مهدی نیکبخت:برنامه فرقه رجوی در مورد اعضای انجمن ستارگان، اثبات …

0
672

حال چه فرقه رجوی فعالیتهای انساندوستانه ما که فقط برای نجات همرزمان سابقمان است وارونه جلوه بدهد و چه به سم پاشی علیه اعضای انجمن ستارگان بپردازد هیچ فرقی به حالش نخواهد داشت چرا که همه اعضای انجمن تا روزی که تک تک آن افراد گرفتار نجات پیدا نکرده اند به فعالیت خود ادامه خواهند داد .در قسمتی دیگر از این برنامه مضحک فرقه می گوید که این افراد توان مبارزه با رژیم را نداشتند و برای همین اخراج شدند !!!!

برنامه فرقه رجوی در مورد اعضای انجمن ستارگان، اثبات به ثمر رسیدن فعالیت های حقوق بشری

مهدی نیکبخت، ایران ستارگان، بیست و دوم می ۲۰۱۵  اخیرا در برنامه به اصطلاح پرونده که بیننده ای جز خود فرقه و اعضایش ندارد ، فرقه رجوی به خوبی نشان داد تا چه اندازه فعالیتهای حقوق بشری جدا شده ها و زحمتهایی که تک تک آنها برای رهایی اعضای گرفتار در عراق می کشند به ثمر نشسته و باعث شکستهای پی در پی فرقه شده است . فرقه رجوی از فعالیتهای انجمن ستارگان در سویس در شهر ژنو که اغلب سازمانهای حقوق بشری و صلیب سرخ و …. در آن می باشد و شهر زوریخ و برن و دیگر شهرهها به ستوه آمده است و برای همین تمام تلاش خود را در این برنامه مسخره می کرد تا با ربط دادن این انجمن به وزارت اطلاعات مثلا مانع فعالیتهای این انجمن بشود و به خیال خودش چهره اعضای این انجمن را خراب کند .

فرقه رجویی برای خراب کردن ومثلا وحشتناک جلوه دادن چهره های اعضای انجمن ایران ستارگان آنها را با عکسهای سیاه و سفید نشان میداد و با موزییک وحشتناکی تلاش می کرد که آنها را مثلا جاده صاف کنهای قاتلان اشرفیان جلوه بدهد !!! مثلا در قسمتی از این برنامه سر تا پا مسخره و دروغ فرقه عکسی از من و آقای میرباقر صداقی نشان می داد و می گفت که آنها بعد از قتل و عام اشرفیان به مالکی نامه تشکر نوشتند !!!! اولا تمامی اعضای جدا شده در همه جای دنیا کشته شدن اعضای گرفتار را بارها و بارها محکوم کردند و خواستار پایان دادن حمله به این افراد شدند و بعد هم اینکه فعالیت جدا شده ها فقط و فقط به خاطر نجات جان آن اعضای اسیر و گرفتار در عراق می باشد که فرقه اینگونه آن را وارونه جلوه می دهد .

اعضای انجمن ایران ستارگان بعد از کشته شدن اعضای بیگناه و گرفتار به سفارت عراق مراجعه کردند و خواستار حفاظت و حفظ امنیت این افراد و انتقال هر چه سریعتر آنها به کشورهای ثالث شدند و از مسولین عراقی خواستند که حساب اعضای اسیر را از مسولین بالای فرقه جدا کنند چرا که آنها هرگز مرتکب خطایی نشده و فقط اسیرانی در زندان فرقه می باشند و یکی دیگر از خواسته های انجمن ستارگان از مسولین عراقی مصاحبه با تک تک افراد بدون حضور مسولین فرقه بود و جدا کردن سران فرقه از بدنه فرقه چرا که حقیقت این است که اگر فشار و تهدید و زور مسولین این فرقه نباشند به سرعت این افراد خود را از زندان ذهنی و جسمی این فرقه نجات می دهند.صداقی نیکبخت 28062014

نامه ای که به سفارت عراق در این رابطه نوشته شده بود و صحبتهایی که با مسولین عراقی شد در سایت ستارگان همان روز درج شد . آیا این نامه که به خلاصه ای از متن آن اشاره کردم و یا صحبتهایی که با مسولین عراقی داشتیم تشکر از مالکی به خاطر کشتار اشرفیان بوده است ؟؟؟؟ یا فرقه رجوی از چیز دیگری سوخته است و این دروغها را به هم می بافد ؟ حقیقیت این است که گزیدگی فرقه درمانده رجوی از این بود که ما در این نامه و در جلسه ای که با مسولین عراقی در سفارت عراق داشتیم ضمن محکوم کردن این کشتار بی رحمانه خواستار انتقال این افراد به کشورهای ثالث شدیم همان چیزی که رجوی از هرکسی که خواستار انتقال و نجات جان اعضایش شده تا اعماق وجودش کینه به دل گرفته و برای سرکوب کردن این خواسته به هر تهمتی دست می زند و هرگز حاضر نیست به آن تن بدهد و می خواهد تا آنجا که در توان دارد به لیست شهدایش بیفزاید و این اعضا را در بیابانهای عراق به کشتن بدهد .

حال چه فرقه رجوی فعالیتهای انساندوستانه ما که فقط برای نجات همرزمان سابقمان است وارونه جلوه بدهد و چه به سم پاشی علیه اعضای انجمن ستارگان بپردازد هیچ فرقی به حالش نخواهد داشت چرا که همه اعضای انجمن تا روزی که تک تک آن افراد گرفتار نجات پیدا نکرده اند به فعالیت خود ادامه خواهند داد .

در قسمتی دیگر از این برنامه مضحک فرقه می گوید که این افراد توان مبارزه با رژیم را نداشتند و برای همین اخراج شدند !!!! جالب اینجاست که تمامی چند هزار نفری که از این فرقه یا فرار کردند و یا با تحت فشار قرار دادن ( به دلیل حضور آمریکاییها) فرقه آنها را راضی کردند که از فرقه جدا بشوند و … فرقه در برنامه هایش اعلام می کند که ما آنها را اخراج کردیم !!!! فرقه رجوی تحت هیچ شرایطی حاضر نبود به کسی اجازه خروج از فرقه را بدهد ، قبل از زمان آمرییکاییها کسی جرات نداشت که بگویید می خواهد جدا بشود چرا که سر به نیست می شد ولی بعد از آمدن آمریکاییها صدها نفر در مصاحبه با آمرییکاییها گفتند که به زور در این فرقه نگه داشته شده اند و همانجا نزد آمرییکاییها ماندند و بعد هم تعداد خیلی زیادی فرارکردند و تعداد اندکی فرقه راضی به جدا شدنشان شد . حال فرقه می گویید که ما خود آنها را اخراج کردیم و نمی گوید که چقدر به اصطاح خواهران شورای رهبری را برای نگه داشتن تک تک این افراد تلاش می کردند ، البته بعد از آمدن آمرییکاییها خیلی نمی توانستند به زور افراد را نگه دارند ولی با التماس و با مهمانی دادن و با هدیه دادن و …. تلاش می کردند که مانع جدایی افراد بشوند .

تهمتها و وارونه جلوه دادنها و بافتن چرندیات به هم علیه جدا شده ها باعث نخواهد شد که این افراد از حقوق پایمال شده خود و دوستان و همرزمانشان در عراق کوتاه بیایند .

مهدی نیکبخت

لینک به منبع: ایران ستارگان

ابراهیمی نیکبخت صداقیملاقات نماینده های کانون ایران ستارگان با کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد در ژنو , شهرداری ژنو و تعدادی از اعضای پارلمان سویس در ژنو و برن

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید