محمد رزاقی: رجوی داعشی ؛ ابوبکر داعشی ۲ روی یک سکه (۱)

0
674

البته این ترفندی که سازنده گان داعش ( موساد و شیوخ مرتجع عرب منطقه ) می خواهند برای فریب افکار عمومی ان را بخورد مردم بدهند و برای پیش بردن این امر هم ازگروه رجوی داعشی برای پیش بردن این هدف استفاده می کنند ومریم قجر قارا کنیز اسرائیل مامور کرده اند پیدایش داعش به خاطر حضور اسد در سوریه و نخست وزیر بودن مالکی در عراق به افکار عمومی القاء کند !

رجوی داعشی ؛ ابوبکر داعشی ۲ روی یک سکه .(۱)

http://iran-interlink.org

محمد رزاقی ـ ایران اینترلینک      در یکی دو سال گذشته با یک سلسله بمب گذاری ؛ ترور ؛ سوزاندن کشتار و …. اسم داعش در عراق و سوریه به زبانها افتاد و عکسها و فیلمهای وحشتناکی از عملکرد این گروه تروریستی با پشم و ریش و یا با نقاب در سایتهای خبری و کانالهای تلویزیونی پخش شد .

در ظاهرامر اینطور وانمود می شود که گویا داعش ساخته و پرداخته یکی دوسال گذشته می باشد و به خاطرحکومت اسد در سوریه و یا نخست وزیر بودن مالکی در عراق پدید امده !

البته این ترفندی که سازنده گان داعش ( موساد و شیوخ مرتجع عرب منطقه ) می خواهند برای فریب افکار عمومی ان را بخورد مردم بدهند و برای پیش بردن این امر هم ازگروه رجوی داعشی برای پیش بردن این هدف استفاده می کنند ومریم قجر قارا کنیز اسرائیل مامور کرده اند پیدایش داعش به خاطر حضور اسد در سوریه و نخست وزیر بودن مالکی در عراق به افکار عمومی القاء کند !

اما با یک نگاه گذرا به ساختار و عملکرد داعشی های پشم و ریش دار به رهبری ابوبکر بغدادی وداعشی های کرواتی به رهبری رجوی داعشی خواهیم دید که داعش از دهه های پیش ساخته شده و در اشکال مختلف ظاهر می شود و طبق شرایط زمانی و مکانی هر کجا نیاز باشد در اشکال مختلف از طرف سازنده گان داعش به میدان فرستاده می شود .

نگاهی کوتاه به ساختار و عملکرد داعشی های ابوبکر بغدادی و داعشی های کرواتی رجوی همه چیز را ثابت خواهد کرد :

ساختارفرقه رجوی داعشی و گروه ابوبکر داعشی :

ــ رجوی داعشی خود را رهبر عقیدتی می نامد و کسی که فقط جوابگوی خداست و هیچ کس حق پرسش از وی را ندارد !

= ابوبکر بغدادی داعش خود را رهبر و خلیفه مسلمین می نامد !

ــ در فرقه رجوی داعشی تشکیل دولت با اسامی : ریاست جمهوری مریم قجر و مسئولین کمسیونهای شورا و ..

= در گروه داعش البغدادی درست کردن کابینه با اسامی وزیر مالی ؛ وزیر جنگ و …

ــ در فرقه رجوی داعشی درست کردن سلسه مراتب تشکیلاتی و فرماندهی و …

= در گروه داعش البغدادی درست کردن سلسه مراتب فرماندهی و یا والی و …

ــ گروه رجوی داعشی نیرو گیری خود را با فریبکاری افراد و با وعده های دروغین از داخل ایران اروپا حتا غیر ایرانی ( عراقی؛ پاکستانی ؛ افغانی ) و تربیت تروریست بعنوان رزمنده.

= گروه داعشی البغدادی هم درست مثل رجوی افراد با فریب ؛ وعده های دروغین از سوریه وعراق ؛ اروپا و تربیت تروریست بعنوان رزمنده.

اعمال فرقه رجوی داعشی و گروه تروریستی داعشی البغدادی :

ــ فرقه رجوی داعشی و گروه داعشی البغدای هر ۲ با ترور و کشتار کارشان را شروع کرده اند .

ـ بمب گذاری ؛ هم گروه فرقه رجوی و هم گروه داعشی البغدای از این شیوه برای کشتار استفاده کرده و می کنند .

ــ عملیات انتخاری: فرقه رجوی داعشی بنیانگذار عملیات انتخاری در دهه های ۶۰ می باشد و به دستور شخص رجوی اعضاء فرقه باید برای تروراز این شیوه استفاده می کردند و هم اکنون گروه تروریستی داعشی در عراق و سوریه ازشیوه عملیات انتحاری برای کشتار استفاده می کند .

ــ استفاده هر ۲ گروه از ترور و کشتار و ایجاد وحشت برای پیشبرد اهداف خود و اربابانشان با این تفاوت که رجوی از ۳۰ سال پیش دست به این اعمال و حشیانه زده وبه اندازه کافی تجربه دارند الان از همان تجارب گروه داعشی البغدادی استفاده می کند و شخص خود رجوی در حوادث لیبی به زبان اشهد خود اعتراف کرد که تروریستهای لیبی از تجربه رجوی داعشی که ارتش ازادیبخش ساخته بود ؛ ارتش ازادیبخش لیبی درست کرده اند که هم اکنون به گروه داعشی های لیبی معروف شده اند .

ــ شستشوی مغزی افراد با سوء استفاده از مذهب : رجوی داعشی ادعا داشت تنها کسی که با خدا ارتباط دارد و همه گناهان افراد اوبوسیله خود او بخشیده می شود و درصورت کشته شدن اعضاء در راه ارمانهای رجوی شهید حساب می شوند و مستقیم به بهشت می روند !

= البغدادی داعشی هم مثل رجوی به کسانی که در راه وی کشته شوند وعده بهشت می دهد و حتا سعی می کنند قسمت تناسلی جنسی خود را حفظ کنند تا در بهشت بتوانند با حوریان رابطه جنسی داشته باشند .

ــ رجوی داعشی از زنان نگون بخت هم بعنوان ابزار جنسی سوء استفاده می کند و با برپائی برنامه هائی چون رقص رهایی و هم خوابی با زنان خود را مالک جان و نفس انها جا بزند و هم اینکه از انها در تیمهای تروریستی استفاده کند .مریم رجوی داعش تروریسم

= البغدادی داعشی هم مثل رجوی از زنان سوء استفاده جنسی می کند خود و اطرافیانش از زنان نگون بخت بعنوان برده جنسی سوء استفاده می کنند و هم در تیمهای تروریستس از انها استفاده می کند .

ــ صدور حکم مرگ مخالفان و کسانی که از فرقه رجوی جدا شده و یا می شوند توسط شخص رجوی داعشی .

= صدور حکم مرگ مخالفان و کسانی که بخواهند از گروه داعش جوا شوند توسط ابوبکر البغدادی داعشی و…

رجوی داعشی برای لاپوشانی جنایات افسار گسیخته داعشی های البغدادی یقه درانی می کنند و شخص مریم قجر بصورت غیر قابل باور برای شستن داعشی های البعدادی یا سکوت می کند مثلآ سکوت در مقابل کشتار ۱۷۰۰ شیعه در اموزشگاه نظامی اسپایکر در نزدیکی تکریت و یا سکوت مطلق در برابر به اسارت گرفتن و تجاوز به صدها زن ایزدی و فروختن انها توسط داعشی های البغدادی در بازار موصل و سکوت در مقابل کشتارهایی که داعشی های البغدادی در سوریه و موصل و الرمادی عراق انجام دادند و می دهند .

البته این را هم باید اضافه و یاد اوری کنم فرقه رجوی داعشی با همراهی پس مانده های حزب بعث ( عزت ابراهیم و طارق الهاشمی که به خاطر جنایتها و کشتاری که در عراق مرتکب شده به ۵ بار اعدام محکوم شده ویاد اوری کنم همه هماهنگی های ورود داعشی های البغدادی به عراق در اردن بین رجوی داعشی و پس مانده های حزب بعث و داعش البغدادی در اردن هماهنگی صورت گرفت و زمینه ورود داعشی های البغدادی تقریبآ یکسال پیش قبل از انتخابات عراق بوجود امد ….ادامه دارد .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید