حمید رضا سلمانی:ترس رجوی از حضور خانواده ها

0
1024

ترس رجوی از حضور خانواده ها

حمید رضا سلمانی ـ 27.05.2015  رجوی همیشه خانواده را لانه فساد تعریف میکرد و از دیدگاه شخص رجوی این تنها پاشنه اشیلی بود که میتوانست فرد را از مسیر مبارزه دور کند. و به اصطلاح از مبارزه ببراند. رجوی با تمامی خصومتی که نسبت به مردم ایران داشته و دارد این را به درستی متوجه شده و به همین دلیل جلوی ملاقات خانواده ها با فرزندان و عزیزانشان را میگیرد.

زیرا که تمامی پنهان کاری ها و بن بست هایی را که سازمان با انها روبرو است از طریق خانواده به نفرات منتقل میشود . چرا که تمامی احساساتی که رجوی سعی در دزدیدن ان به سمت خود دارد با بودن خانواده دیگر جایی برای سازمان و بطور اخص ان شخص ر جوی نمی ماند.

این ترس تا این حد است که سازمان نفرات را مجبور به نوشتن تکذیب نامه در سایتهای رسمی و غیره رسمی اش میکند. و گاهی حتی بدون اطلاع افراد دست به این کار میزند. چرا که نفرات مادامی که در قلعه رجوی بسر می برند خبری از دنیای بیرون ندارند. همه چیز فیلتر شده در اختیار نفرات قرار میگیرد و خیلی ساده است که رجوی به اسم نفرات و از جانب انها تکذیب نامه بنویسد. البته که تکذیب نامه اسم محترمانه ایی است. چرا که فرهنگ مجاهدین پر از فحش و بد بیراه نسبت به خانواده است.

احترام کلا در این فرهنگ جایی ندارد. همه چیز با تهمت و دروغ و افترا شروع میشود. و با فضیحت پایان می یابد. در همین سایت سازمان مجاهدین در طرف شخص حسن خانی نامه ایی درج شده تحت عنوان خانواده من کیست؟؟؟؟

شاید به جرات بشود گفت که سطح انشا در حد دانش اموز دبستانی سالهای دهه ۱۳۶۰ باشد. سازمان با استفاده از این شیوه سعی در واقعی جلوه دادن نامه نوشته شده دارد. در حالی که بر هیچ کس پوشیده نیست این گونه سیاست های دغلکارانه سازمان.

حمید رضا سلمانی

پاریس انجمن یاران

لینک به منبع

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید