فتاحیان: مریم قجر در شوی ویلپنی خود هم وحشتش از جداشدگان را نشان داد

0
934

مریم رجوی در شوهای مسخره خود که با پولهای صدام و عربستان و اسرائیل ترتیب می دهد پیوسته دم از حقوق بشر و دموکراسی می زند فی المثل یکی از جوک های مریم قجر در شوهای همه ساله اش این است که در ایران آزاد فردا اعتراضات تا مرز مبارزه مسلحانه ازاد است!!کسی نیست به این خانم بگوید پس چرا تو و شوهر فراریت که او را «امام غایب» کرده اید اینهمه از جدا شده ها و منتقدین و مخالفانتان وحشت دارید که روزی آنها را علنا و با وقاحت تمام تهدید به قتل آن هم در خیابانهای دنیای آزاد اروپا و آمریکا می کنید و روزی دیگر عکسها و اسامی شان را برای شناسایی و حتما برای ترور و اجرای فرمان امام غایبتان در مجامع خودتان نصب می کنید؟!

مریم قجر در شوی ویلپنی خود هم وحشتش از جداشدگان را نشان داد

غفور فتاحیان ـ 26.06.2015      در شوی سالانۀ ویلپنی مریم قجر که حدود نود در صد افراد شرکت کننده خارجی و بیش از هشتاد در صد آنها از کشورهای روسی زبان و لهستانی بودند این بار مریم خانم شاهکار کرده بود چون قبلا بیشتر از کشورهای عربی و یا فارسی زبان مثل تاجیکستان و افغانستان افراد را اجاره می کردند که به مریم خانم پیشنهاد می دادند که اگر در گرجستان و عراق برای ریاست جمهوری کاندید شود حتما پیروز انتخابات خواهد شد!! حال فکر می کنم با آوردن این روس ها مریم قجر رئیس جمهور بازار مشترک می شود و می تواند برود آنجا هم «عن قلابش» را جاری کند!!.

در شوی مضحک مریم قجر که با هزینه عربستان و اسرائیل برگزار شد عکس تعدادی از جدا شده ها از فرقۀ رجوی را با یک بنر بزرگ در وسط محوطۀ سالن ویلپین قرار داده بودند و در بالای آن نوشته شده بود: مزدوران وزارت اطلاعات!

هر کدام از این افراد جدا شده حد اقل بیست سال عمر و جوانی خود را در درون همین فرقه ضد بشری سپری کرده اند ولی وقتی متوجه شدند مسعود و مریم قجر سازمان مجاهدین خلق را به یک فرقۀ مذهبی ارتجاعی تبدیل کرده اند در اولین فرصت و امکانی که برایشان فراهم شد از آن جدا شده و دست به افشای شیادیها و کلاه برداریها و خیانتها و جنایتهای رجوی زدند ولی رهبران این فرقه از جمله مریم قجر کوچکترین انتقادی و مخالفتی علیه رجوی را بویژه از جانب جدا شدگان فعال بر نمی تابند و آنان را مورد انواع بی حرمتی ها و توهینها و ناسزاها و دروغ و افترا قرار می دهند. راستی چرا و چه شده که مریم قجر با آن همه لابیهای اجاره ای و مزدور آمریکایی و اروپایی اش که هر یک به قول خودش دارای مناصب بالای نظامی و سیاسی و امنیتی و اطلاعاتی این کشورها بوده و بسیاری هم انواع جنایتها علیه ملتها مرتکب شده اند از چند جداشدۀ پناهنده اینهمه وحشت و ترس و دلهره دارد که اسامی و عکسهای آنها را اینگونه جلوی روی همان لابیهایش آویزان کرده که اینها دشمنان ما هستند! ای تف و لعنت بر تو که ولی نمی گویی و نمی نویسی اینها هر یک بیست تا سی سال حتی برخی در همین پاریس و مقر تو و تا عراق و در تمام قرارگاههای سازمان با رها کردن و یا از دست دادن تمام خانه و خانمان و عزیزانشان و خانواده شان شبانه روز در خدمت تو و همسرت با هر فریب و نیرنگ و زور و تهدیدی در خطرناکترین و مرگبارترین شرایط و در گرمای ۵۰ درجۀ عراق و با کارهای طاقت فرسا قرار داشتند و برخی از آنها چندین نفر از افراد خانواده اش را در این راه از دست داده و برخی نیز فرزندش یا فردی از افراد خانواده اش هنوز در فرقۀ تو گرفتار و در همان شرایط و در زیر همان خطرات و بلکه بیشتر هم اکنون در لیبرتی به سر می برند و وقتی هم در اعتراض به نگهداری عزیزانشان و برای دیدار با آنان به دم در قرارگاهتان در عراق یا در همین فرانسه و جلوی مقر خود مریم قجر در حومۀ پاریس می روند مورد حمله و هجوم و فحش و ناسزا و تهمت و افترا و ضرب و شتم و شکنجه تا دم مرگ قرار می گیرند که آخرین نمونه اش به دنبال ضرب و شتم و تلاش برای ترور و خفه کردن آقای منصور نظری در میدان سن میشل پاریس، ضرب و شتم و شکنجۀ علنی و تلاش برای ترور آقای مصطفی محمدی و دخترش و حتی وکیل فرانسوی اش جلوی مقر مریم قجر در حومۀ پاریس توسط چاقوکشان او می باشد در حالیکه آنها گناهی جز اعتراض به نگهداری سمیه محمدی دختر آقای مصطفی محمدی در عراق و جلوگیری از دیدار او با خانواده اش و اعلام خواست مشروعشان مبنی بر دیدار با سمیه نداشتند.

مریم رجوی در شوهای مسخره خود که با پولهای صدام و عربستان و اسرائیل ترتیب می دهد پیوسته دم از حقوق بشر و دموکراسی می زند فی المثل یکی از جوک های مریم قجر در شوهای همه ساله اش این است که در ایران آزاد فردا اعتراضات تا مرز مبارزه مسلحانه ازاد است!!

کسی نیست به این خانم بگوید پس چرا تو و شوهر فراریت که او را «امام غایب» کرده اید اینهمه از جدا شده ها و منتقدین و مخالفانتان وحشت دارید که روزی آنها را علنا و با وقاحت تمام تهدید به قتل آن هم در خیابانهای دنیای آزاد اروپا و آمریکا می کنید و روزی دیگر عکسها و اسامی شان را برای شناسایی و حتما برای ترور و اجرای فرمان امام غایبتان در مجامع خودتان نصب می کنید؟! و روزی دیگر آنها را مورد ضرب و جرح و شکنجه تا دم مرگ آن هم در خیابانهای جوامع آزاد دنیا و در همین فرانسه که به مریم قجر پناهئدگی سیاسی داده است قرار می دهید؟ پس لطف بفرمایید تکلیف مردم و حتی هواداران خودتان را معلوم کنید که آیا قسم و آیۀ آزادی و دموکراسی مآبی حاکمیت موهومتان «تا مرز مبارزۀ مسلحانه»! را باور کنند یا دم خروس این تهدیدات و اعلامیه پخش کردنها علیه جداشدگان با عکسهایشان تا حتی در ساختمانهای محل سکونت آنان در پاریس ونصب بنر برای شناسایی آنها در محل سخنرانیتان در ویلپن وضرب و جرح و شکنجه و تلاش برای ترور آنان در خیابانهای اورسوراواز و پاریس تنها به علت استفادۀ آنها از حق آزادی بیان و افشاگری علیه فرقه تان را؟ کدام؟!.

غفور فتاحیان

انجمن یاران ایران – پاریس

لینک به منبع

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید