آقای خزائی، بیش از این شرمنده مان نکنید!

0
949

آقای خزائی، بیش ازاین شرمنده مان نکنید!

صابر ازتبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، هشتم ژوئیه ۲۰۱۵:…  برادر بزرگترم! همسو شدن با سران بعضی ازکشورها و جریاناتی که نبض اصلی مطبوعات جهان وامکانات مادی دنیا فعلا دراختیار آنهاست که هنر نیست! دراین راهی که شما طی سه دهه انتخاب کردید، احتیاج به آن پنج فرمان وقهرمانی نشان دادن نداشتید! این نظام سلطه گر دارای نهادهای وسیع تحقیقاتی وبررسی های استراتژیک بوده وهمه ی …

http://iran-interlink.org

آقای خزائی، بیش ازاین شرمنده مان نکنید!

۱۷/۰۴/۱۳۹۴

رفتار وکردار عمله های رجوی دقیقا حکم وحدت رویه ی !! دولت های فاسدی را دارد که باصطلاح معروف آن نویسنده ی رخت بربسته ی ترک ، دائما با طرح تکراری وبازهم تکراری مسئله ای که آنرا عین موفقیت جا میزند، میخواهد مدام ازمردم رای اعتماد بگیرد!

درحالی که نزدیک به یک ماه از خیمه شب بازی مشترک نئوکان ها، صهیونیست ها ، شیوخ مرتجع منطقه وباند رجوی در ویلپنت پایس گذشته ودرتوضیح فواید آن میلیاردها هزینه شده، هزاران هزار برگ کاغذ سیاه شده وبهمان اندازه حلقوم پاره شده ، تصور میشد که کفایت اقدامات از سوی مرکز غیبی ( نهانگاه مسعود رجوی ) اعلام شده وبه موضوعات هسته ای برمیگشتند وانرژی خودرا پراکنده وبی هدر نمینودند.

اما روند مذاکرات- علیرغم کارشکنی ها و مخالف خوانی های دولتی مثل فرانسه که سرگرم فروش کرور کرور اسلحه به اعراب خلیج فارس است – نشان میدهد که دربدترین حالت ممکن باختی برای ایران متصور نیست و فرقه ی رجوی باید کشک اش را درجای دیگر بسابد وچه جایی بهتر ازدنیای اینک مجازی شده ی ویلپنت!

این بار آفای پرویز خزائی وارد میدان شده تا اسب خوش خیالی را به یورتمه رفتن وا دارد!

او میداند که مردم ایران اهمییتی به شعبده بازی های ویلپنت ندادند وحتی خبرش را هم نشنیدند وبنابراین خود را به نفهمی زده و به آنها تبریک گفته است ” ازمرگ گرفته تا به تب کردن راضی شان کند”!

آقا پرویز نام نوشته ی منتشر شده اش در وبسایت های باند رجوی را ” تبریک به مردم ایران ” نامگذاری کرده وپس از نقل مقدماتی درمورد اینکه رهبران مجاهدین اولیه جز کاپشن و… چیزی دراختیار نداشتند وحالا بیا وببین که چه عظمتی پیدا کرده اند و… ، ابتدائا نوشته است:

” راستش بعد از برگشتن از پاریس، و از اجتماع عظیم ۲۳ خرداد مدتی در پستوهای ذهن خود پرسه میزدم و سعی میکردم که بدون احساساتی شدن، برای خودم این قضیه را تجزیه و تحلیل و توجیه کنم. دیر هم این نکته کوتاه را قلمی کردم تا از گرمی و نشاط و شور آن روز در پاریس فاصله بگیرم تا حتما عینی تر برخورد کنم “.

یعنی آقای خزائی مانند یک قاضی با وجدان ودقیق نخواسته که درعالم احساسات اقدام به صدور رای کند وانتظار کشیده که غلیانات حاصله ازچراغانی ها ومشاهده ی رنگ های فریبنده و چهره های نمایندگان نئوکان ها، صهیونیست ویا شاید پذیرایی کنندگان رعنا ودلربا ، فروکش کند که اینک ازنظرش کرده و شروع به اصدار رای به شکل زیر نموده است:

“…درود بر این مقاومت که با آن پنج عنصر پایه هر جنبش جدی و موفق بشری یعنی آرمان درست، تشکیلات محکم، رهبری درست، گرای درست و پرداخت بالاترین بها از جان و هستی و زندگی و وقت وزمان را – که من پنج فرمان و یا پنچ ستون مینامم- در این وانفسای جنگ و خون و ستم و تجاوز و تهاجم در منطقه و دنیا- راه خود را همچنان پرجوش و خروش و قاطع و پرتوان به پیش می برد “.

برادر بزرگترم!

همسو شدن با سران بعضی ازکشورها و جریاناتی که نبض اصلی مطبوعات جهان وامکانات مادی دنیا فعلا دراختیار آنهاست که هنر نیست!

دراین راهی که شما طی سه دهه انتخاب کردید، احتیاج به آن پنج فرمان وقهرمانی نشان دادن نداشتید!

این نظام سلطه گر دارای نهادهای وسیع تحقیقاتی وبررسی های استراتژیک بوده وهمه ی سیاست ها وخط مشی ها ابا دقت کافی تعیین میکنند وتنها دراین مورد احتیاج به بلی قربان گوهایی مانند شما دارند!

اگرهم هزینه ای احتمالی درراه است که پرداخت باید بشود ، این مهم را هم اسرای لیبرتی با تحمل مشقات خاص عراق ونمایشی ازسیاهی لشکر برایتان فراهم میکنند که البته معلوم نیست که دربارگاه عالی سلطه گران، چه افتد وچه درنظر آید!

آقای خزائی مینویسد:

” … آری در این سوی دنیا، و هزاران هزار فرسنگ دور از هندوستان و بودا، این دو وجه را بعینه در چهره های برنامه ریزان و صحنه گردانان شبها خواب بچشم نیاورده و در صورتهای هزاران هوادارصدیق عضو این جنبش مقاومت، که از سراسر جاها با هر وسیله که داشتند و بدست آمد، خود را رسانده بودند، به عیان میدیدم: نیمی پر از خستگی و بیخوابی و و رنج و زحمت شبانه ها و روزانه ها و نیمی دیگر بر چهره آنان که پربود از عشق به میهن و مردم ایران زمین، امید ولبخند و نشاط و غرور از اینکه امسال هم، به کوری چشم های از حدقه بدر آمده از خشم و زخم و تعجب و حسادت خیل بدخیمان تاریخ ایران، از معمم ومکلا، از نعلینیان تا کفش پوشان،- از مستقیم ها و نیمه مستقیم ها و غیر مستقیم ها!،- این برنامه تاریخی در اوج و فراز دیگری به بار نشست “.

خزائی گرامی!

تو اگر واقعا اینها را دیدی وباعث تعجب ات شد ، این تعجب از ندانستن اصلی فلسفی بنام ” وحدت اضداد ” بود!

ببخشید که قدری شوخی کردم وقبلا ننوشتم که مطبوعات دیگر چنین ارزیبابی ای ازاین شوی ویلپنت نداشته و متذکر شده اند که حتی ۲۰% حاضران هم ایرانی نبودند!

آنچه که شما را بوجد آورد ومتوجه علت ان نشدید، وحدت منافعی بود – شاید هم درمواردی صوری و زودگذر ودرتضاد با منافع بلند مدت مدعوین رنگارنگ- که این انسان های متعلق به ۷۲ ملت را علیرغم تصاد منافع پایداری که دارند، گردهم آورد که پدیده ای پایدار نبوده وبهتر است که شما فکر نان کنید که این خربزه ی خوشمزه ویلپنت و سازگار با مذاق شما، آثار زود گذرش راازدست میدهد!

مزدور پرویز خزایی مجاهدین خلق ارتش خصوصی صدام حسین

ابراهیم خدابنده: گزارش پرویز خزائی و طرح یک پرسش: مخاطب اصلی “گزارش تا این تاریخ” چه کسی است؟

شکرالله پاکنژاد مزدور صدام رجوی خیانتمحمد رضا روحانی: آقای رجوی! جان بولتن خواهان بمباران میهن‌مان شده است

تروریست ها شورای ملی مقاومت رجویاعضای ” شورای ملی مقاومت ” بدانند که چه نانی می خورند؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید