میرباقر صداقی: فلسفه شعائر فرقه رجوی از حرف تاعمل

0
664

در مقاله گذشته تعدادی فاکت تعریف کردم که که خواهران فرمانده با تحت مسئولین خود رابطه جنسی برقرار میکردند اوضاع آنقدر خراب شده بود که هر ماه در مقرها خواهران فرمانده را جابجا میکردند تا فرصت لازم برای دوست یابی نداشته باشند تقریبا هر 15 روز تعدادی خواهر فرمانده جدید میامد و تعدادی فرمانده قدیمی که تقریبا 15 روز پیش آمده بودند از مقر میرفت بخاطر محدودیتهای ازدواج و انقلاب ایدئولوژیک که کانون خانواده را از هم پاشیده بود …

فلسفه شعائر فرقه رجوی از حرف تاعمل

میرباقر صداقی ـ ایران ستارگان ـ 30.06.2015    مدتی است که  فرقه رجوی در سایت رسمی خود  با درج مقالاتی  از سخنان  موسی خیابانی بعنوان فلسفه شعائر قصد دارد  با این سلسله مقالات روشن فکری اذهان عمومی را منحرف و کسب وجهه  نداشته کند . فرقه رجوی  بعد از افشا شدن فسادهای  اخلاقی مسعود و مریم رجوی توسط شورای رهبری جدا شده و منتقد خوب میداند که در میان مردم ایران جای ندارد تنها راه کار را در این یافته که از زبان یک قربانی کسب وجهه کند .

شاید موسی خیابانی شخصا به دیدگاههای خود در تعریف انسان و بینش ایدئولوژیکی توحیدی  ایمان راسخ داشت  وبخاطر این شعائرهم  حاضر شده است خود را وقف آرمانهایش کند اما آن چیزی که امروزدر مورد فرقه رجوی صدق میکند فاصله نوری مناسبات و تشکیلات با فلسفه شعائر است که موسی خیابانی به آن اعتقاد داشت .

متاسفانه بنظر من منتقدین جدا شده تا به امروز  کمتربه مناسبات درونی  اشاره کرده اند شاید هم  باید کمی منتقدین جدا شده را درک کرد  دلیل اصلی این درک این  هست که ابعاد فساد و تباهی مناسبات و تشکیلات درون فرقه بیش از حد شرم آور و زبان بیشتر اوقات از بیان آنها قاصر است  .

مثالی میزنم وقتی شما نام مهدی ابریشمچی ( برادر شریف ) را میشنوید ناخودا گاه سیمای تیغ زده و کراوات زده ورسمی  در برنامه های تلویزیونی فرقه رجوی را تصور میکنید که دائما بحث سیاسی میکند و از سرنگونی حرف میزند  . اما پیشینه و تاریخچه و هویت فعلی این شخص رذل چی است .همه ما بخوبی میدانیم که این شخص در عرفی نا متعارف دست همسر و شریک زنده گیش  یعنی مریم را بدون اینکه طلاق رسمی و قانونی داشته باشند را در دست مسعود رجوی قرار داد تا درحریم خصوصی مسعود باشد و در عوض از مسعود رجوی رده تشکیلاتی بلامنازعه و خواهر موسی خیابانی را که 20 سال از او کوچکتر بود دریافت کرد .برخلاف ظاهرقضیه بعد از انقلاب ایدئولوژیک و روی کار آمدن شورای رهبری زن  بعد از مسعود و مریم رجوی شورای رهبری زن رده های تشکیلاتی  سوم و چهارم ……..تا صدم را در اختیار داشتند و بعد از  زنان برادران مسئول  جای داشته اند اما بنا به اعتراف هند جگر خوار تشکیلات مهوش سپهری در تمامی سر فصلها سازمانی باند جنایتکاری که شامل مسعود رجوی , مریم رجوی , مهدی ابریشمچی , جابرزداده و تنی دیگر میشدند دور هم جمع میشدند خط و خطوط را ترسیم میکردند بعد مهدی ابریشمچ مهوش سپهری ( خواهر نسرین ) را توجیه میکرد تا او برنامه شورای رهبری را برای اجرا ابلاغ کند .

همه ما اعضای قدیمی  خوب میدانیم آر پی جی خوردن در تشکیلات امری عادی بود این اصطلاحی درون تشکیلاتی  بود برای کسانیکه بدلایل مختلفی سلب مسئولیت و رده تشکیلاتی  میشدند .اما با اینکه مهدی ابریشمچی بد دهنترین و لمپن ترین شخص تشکیلات بود هیچوقت آر پی جی نخورد در حالیکه بخاطر کوچکترین خطا .  تشکیلات از  هزاران نفر رده تشکیلاتی را گرفته است   .

همه اعضای قدیمی نهار و شامهای جمعی در قرارگاه اشرف را قبل از انقلا ب ایدئولوژیکی همگانی را در سال 68 را به یاد دارند مهدی ابریشمچی در وسط حیاط سالن اجتماعات قرارگاه اشرف میایستاد و مثل لاتها و لمپن های سر محل تعدادی را دور خود جمع میکرد و به توهین و آزار واذیت دیگران میپرداخت به یکی میگفت ترک خر به یکی دیگه  میگفت الاغ به دیگری میگفت قرمساق در حالیکه قرمساق واقعی خودش بود چون در مناسبات خودش  زنش را به دیگری داده بود, به یکی دیگر میگفت  گو خوردی و زمانیکه فرمانده مقر 900 بود در حالیکه هر شب نماز شام و عشا او قضا میشد میرفت مستراح وضوع میگرفت بیرون میامد جلوی جمع که هم خواهر بود و هم برادر بند تومونش را میبست فلسفه شعائر ساری و جاری در تشکیلات اینها بودند . کم مگر دیده بودیم که برادر شریف آستین پیراهنش را مثل لات و لمپنها بالا تا میزد و در نشستها نعره میکشید بی چاره بهروز نظریان همیشه در کمپ از شکنجه های که توسط مهدی ابریشمچی شده بود شوکه بود  و خاطراتش را میگفت مگر گناه بهروز چی بود او از این تشکیلات اهریمنی بیزار بود میخواست برود پی زنده گی و  خانواده اش .

یاد فرمانده فتح الله ( مهدی افتخاری ) بخیر در سال 80 در مجموعه نشستهای طعمه مهدی ابریشمچی  اولین  کسی بود  که به فرمانده فتح الله  توهین کرد و رویش تف کرد و برادر مسعود رجوی در آنجا  افشا کرد که زن فرمانده فتح الله بخاطر این از فتح الله  جدا شده که فرمانده فتح الله  در رابطه زنا شوئی میخواست از پشت با همسرش رابطه داشته باشد  .

بنازم به  لنگر تشکیلات فرقه رجوی برادر شریف ( مهدی ابریشمچی )که رابط فرقه رجوی برای فروختن اسرار نظامی و گرفتن پول از صدام حسین بود.

  یادتان هست گفتم بخاطر فساد اخلاقی مسعود و مریم رجوی که بتدریج به گوش  رده های پائین رسیده بود تحلیل اعضا این بود آن بالا بکن بکن است چرا ما نه و در مقاله گذشته تعدادی فاکت تعریف کردم که که خواهران فرمانده با تحت مسئولین خود رابطه جنسی برقرار میکردند اوضاع آنقدر خراب شده بود که هر ماه در مقرها خواهران فرمانده را جابجا میکردند تا فرصت لازم برای دوست یابی نداشته باشند تقریبا هر 15 روز تعدادی خواهر فرمانده جدید میامد و تعدادی فرمانده قدیمی که تقریبا 15 روز پیش آمده بودند از مقر میرفت بخاطر محدودیتهای ازدواج و انقلاب ایدئولوژیک که کانون خانواده را از هم پاشیده بود بچه های جدید و میلشیا میگفتند تمامی فرمانده هان برادر بالای سرمان بچه باز هستند.دنبال مناسبتی هستند از جمله نماز عید فطر و غیره که با ما روبوسی کنند و ما را بغل کنند .

بله اینها حرفهای نا گفته مناسبات فرقه رجوی است که خیلی ها بخاطر شرم آور بودن آنها دوست ندارند به آنها بپردازند فلسفه شعائر واقعی ساری و جاری در مناسبات فرقه رجوی  این انحطاط و فساد است .

میر باقر صداقی ، سوئیس

29.06.2015

لینک به منبع : ایران ستارگان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید