نادر نادری:مسعود رجوی تنها زالوی لجنزار تشکیلاتی مجاهدین خلق

0
1066

راستی چرا افراد خودکشی و خودسوزی میکردند؟ ان هم با درد اورترین شیوه های خود کشی؟ برای چه؟ برای رهائی و نجات از چه چیزی؟ چرا فردی درد اور ترین و زجر اور ترین شیوهای مرگ را به درکنار تو بودن و همراه تو بودن ترجیح میدهد؟ انتخاب مرگ  برای رهائی از دیکتاتوری تو.، چرا؟ وتو زالو، مسعود رجوی،  تنها جنایات تو این موارد نیست. زمانی که صدام در اوج قدرت بود و تو نور چشمی صدام بودی خیلی از بچه ها مریض بودند و

(با تشکر از آقای نادری دریافت شد – ایران اینترلینک)

مسعود رجوی  تنها زالوی لجنزار تشکیلاتی مجاهدین خلق
نادر نادری ـ ایران اینترلینک ـ 17.06.2015    مسعود رجوی سالها در زمانی که زیر سایه صدام بود خون ها مکید خون افرادی که زیر بار دیکتاتوری این استالینک نرفتند یا افرادی که نمی خواستند تن به طلاق های اجباری بدهند یا قصد جدائی از سازمان را داشتند چه بصورت مستقیم فرمان قتل انها را صادر کرد و یا با شیوه بنگالی کردن و فرد را زیر فشار قرار دادن و در نهایت برای رهائی از این برزخی که رجوی فرمان ان را صادر کرده بود تن به خودکشی یا خود سوزی می زد و خودکشی یا خود سوزی ان هم با این ابعاد و تعداد در یک جامعه کوچک ۳۰۰۰ نفری و ان هم در یک سازمانی که خود رجوی می گفت پاک ترین شهر دنیا اشرف و باز هم اینکه این ابعاد خودکشی خود سوزی در سازمانی که خود را نوک پیکان تکامل می دانست و باز هم اینکه این تعداد و ابعاد خودکشی خودسوزی زیر سایه امام زمان و امام مسعود رجوی.

راستی چرا افراد خودکشی و خودسوزی میکردند؟ ان هم با درد اورترین شیوه های خود کشی؟ برای چه؟ برای رهائی و نجات از چه چیزی؟ چرا فردی درد اور ترین و زجر اور ترین شیوهای مرگ را به درکنار تو بودن و همراه تو بودن ترجیح میدهد؟ انتخاب مرگ  برای رهائی از دیکتاتوری تو.، چرا؟

وتو زالو، مسعود رجوی،  تنها جنایات تو این موارد نیست. زمانی که صدام در اوج قدرت بود و تو نور چشمی صدام بودی خیلی از بچه ها مریض بودند و بدلیل تحریم های عراق امکان درمان مریضی های خاص در عراق نبود و بیمارستانهای عراق و دکتر های عراقی توصیه می کردند که در خارج از عراق درمان این بیماران امکانپذیر است.  کشورهای مثل ترکیه یا اردن . کشورهای عربی حوزه خلیج فارس  و…………… اما فقط بخاطر اینکه سوگند خورده بودی که هیچ کس را به خارج عراق نخواهی فرستاد حتی برای درمان، شاهد جان کندن و صحنه های جان دادن دوستانمان بودیم در صورتی که امکان درمان این بچه ها بود. و البته قسم خوردنت هم یک ”شکر خوری” بیش نبود چون بعدها فهمیدیم که همسران و معشوقه هایت از جمله رقیه عباسی، زهرا مریخی، فهمیه ارونی و…. برای هر غلطی به فرانسه و انگلیس فرستاده شده بودند. تو فقط زالوی خونخوار نبودی. زالوی عواطف و زالوی عشق هم بودی. و مصداق واقعی هیولای بودی که شیشه عمرت با سنگ عواطف و عشق و دوستی و محبت خرد می شد و می ترسیدی ترسیدنی.  پس هر کجا اثری از عشق و محبت بود مثل دیو در کتاب های  داستان  می امدی و می بلعیدی. چرا که می ترسیدی، ترسیدنی.نادر نادری

راستی از دوستانی که هنوز در چنگال این دیو گرفتارند چندین سوال دارم اگر یادتان باشد همیشه قول می داد که امسال چنان خواهد شد چنین خواهد شد. دروغ پشت دروغ .  رجوی چه خودش و چه زنش کدام حرفشان درست از اب در امد؟ یک نمونه را بگوید فقط یکی.  زمانی که  شروع به  سری  جدید ترور های کور را کرد که البته هیچ ربطی به ادامه مبارزه نداشت و فقط سفارشات صدام را انجام می داد مثل ترور صیاد شیرازی که بعد ها خود رجوی گفت از زمانی که ترور صیاد شیرازی انجام شد رابطه صاحب خانه منظورش صدام بود ۱۸۰ درجه چرخیده و یا خمپاره زنی های که فقط مردم بی گناه را مورد اصابت قرار دادند که متاسفانه بیشتر قربانیان این خط ترور رجوی کودکان و زنان بودند. روزی گفت که راه ارتش ازادیبخش با این خط جدید باز خواه شد یا هر کدام از دیگر خطوط سیاسی اش. کدام درست بود؟ یک نمونه را بگوید. مقداری به خود بیاید. یکی ازمعجزات این امام زمان پلاستیکی را بگویید.

به یاد نفراتی که در همین ایام بطرز مشکوک و زنجیره ای خودکشی کردند که هنوز کابوس آن روز ها گریبان گیر ما است

نادر نادری .فرانسه

لینک به منبع

https://www.youtube.com/watch?v=Nz0IqmhpWHA

متن و فیلم مصاحبه اعلام جدایی آقای نادر کشتکار  از سامان مجاهدین

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید