سیدامیر موثقی:نامه سر گشاده به رئیس جمهور کشور آلبانی به آقای بوجارنیشانی

0
727
شما به نظر من نباید اجازه دهید دستهایتان را تروریستهایی بفشارند که حتی به زنان و کودکان مملکت خود رحم نکردند برای به قدرت رسیدن و گلوله های توپ و خمپاره و موشک انداز های دستی خانه و کاشانه مردم بی دفاع را بر سرشان خراب کردند. شما و هیات همراه شما نباید به پای میزی که فرقه رجوی برای سوء‌استفاده های تبلیغاتی بر علیه شما چیده است حضور به هم رسانید. از نظر من شرکت شما در این مراسم نه تها از موضع قدرت و سر بلندی نیست بلکه کاملاً در اوج ضعف و بی قدرتی شما به عنوان مسئول اول کشور آلبانی می‌باشد .

امیرموثقی – کانون آوا – 7 ژوئن 2015

نامه سر گشاده به رئیس جمهور کشور آلبانی به  آقای بوجارنیشانی

با عرض سلام و احترام خدمت آقای بوجارنیشانی

در خبرها مطلع شدم که شما و تعدادی از اعضای هیئت دولت آلبانی برای شرکت در مراسمی که از طرف یک گروه تروریستی ترتیب داده شده است در کشور فرانسه پاریس عازم هستید تا دست در دست تروریستها و شکنجه گران و آدمکشان مافیای رجوی شرکت کنید. این جانب که یکی از جداشدگان از فرقه تروریستی رجوی میباشم و مدت 15 سال از بهترین روزهای زندگیم را در عراق و تحت هژمونی رهبری نااهل این فرقه گذراندم خواستم پیشا پیش خدمت شما عرض کنم که حضور و شرکت شما و هیات همراه شما در پاریس و مراسم فرقه رجوی برای شما و ملت آلبانی هرگز خوشایند نبوده و نیست. شما با حضورتان در مراسم فرقه رجوی خیانت بزرگی مرتکب خواهید شد که هرگز دولت و ملت ایران آنرا فراموش نخواهند کرد بلکه داغ ننگ بزرگی را برای کشور خود از فرقه رجوی به ارمغان خواهید برد برای کشور و ملت آلبانی.

این‌جانب از شما سؤال میکنم که آیا میدانید این مراسم هرساله به چه منظور سازماندهی می‌شود؟ آیا میدانید که در 30 خرداد سال 1360 مسعود رجوی بر علیه دولت حاکمه ایران اعلام مبارزه مسلحانه کرد، کشتار خونینی در تمامی شهر های ایران شد و خود با لباس مبدل زناته از ایران فرار کرد و به کشور فرانسه پناهنده شد. سوال دوم من از شما این هست که چرا و به چه دلیل پذیرفته اید در مراسم فرقه ای رجوی شرکت کنید؟ چرا و به چه دلیل میخواهید افکار عمومی را بر علیه خود به شورش واداریدو خودتان را مورد سؤال و جواب خبر گذاریهای معتبر قراردهید؟

شما به نظر من نباید اجازه دهید دستهایتان را تروریستهایی بفشارند که حتی به زنان و کودکان مملکت خود رحم نکردند برای به قدرت رسیدن و گلوله های توپ و خمپاره و موشک انداز های دستی خانه و کاشانه مردم بی دفاع را بر سرشان خراب کردند. شما و هیات همراه شما نباید به پای میزی که فرقه رجوی برای سوء‌استفاده های تبلیغاتی بر علیه شما چیده است حضور به هم رسانید. از نظر من شرکت شما در این مراسم نه تها از موضع قدرت و سر بلندی نیست بلکه کاملاً در اوج ضعف و بی قدرتی شما به عنوان مسئول اول کشور آلبانی می‌باشد .

سید امیر موثقی

آلمان کلن

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید