رزاقی:مهران کاکاوند تروریست رجوی داعشی اعزامی مریم قجر برای ترور جدا شده ها

0
1034

 دو هفته پیش هم زمان با محاکمه مهدی ابریشمچی یکی از جنایتکاران فرقه رجوی داعشی تیمهای تروریستی فرقه رجوی داعشی از اردوگاه اور سوراواز فرانسه و از کشورهای المان ؛ هلند توسط شخص مریم قجر برای جلو گیری از اکسیون قانونی وافشاگرانه جدا شده ها اعزام شده بود که من شخصآ بعد روزاکسیون اعزام تیمهای تروریستی را افشا کردم . امروز از طریق سایتها مطلع شدم اقای منصور نظری بعد از اتمام اکسیون توسط تیمهای تروریستی اعزامی از اردوگاه اور سوراواز مقر فرقه رجوی داعشی مورد حمله قرار گرفته است . خوشبختانه اقای منصور نطری توانسته تروریست اموزش دیده فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون شناسایی کند .

 مهران کاکاوند تروریست رجوی داعشی اعزامی مریم قجر برای ترور جدا شده ها

http://iran-interlink.org

محمد رزاقی ـ ایران اینترلینک ـ 22.05.2015    دو هفته پیش هم زمان با محاکمه مهدی ابریشمچی یکی از جنایتکاران فرقه رجوی داعشی تیمهای تروریستی فرقه رجوی داعشی از اردوگاه اور سوراواز فرانسه و از کشورهای المان ؛ هلند توسط شخص مریم قجر برای جلو گیری از اکسیون قانونی وافشاگرانه جدا شده ها اعزام شده بود که من شخصآ بعد روزاکسیون اعزام تیمهای تروریستی را افشا کردم .mohamad razaghi paris1

امروز از طریق سایتها مطلع شدم اقای منصور نظری بعد از اتمام اکسیون توسط تیمهای تروریستی اعزامی از اردوگاه اور سوراواز مقر فرقه رجوی داعشی مورد حمله قرار گرفته است .

خوشبختانه اقای منصور نطری توانسته تروریست اموزش دیده فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون شناسایی کند .

تروریست حمله کننده به اقای منصور نظری بنام مهران کاکاوند می باشد که من شخصآ این تروریست خطرناک فرقه رجوی داعشی را از سالیان قبل می شناسم و می توانم در هر دادگاهی به جنایاتی که این تروریست جنایتکار در حق مردم عراق ؛ ایران ؛ اعضاء ناراضی انجام داده شهادت بدهم .

مهران کاکاوند کیست ؟

مهران کاکاوند در سال ۱۹۹۱ از فرمانده هان دسته تانک ارتش دست ساز رجوی بود که در کشتار کردها در اطراف شهر جلولا و خانقین در داخل عراق فعالانه شرکت داشت و در اطراف شهر خانقین بعد از کشتار کردها با افتخار می گفت دسته تانکی که وی فرماندهی می کرده صدها کرد کشتار کرده است .

در سال ۷۵ مهران کاکاوند به قرارگاه ۲ امد و باز فرمانده دسته تانک شد و با شروع عملیاتهای مرزی و نفوذ به داخل ایران وی برای اموزش نزد افسران گارد جمهوری صدام ملعون فرستاده شد و یکی از نفرات مورد اعتماد سران فرقه رجوی داعشی بود که بعدا هم برای دیدن اموزش بیشتر نزد فدائیان صدام فرستاده شد و تمام شیوه های کشتار با بمب ؛ مین کاری ؛ اموزشهای رزمی تکاوری را نزد فدائیان صدام گذراند و بعد ان فرماندهی یک دسته از تیمهای ترور را بعهده گرفت .

مهران کاکاوند انقدر مورد اعتماد سران فرقه رجوی داعشی بود که وی را همراه چند نفر از قرارگاه جلولا برای اموزش ساخت و کارگذاری بمبهای کنترل از راه دور نزد فدائیان صدام فرستادند .

با شروع قاچاق انسان از ایران به عراق تحت نام راهگشائی مهران کاکاوند جزو فرمانده هانی بود که با تیمی تروریستی خود وارد مرزهای ایران می شد و از رابط فرقه رجوی داعشی افراد تحویل می گرفت و به داخل عراق می اورد و در حقیقت این فرد به دستور رجوی داعشی با تیم تا دندان مسلح و مجهز به سیستم ارتباطی قاچاق انسان بصورت مسلحانه برای رجوی داعشی انجام می داد .

در زمان نفوذ تیمهای تروریستی اعزامی از عراق به داخل ایران تیم تروریستی مهران کاکاوند چندین با درسر راه خود با عشایر مرز نشین و چوپانانی که تیم تروریستی را در منطقه خودشان مشاهده کرده بودند درگیر و عده ای از انها را کشته بودند .

مهران کاکاوند از جمله کسانی بود که در سرکوب اعضاء ناراضی بطور فعال شرکت می کرد و مژگان پارسائی وقتی فرمانده قرارگاه ۲ بود یک عده از ترویستهای وفادار به رجوی داعشی را دور خود جمع کرده بود و در مواقعی که برای سرکوب ناراضیان نیاز می شد به نشستهای سرکوب می برد که مهران کاکاوند یکی از سرکوبگران بود و دقیقا یادم هست در سال ۷۷ بر اثر فشار طاهر سلجوی ؛ مهران کاکاوند ؛ محسن خوش عاطفه ؛ افشین جعفری و … احمد رضا پور با شلیک به سر خود از دست فشارهایی که سرکوبگران رجوی داعشی به اعضاء نگون بخت می اوردند خودکشی کرد .

مهران کاکاوند به خاطر دیدن اموزشهای تروریستی و بمب سازی و کارگذاری انواع بمبها وکشتن نفر بدون سلاح ( خفه کردن یا شکستن گردن ) درست به شیوه ای که برای ترور اقای منصورنطری اقدام کرده … به همراه ۲۰۰ تروریست فرقه رجوی داعشی به اروپا منتقل شده و ممکن اینهم جزو تروریستهای رجوی داعشی باشد که با نام مستعار در اروپا اقامت گرفته باشد و یا هم با همان اسم مهران کاکاوند که بصورت مستقیم از مریم قجر و مهدی ابریشمچی دستور می گیرد و در اور سوراواز و خانه های امن فرقه رجوی داعشی مستقر می باشد .

پاریس : محمد رزاقی

مهران کاکاوند تروریست اعزامی رجوی به پاریسمزدور کاکاوند دوره های تعلیمات قتل و شکنجه را در سیستم های امنیتی صدام حسین گذرانده  است

Mansour_Nazari 2
مزدور مهران کاکاوند فرمانده عملیات نا موفق تروریستی رجوی در مرکز شهر پاریس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید