مسعود رجوی،گیرم که اعضا ی سازمان را به دروغ فریفتی با…

0
416

مافیا که به بی رحمی در سراسر دنیا معروف شده اند به زن و بچه ها کار ندارند. ولی رجوی از مافیا هم بدتر است . رجوی و مانند شمراز بریدن سر مخالفان سازمان و خانواده هایی که تنها خواستشان در این سالها دیدار بدون حضور مامور امنیتی رجوی با عزیزانشان در پایگاه اشرف و لیبرتی هست ، نیز ابا ندارد .مسعود رجوی می داند همانگونه که ان موقع برای ازادی سمیه ، به توصیه مسولان سازمان اقدام به خود سوزی در پاریس برای ازادی مریم رجوی کردم ، الان هم برای ازادی سمیه از زنداان رجوی ، انقدر در جلوی اورسورواز می مانم یا رجوی خودش را نشان دهد یا دست سمیه را در دست من وحوریه بگذارند .

(با آرزوی بهبود هر چه سریع تر آقای محمدی و دخترشان خانم حوریه و آزادی گروگان عزیز سمیه محمدی – ایران اینترلینک)

مسعود رجوی ، گیرم که اعضا ی سازمان را به دروغ فریفتی با دست انتقام خلق قهرمان چه می کنی ؟

قدیم ها در زمان شاه ، مجاهدین اولیه که می خواستند عملیاتی انجام بدهند اگر رهگذری رد می شد و امکان اسیب رسیدن به وی می رفت ، مجاهدین تا حد دستگیر شدن ، حرمت جان ان شهروند را نگه می داشتند .

اما زمانه عوض شده است . سنگها را بسته و سگها را رها کرده اند . سالهاست که هر کسی سوالی از مسعود رجوی می کند ، با هجمه ماموران لباس شخصی مسعود رجوی یا مجبور به سکوت می شود و یا به زور کتک ، وی را تا استانه مرگ می برند. .

من و دخترم حوریه ، روز جمعه همراه با وکیل فرانسویمان برای درخواست دیدار با دخترم سمیه که در زندان اشرف و لیبرتی رجوی بسر می برد ، به اورسورواز – پایگاه نظامی مجاهدین در حومه پاریس رفتیم .حمله تروریستی مجاهدین خلق فرقه رجوی در پاریس 2015

بعداز مدتی ده ها تن از ماموران رجوی به من و حوریه حمله کردند . و مار ادر جلوی چشم پلیس زدند. پلیس یکی از انها را که با ضرب حوریه می خواست دوربینش را بدزد ، دستگیر کرد . ما را هم با امبولانس به بیمارستان منتقل کردند و بعد هم پلیس پرونده ای تشکیل داد و دوربین را از ما برای تکمیل پرونده گرفت .

مافیا که به بی رحمی در سراسر دنیا معروف شده اند به زن و بچه ها کار ندارند. ولی رجوی از مافیا هم بدتر است . رجوی و مانند شمراز بریدن سر مخالفان سازمان و خانواده هایی که تنها خواستشان در این سالها دیدار بدون حضور مامور امنیتی رجوی با عزیزانشان در پایگاه اشرف و لیبرتی هست ، نیز ابا ندارد .

مسعود رجوی می داند همانگونه که ان موقع برای ازادی سمیه ، به توصیه مسولان سازمان اقدام به خود سوزی در پاریس برای ازادی مریم رجوی کردم ، الان هم برای ازادی سمیه از زنداان رجوی ، انقدر در جلوی اورسورواز می مانم یا رجوی خودش را نشان دهد یا دست سمیه را در دست من وحوریه بگذارند .

من یک پدرم . پدری که ثابت کرده است برای ازادی فرزندانش از دادن جان نیز دریغ ندارد . دوبار دم در اشرف سعی کردید من و همسرم را بدزدید ، با کمک نیروهای امریکایی محافظ اشرف ، نجات پیدا کردم .در کانادا تهدید به مرگم کردید ، از مرگ نهراسیدم.

من رجوی نیستم که مصطفی را در تهران و بعدا در اشرف گذاشت و خودش به جای امن رفت . من مصطفی محمدیم نه مسعود رجوی . من یک کارگرم .

۱۳ جون ۲۰۱۵ – یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۴

پاریس -فرانسه

منبع : ایران اینترلینک

Rajavi-cult-terror-Paris-20153-576x1024.2

ایران قلم:اقدام تروریستی فرقه مجاهدین علیه آقای مصطفی محمدی و دخترش حوریه محمئی محکوم است

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید