد با سابقۀ خودش هم که کار و مسئولیتی دیگر دارند اجازۀ دسترسی به انترنت آن هم تک نفری نمی دهد و به آنها هم که مسئولیت ارسال اخبار و مطالب یا گرفتن سایتها را دارند تحت یک ضوابط بسیار سخت و پیجیده که ذیلا به آنها اشاره می کنم اجازه محدود به اینترنت داده می شود.

اولا مسئولینی که می خواهند به اینترنت دسترسی داشته باشند باید دارای یک کارت با ۶ امضا باشند.

و حتما باید تیم آنها حد اقل دو نفره باشد و کار انترنتی تک نفری مطلقا ممنوع است.

ثانیا مطلب دانلود شده عکس و فیلم نباید داشته باشد و مطلب روی یک فلش مموری کشیده می شود و مسئول آن ستاد مطلب را چک کرده و بعد از دو سه روز آن مطلب را به آن فرد مسئول کار روی آن مطلب بر می گرداند.

ثالثا علاوه بر دو نفره بودن کار انترنتی باید مانیتور کامپیوتر رو به سمت همه افراد باشد تا افسر اتاق تماس که به او مدیر ارتباطات می گویند همواره تمام حرکات آن تیم دونفره را ببیند و زیر نظر داشته باشد.

ترس سرکرده فرقه از دسترسی افراد به اینترنت بخاطر اگاه شدن نفرات از اخبار و بطور خاص سایت های افراد جدا شده ومنتقدین سازمان و برقراری ارتباط با خانواده و خویشان و بستگان می باشد که به قول سرکرده فرقه موجب ضربه خوردن یا به اصطلاح رایج در فرقه موجب سوراخ شدن «انقلاب مریم»! (یعنی همان خیمه شب بازی ازدواج مریم قجر با رجوی) خواهد بود.

با امید به آزادی تمام اسیران لیبرتی و رسیدن همگی آنها به دنیای آزاد.

عیسی آزاده – پاریس

لینک به سایت پیوند رهایی

مصاحبه شهروز تاجبخش با عیسی آزاده در میدان سن میشل پاریس، دادگاه مهدی ابریشمچی


https://youtu.be/-Aw0Ll61sRY

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید