حمله فرقه رجوی به مصطفی محمدی. سوز مجاهدین از توافق اتمی …

0
584

حمله فرقه رجوی به مصطفی محمدی. سوز مجاهدین از توافق اتمی جمهوری اسلامی با دنیا….

مهندس مهدی جهانیان، تحلیلگر فرقه ها، چهاردهم ژوئیه ۲۰۱۵:…  در حالیکه توافق اتمی ایران با قدرتهای جهانی در حال شکلگیری است و و وطن فروشان مجاهدین و لابی هایشان هم نتوانستند با اطلاعات دریافتی از سرویس های جاسوسی اسراییل و ….کاری از پیش ببرند این فرقه سوز خود را با حمله به پدر ۲ دختر گروگان در لیبرتی نشان داد در ساعت ۳ عصر روز گذشته اقای مصطفی محمدی و دخترش …

(با تشکر از آقای جهانیان دریافت شد – ایران اینترلینک)

لینک به صفحه فیسبوک مهندس جهانیان

حمله فرقه رجوی به مصطفی محمدی

سوز مجاهدین از توافق اتمی جمهوری اسلامی با دنیا….

مهدی جهانیاندر حالیکه توافق اتمی ایران با قدرتهای جهانی در حال شکلگیری است و و وطن فروشان مجاهدین و لابی هایشان هم نتوانستند با اطلاعات دریافتی از سرویس های جاسوسی اسراییل و ….کاری از پیش ببرند این فرقه سوز خود را با حمله به پدر ۲ دختر گروگان در لیبرتی نشان داد

در ساعت ۳ عصر روز گذشته اقای مصطفی محمدی و دخترش حوریه و اقای قربان حسین نژاد پدر سمیه و زینب که از تحصن روزانه درب اور باز میگشتند در میانه راه مورد حمله تروریستی اعضا این فرقه قرار گرفتند…..این حمله تاحدی بود ه فرقه با ماشین به ماشین اقای محمدی حمله کرد و شدیدا برخورد کرد….

سپس با حمله به دختر اقای محمدی ایشان را شدیدا مورد حمله قرار دادند…..

پرونده در ژاندارمری اور در حال برسی است…البته اگر این پرونده هم مثل پرونده حمله قبلی در دستگاه قضایی دموکرات فرانسه بایگانی نشود….

اکنون روی سخنم با سمیه است……..

حمله مزدوران رجوی به دختر مصطفی محمدی

سمیه….تویی که تحت مغز شویی این فرقه قرار گرفته ای….فقط بگو اگر خواهرت در این دو حمله کشته میشد جواب وجدان خودت رو چه میدادی؟؟؟؟؟این فرقه ای که شما عضو ان هستی از هیچ جنایتی ابایی ندارند…..این مرتبه دوم است که پدر و خواهرت را مورد حمله قرار میدهند….

حمله مزدوران رجوی به مصطفی محمدی و دخترش

این همان خواهری است که بریت شعر میگفت……

این همان خواهری است که برایت شعر میگفت…….

اور سور اواز مریم رجوی قربانعلی حسین نژاد:  سخنی با منتقدین رجوی. چرا در برابر شکنجۀ یک پدر و دختر جلوی مقر مریم رجوی سکوت کرده اید؟

Let’s stand up together and free our children from Rajavi and the MEK


 https://youtu.be/Ij0AKRMPJAY

***

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید