نسرین ابراهیمی:شکست بزرگ سرمایه گذاری رجوی بر روی برنامه هسته ای ایران

0
1343

مسعود رجوی بارها و بارها در تحلیلهای آبکی که داشت می گفت : آمریکا و دیگر کشورهای قدرتمند جهان هسته ای شدن ایران را تحمل نخواهند کرد و به زودی چه بخواهیم و چه نخواهیم در ایران جنگ خواهد شد !! جملاتی که مسعود رجوی با خوشحالی تمام بر روی تابلو می نوشت و با لذت تمام از جنگ بین ایران و آمریکا صحبت می کرد !! تمام تلاش رجوی برای ماندن در عراق و حفظ تشکیلاتش به این علت بود که رجوی در رویایش خیالبافی می کرد که در ایران جنگ خواهد شد و افرادش می بایست نزدیک مرزها باشند تا با اولین شعله جنگ آنها را به ایران بفرستد و به خیال خودش کنترل را به دست بگیرند !!! حال بعد از توافقنامه اتمی که یک پیروزی بزرگ در تاریخ ایران است تمامی رویاها و خیالبافیهای رجویها در هم شکست !!

نسرین ابراهیمی ـ ایران ستارگان ـ 20.07.2015

شکست بزرگ سرمایه گذاری رجوی بر روی برنامه هسته ای ایران

سالیان سال بود که رجوی ادعا می کرد اطلاعات مهمی راجع به برنامه ای هسته ای ایران به دست آورده است و بعد هم مهدی ابریشمچی و …. خبرنگاران را جمع می کردند که مثلا به افشاگری بپردازند !! این اطلاعات همان اطلاعات ساختگی بود که اسرایل به آنها می داد و رجوی ادعا می کرد که افرادش در داخل ایران این اطلاعات را جمع آوری کرده اند.

از طرف دیگر مریم رجوی به خرید جنگ طلبان آمریکایی پرداخته بود و با افتخار در کنار آنها می نشست و عکس یادگاری با قهقه هایی که می زد می گرفت و اسرایل و دیگر جنگ طلبان خیالش را راحت کرده بودند که آسوده بخوابد چرا که آمریکا به ایران حمله خواهد کرد و مریم رجوی هم بر تخت پادشاهی خواهد نشست !!!

مسعود رجوی بارها و بارها در تحلیلهای آبکی که داشت می گفت : آمریکا و دیگر کشورهای قدرتمند جهان هسته ای شدن ایران را تحمل نخواهند کرد و به زودی چه بخواهیم و چه نخواهیم در ایران جنگ خواهد شد !! جملاتی که مسعود رجوی با خوشحالی تمام بر روی تابلو می نوشت و با لذت تمام از جنگ بین ایران و آمریکا صحبت می کرد !! تمام تلاش رجوی برای ماندن در عراق و حفظ تشکیلاتش به این علت بود که رجوی در رویایش خیالبافی می کرد که در ایران جنگ خواهد شد و افرادش می بایست نزدیک مرزها باشند تا با اولین شعله جنگ آنها را به ایران بفرستد و به خیال خودش کنترل را به دست بگیرند !!! حال بعد از توافقنامه اتمی که یک پیروزی بزرگ در تاریخ ایران است تمامی رویاها و خیالبافیهای رجویها در هم شکست !! توافقنامه ای که دل هر ایرانی را شاد می کند چرا که هر کسی که دلش برای ایران می تپد می فهمد که این توافقنامه چه پیروزی بزرگی برای مردم ایران است . فراموش نکنیم که جنگ طلبان مستمرا بر طبل جنگ می کوبیدند جنگی که در کشور عراق و افغانستان و … آثارش را دیدیم !!! کشورهایی که به واقع بعد از جنگ نیست و نابود شدند ! اقتصاد نابود شده ، شهرهای به خاکستر تبدیل شده ، میلیونها آواره و دربه در ، میلونها کشته و … این همان آثار جنگ است و این همان چیزی بود که رجویهای قدرت طلب و ضد ایرانی آرزویش را داشتند ، برای رجوی هیچی جز قدرت معنی نداشته و ندارد.

از طرفی دیگر برداشتن تحریمها یعنی نفس کشیدن مردم ایران ، واقعیت این است که فشار تمامی تحریمها بر مردم ایران بود ، تحریم هواپیماهای مسافر بری داخلی ایران که صدها هموطن جانشان را در سقوط هواپیماها از دست دادند آیا فشار بر مردم ایران نبود ؟ رجویها از تحریمها نه تنها استقبال می کردند بلکه شکایت داشتند که چرا تحریمها را بیشتر و بیشتر نمی کنند !! رجویها و جنگ طلبان به خیال خام خودشان اگر مردم ایران در فشار زندگی و اقتصادی قرار بگیرند به خیابانها آمده و رژیم ایران سرنگون خواهد شد ، این هم جزو آن تحلیلهای آبکی رجوی بود ! البته رجوی حیله گر از طرفی اشک تمساح می ریخت که تحریمها زندگی مردم را فلج کرده و همه این تحریمها تقصیر رژیم ایران است و از طرفی شکایت داشت که چرا تحریمها را بیشتر و بیشتر نمی کنند !!

با این توافق نامه بزرگ تاریخی تمامی رویاهای رجوی بر باد رفت و باز هم روسیاهی و بی آبرویی برای رجویها ، و مردم سرافراز ایران که همواره به خشونت و جنگ نه گفته اند به خیابانها ریختند و به جشن و شادی پرداختند ، فقط رجویها بودند که به عزاداری برای شکست بزرگشان و بی آبرویی و روسیاهیشان پرداختند .

تمامی رسانه های دنیا ساعتها و روزها به صورت مستمر به گزارش این خبر مهم پرداختند و از خوشحالی وشادی ملت ایران گفتند ولی رجویها مثل همیشه جشن و شادی مردم را تظاهرات اعلام کردند !!! تظاهرات مردم برای برداشتن تحریمها ؟ یا تظاهرات مردم برای اینکه این تهدید جنگ و بمبهایی که روی سرشان قرار بود بیفتد برداشته شد ؟ تظاهرات به کدام دلیل ؟ البته این گونه خبرها چیزی از اصل مسله عوض نمی کند و فقط روسیاهی رجویها را بیشتر و بیشتر می کند .

حال سوال از رجوی این است که این همه سال بر روی برنامه اتمی ایران که به خیال شما منجر به سرنگونی رژیم میشد سرمایه گذاری کردی و اعضایت را به بند کشیدی در عراق ، حالا مثل همیشه سرت به سنگ خورد حال به کدام دلیل می بایست اعضا را در عراق به بند بکشی ؟ آیا نباید از این همه شکست درس گرفته و بقیه اعضای دربند را از عراق به کشورهای ثالث آورده و آنها را به دنبال زندگیشان بفرستی ؟

نسرین ابراهیمی

ایران ستارگان

20.07.2015

منبع: ایران ستارگان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید