علی جهانی:خانم مریم رجوی! چرا تروریست اعزام میکنی؟

0
1383

در خبرها آمده بود که آقای منصور نظری یکی از فعالین حقوق بشرد و شرکت کننده در آکسیون اعضای جداشده در میدان سن میشل پاریس، دادگاه مهدی ابریشمچی،  بعد از پایان مراسم و مسیر بازگشت به خانه مورد تهاجم توریستی یک فرد آموزش دیده و خطرناک به نام مهران کاکاوند شده است که خوشبختانه با هوشیاری خودش و دخالت پلیس نقشه فرقه مجاهدین ناکام می ماند. واقعا جای این پرسش وجود دارد که چرا مریم رجوی تروریست و چماقدار برای آکسیون منتقدین و مخالفین خود می فرستد؟

خانم مریم رجوی! چرا تروریست اعزام می کنی؟

علی جهانی ـ 23.05.2015    در خبرها آمده بود که آقای منصور نظری یکی از فعالین حقوق بشرد و شرکت کننده در آکسیون اعضای جداشده در میدان سن میشل پاریس، دادگاه مهدی ابریشمچی،  بعد از پایان مراسم و مسیر بازگشت به خانه مورد تهاجم توریستی یک فرد آموزش دیده و خطرناک به نام مهران کاکاوند شده است که خوشبختانه با هوشیاری خودش و دخالت پلیس نقشه فرقه مجاهدین ناکام می ماند. واقعا جای این پرسش وجود دارد که چرا مریم رجوی تروریست و چماقدار برای آکسیون منتقدین و مخالفین خود می فرستد؟  البته روشن است که سران فرقه رجوی و بطور خاص رهبری سازمان نه تنها عادت ندارند که به هیچ سوالی پاسخ بدهند بلکه به  سوال کننده گان مارک خیانت می زنند و فرمان قتل آنها را صادر می کنند ولی برای روشنتر شدن ماهیت این گروه تروریستی و فرقه گرا نزد افکار عمومی چند سوال را مطرح میکنم .

۱)  خانم رجوی آیا می شود هم ادعای ضد بنیاد گرایی و ضد ولایت فقیه بودن داشته باشید و هم رهبری سازمان شما ؛خودش را رهبر عقیدتی یا بهتر بگویم مثل عمر البغدادی خلیفه مسلمین جهان بداند؟
۲)  آیا می شود هم ادعای دموکراتیک بودن و مدافع حقوق بشری داشته باشید و دم از آزادی بیان بزنید ؛ ولی در مناسبات فرقه ای تان نقض فاحش حقوق بشر و سانسور و تفتیش عقاید و مغز شویی و سرکوب و خفقان شدید بیداد کند؟ و همچنین تحمل شنیدن کوچک ترین انتقاد از جانب دیگران را نداشته باشید و منتقدان خود را تهدید به قتل کنید؟
۳)  آیا می شود هم ادعای مبارزه علیه تروریسم و خشونت داشته باشید ولی در واقعیت از گروههای تروریستی سوریه و گروه تروریستی داعش در عراق تحت عنوان عشایر انقلابی حمایت کنید و همچنین تا بن استخوان به استراتژی ترور و خشونت ایمان داشته باشید و بدان اصرار ورزیده و همه ساله سالروز خشونت و ترور را گرامی بدارید؟  و همچنین دست به اقدامات تروریستی زده باشید و یکی از سرکردگان فرقه شما بنام مهدی ابریشم چی به جرم اعمال تروریستی در دادگستری پاریس در حال محاکمه باشد؟

۴)  آیا می شود هم شعار رهایی زنان بدهید و خود را مدافع سرسخت حقوق زنان بدانید و بگویید که حامی جنبش زنان هستید و از آزادی پوشش زنان حمایت می کنید ولی در عمل صد و هشتاد درجه عکس باشید و زنان در مناسبات قرون وسطایی تان حق تماس با خانواده خود را ندارند و از حق ازدواج و تشکیل خانواده محروم باشند و آنها را وادار به تن دادن به طلاق اجباری و جدایی از فرزندان خود می کنید و بعد هم باید در حرمسرا ی مسعود رجوی قرار بگیرند و مورد اذیت و آزار جنسی قرار گیرند و اگر هم تار مویی از آنها بیرون باشد به شدت مورد انتقاد و باز خواست قرار می‌گیرند؟
۵)  آیا می شود هم خود را مدافع سرسخت خلق قهرمان ایران بدانید و هم بیشترین خیانت را نسبت به همین خلق قهرمانی که خود را طرفدار سینه چاک آن می دانید ؛ روا داشته باشید؟  خیانت هایی مثل شرکت در جنگ ایران و عراق و سرباز کشی و عملیات خمپاره باران مناطق مسکونی و کشتن افراد غیر نظامی در داخل ایران و کشاندن بهترین فرزندان مردم ایران به کشور عراق و به کشتن دادن تعداد زیادی از آنها و جلوگیری از ملاقات خانواده ها با عزیزان شان که در کمپ لیبرتی عراق گرفتار هستندو در حالی که این خانواده‌ها که بخشی از همین خلق قهرمان ایران هستند آنها را با فرهنگ چاله میدانی خاص خود خانواده الدنگ خطاب می کنید. و همچنین آیا می شود دم از دفاع از حقوق و منافع ملی مردم ایران زده و از طرف دیگر همسو با سیاست های اسرائیل و جناحهای جنگ طلب در حزب جمهوری خواه آمریکا و کشورهای عربی نظیر عربستان سعودی و قطر علیه مردم ایران موضع‌گیری کرد و قدم برداشت؟
6)  و بعنوان سوال آخر از شما خانم مریم رجوی رییس جمهور مادام العمر مقاومت می پرسم که شما این پول ها را از کجا آورده اید که همه ساله سالروز خشونت و ترور را گرامی می داریم و برای برگزاری چنین خیمه شب بازی این همه سخنران از رومانی و کومور اجاره می کنید و با انواع و اقسام دروغپردازی ها و نیرنگ و خرج هنگفت افغانی ها و دانشجویان بلوک شرق و آفریقایی ها را به این مراسم رسوا کشانده تا بدین وسیله به اهداف و مقاصد سیاسی خاص خود برسید؟  راستی شما و سایر سران سازمان که دست به سیاه و سفید نمی زنید چطوری در آور سور واز در کاخ زندگی می کنید و مستمراً در حال مسافرت هستید و ساختمان های زیادی را در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی تحت عنوان پایگاه دارید؟
البته پاسخ همه این سوالات واضح و روشن است ولی در آینده نزدیک باید نزد خلق قهرمان ایران حساب این دروغپردازی های خود را پس بدهید.

Mehran-Kakavand-Terrorist

رزاقی:مهران کاکاوند تروریست رجوی داعشی اعزامی مریم قجر برای ترور جدا شده ها

7Mai 2015 Abrichamchi-Aksion  25

منصور نظری: تهاجم تروریستی فدائیان داعش ـ رجوی به فرماندهی مهران کاکاوند …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید