مهدی نیکبخت: نگاهی به دروغها و شعارهای تو خالی خانم نوروزی

0
996

واقعیت دوم این است که فرقه رجوی بعد از سرنگونی صدام حسین در هم شکسته شد و به قول رجوی که به صدام گفت که ما سرنوشتمان یکی است واقعا هم سرنوشتشان یکی شد و فرقه رجوی بعد از سرنگونی صدام هیچ چیز جز شکست پشت شکست نداشت . بلافاصله بعد از آمدن آمرییکاییها به اشرف و تشکیل کمپ تیف بیش از ۱۵۰۰ نفر که رجوی آنها را گول زده بود و به بهانه فرستادن آنها به کشورهای اروپایی آنها را به عراق قاچاق کرده بود از فرقه جدا شده و به کمپ تیف رفتند . بلافاصله سلاحهای اهدایی صدام حسین از فرقه گرفته شد و منهدم شدند ، بعد هم در فرانسه مریم رجوی دستگیر و زندانی شد و رسوایی پولشوییها بر همگان برملا شد . و بعدهم رجوی تمام تلاشش را کرد و تعدادی از اعضای نگون بخت و به اسارت گرفته شده را فدای مطامع احمقانه خود کرد که مثلا اشرف را حفظ کند که عراقیها اشرف را گرفتند و کانون سیاسی و استراتژی رجوی به گفته خودش فرو ریخت

نگاهی به دروغها و شعارهای تو خالی خانم نوروزی

مهدی نیکبخت ـ ایران ستارگان ـ 05.06.2015   طبق معمول فرقه رجوی که اساسا پایه آن بر دروغ و فریب بنا شده است قبل از به اصطلاح گردهمایی پاریس به یک شو تلویزیونی پرداخت که مثلا فرقه میلیونها طرفدار دارد و همه این پولها که خرج گردهمایی می شود از داخل ایران و از مردم ایران به سمت آنها سرازیر می شود ، ایران و مردمی که به گفته فرقه تحریم هستند!!!! و همه مردم ایران نان شب هم ندارند!!! ولی چگونه این همه از فرقه حمایت مالی می کنند!! این خود تناقض بزرگی است که فرقه باید جواب بدهد !!!

در این شو تکراری خانم نوروزی ابتدا به گردهمایی سال گذشته پرداخت و گفت ما در سال گذشته ۶۰۰ سیاستمدار و پارلمانتر شرکت کننده داشتیم !!!! ولی خانم نوروزی مگر شما ایرانی نیستید ؟ مگر قرار نیست سرنگون کنید ؟ مگر با سیاستمداران و پارلمانترها سرنگون می کنید ؟ شما در همه گردهمایی هایی که دارید چند نفر ایرانی دارید ؟ آیا بهتر نبود تعداد ایرانیان شرکت کننده را می گفتید تا بیش از همیشه رسوا شوید . البته که حق دارید از ایرانیان شرکت کننده در برنامه هایتان صحبتی نکنید چرا که واقعیت این است که جز اعضا و هواداران قدیمی خودتان که البته اغلب آنها هم در این چند ساله فرو ریختند هیج ایرانی و هیج حزبی در برنامه های شما شرکت نمی کند و هر ساله با این گردهمایی های مضحک خود را بیش از پیش رسوا می کنید ، هر ساله نه تنها هیج ایرانی به شما اضافه نمی شود بلکه از اعضا تا هواداران تا اعضای به اصطلاح شورای دست ساز رجوی همگی در حال فروریختن هستند. شما هم هر سال بیش از سال قبلی مجبورید که افریقاییها و لهستانیها و رومانیاییها و …. را به جای ایرانی جا بزنید . آوردن به قول شما ۶۰۰ سیاستمدار به این گردهماییها با آن پولهایی که خودشان اعتراف به گرفتنش می کنند اصلا کار مشکلی نیست ، به گفته همان سیاستمدارانی که شما صحبت می کنید آنها یک پول خیلی کلانی را دریافت می کنند و بعد هم یک برگه ای که حاوی یکسری نوشته ها می باشد از شما دریافت می کنند و پای میکروفن در آن به اصطلاح گردهمایی رفته و آن را می خوانند و به قول خودشان این نشانه از سیاست آنها در قبال شما و مردم ایران و … نیست ، این فقط کاری است که به خاطر مزدشان انجام می دهند .

واقعیت این است که فرقه به آخر رسیده رجوی نه حمایت ایرانی دارد و نه حمایت خارجی فقط تا آنجا که پول دارند می توانند تعدادی را خریداری کرده و هر ساله یک نمایشی را راه بیندازند که مثلا ما هستیم !!! .

در جایی دیگر خانم نوروزی از هزار اشرف و اشرفیان قهرمان می گوید !!!

اولا کدام اشرف ؟ بیچاره اشرفیان ! اعضایی که رجوی آنها را نیست و نابود کرد و همه چیزشان را از آنها گرفت و بعد هم حتی به سن و سال آنها که اغلب بالای ۶۰ سال هستند احترامی نگذاشت و رحمی نکرد و آنها را در لیبرتی زندانی کرد تا حالا از اسم آنها استفاده کند !!! البته این اشرفیان که خانم نوروزی می گویند کمتر از ۳ هزار نفر هستند آن هم اغلب پیرمردها و پیرزنانی هستند که به دلیل بیگاریهایی که رجوی از آنها کشیده است با انواع و اقسام مریضیها دست و پنچه نرم می کنند و تعدادی هم که جوانتر در این میان هستند تماما مشکلات روحی و روانی دارند !!! حال معلوم نیست که خانم نوروزی از کدام اشرف و اشرفیان صحبت می کند .

در جایی دیگر خانم نوروزی که احتمالا تکرار این حرف در سالهای قبل را فراموش کرده است می گوید این اولین بار است که ما شاهد تحولی بزرگ علیه رژیم در منطقه هستیم !!!!

ولی واقعیت چیست ؟ واقعیت این است فشار اتمی از روی رژیم تا حد خیلی زیادی برداشته شد و تحریمها هم در حال برداشته شدن است همان تحریمهایی که فرقه رجوی تمام تلاشش را می کرد که تحریمها برداشته نشود که از طرفی برای تحریم ملت ایران دل بسوزاند و بگوید تقصیر رژیم ایران است و از طرفی دیگر مردم از فشار گرسنگی به خیابانها بریزند . نکته بعدی هم به میدان آمدن گروه تروریستی داعش که باعث شده است که نه تنها رژیم دیگر مسله روی میز نباشد بلکه اغلب کشورها به همکاری ایران در این زمینه نیازمند است و کافی است که به اخبارها در این رابطه مراجعه شود .

پس نتیجه می گیریم که طبق معمول فرقه رجوی به دروغ و فریب آویزان شده اند و هیچکدام از تحلیلها و هیچکدام از اخبارهایشان صحت ندارد و همیشه واقعیت چیز دیگری بوده و هست .

واقعیت دوم این است که فرقه رجوی بعد از سرنگونی صدام حسین در هم شکسته شد و به قول رجوی که به صدام گفت که ما سرنوشتمان یکی است واقعا هم سرنوشتشان یکی شد و فرقه رجوی بعد از سرنگونی صدام هیچ چیز جز شکست پشت شکست نداشت . بلافاصله بعد از آمدن آمرییکاییها به اشرف و تشکیل کمپ تیف بیش از ۱۵۰۰ نفر که رجوی آنها را گول زده بود و به بهانه فرستادن آنها به کشورهای اروپایی آنها را به عراق قاچاق کرده بود از فرقه جدا شده و به کمپ تیف رفتند . بلافاصله سلاحهای اهدایی صدام حسین از فرقه گرفته شد و منهدم شدند ، بعد هم در فرانسه مریم رجوی دستگیر و زندانی شد و رسوایی پولشوییها بر همگان برملا شد . و بعدهم رجوی تمام تلاشش را کرد و تعدادی از اعضای نگون بخت و به اسارت گرفته شده را فدای مطامع احمقانه خود کرد که مثلا اشرف را حفظ کند که عراقیها اشرف را گرفتند و کانون سیاسی و استراتژی رجوی به گفته خودش فرو ریخت و بعد هم اغلب اعضای رده بالای فرقه فرار کردند ، بعد هم شورای به اصلاح مقاومت فرقه به ریزش اعضایش فرو ریخت ، رسوایی خریدن پارلمانترها و سیاستمداران برملا شد، بعد حالا دادگاه پشت دادگاه برای خانم رجوی و آقای ابریشمچی و دیگر مسولین بالای فرقه اجازه نفس کشیدن را به آنها نمی دهد و صدها نمونه دیگر که فقط نشان از شکستهای پی در پی این فرقه است . حال خانم نوروزی چرا به واقعیتها نمی پردازد ؟ تا کی باید دروغ به خورد بقیه داد و به فریب و نیرنگ آویزان شد .

مهدی نیکبخت

۰۵٫۰۶٫۲۰۱۵

لینک به منبع : ایران ستارگان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید