انتقال ۱۵ نفر اول از سری جدید نفرات لیبرتی عراق به آلبانی مبارک باد

0
722

انتقال ۱۵ نفر اول از سری جدید نفرات لیبرتی عراق به آلبانی مبارک باد

نجات یافتگان در آلبانی، نهم ژوئن ۲۰۱۵:… براساس اخبار دریافت شده توسط سایت نجات یافتگان در البانی سازمان مجاهدین طی یک پروسه بازجویی و مغزشویی سرانجام با انتقال ۱۵ نفر از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانیا موافقت کرده است. مسئولیت گروه با حبیبه طاولی می باشد . احتمالا در ۴۸ ساعت آینده اگر مانع جدیدی را سازمان مجاهدین خلق نکند، این گروه ۱۵ نفره به آلبانی خواهند رسید و از جهنم رجوی …

خبر فوری: فردا یک گروه ۱۵ نفره از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانی منتقل خواهند شد

۹۴/۰۳/۱۸

براساس اخبار دریافت شده توسط سایت نجات یافتگان در البانی سازمان مجاهدین طی یک پروسه بازجویی و مغزشویی سرانجام با انتقال ۱۵ نفر از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانیا موافقت کرده است. مسئولیت گروه با حبیبه طاولی می باشد . احتمالا در ۴۸ ساعت آینده اگر مانع جدیدی را سازمان مجاهدین خلق نکند، این گروه ۱۵ نفره به آلبانی خواهند رسید و از جهنم رجوی ساخته رهایی پیدا خواهند کرد. نجات یافتگان در آلبانی رهایی این ۱۵ نفر از لیبرتی عراق را تبریک می گوید و امیدوار است که با تلاش و تنفس در هوای آزاد رهایی خود از فرقه مجاهدین را در آلبانی نهایی کنند تا راه جدیدی برای سایر دوستان باقی مانده شان در عراق هموار شود. به محض دریافت اخبار تکمیلی به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

هیئت تحریریه سایت نجات یافتگان در آلبانی

لینک به منبع : سایت نجات یافتگان در آلبانی

کمپ لیبرتی عراق به آلبانی

اولین گروه از سری جدید خروجی های کمپ لیبرتی فردا عراق را به مقصد آلبانی ترک می کنند

آلبانی کمپ لیبرتی مجاهدین خلق فرقه رجویگزارش سازمان ملل: ادامه نگرانی از نقض حقوق بشر توسط رهبری مجاهدین خلق (فرقه رجوی)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید