کریم غلامی: بعد از توافق ایران و شش قدرت جهانی، مسعود رجوی چه راه …

0
925

بعد از توافق ایران و شش قدرت جهانی، مسعود رجوی چه راه تغذیه جدیدی را خواهد یافت؟

کریم غلامی، ایران فانوس، بیست و هشتم ژوئیه ۲۰۱۵:… از سال ۱۳۶۰ که با نام سازمان مجاهدین و مسعود رجوی آشنا شدم و بخصوص بعد از سال ۱۳۶۶ که در تشکیلات مجاهدین بودم، مسعود رجوی به عنوان شخص رهبری کننده مجاهدین زالو وار از شرایط پیش آمده تغذیه می کرد. از دوران جنگ تغذیه می کرد و تلاش می کرد که شعله های جنگ را شعله ورتر بکند تا …

لینک به منبع

بعد از توافق ایران و شش قدرت جهانی، مسعود رجوی چه راه تغذیه جدیدی را خواهد یافت؟

از سال ۱۳۶۰ که با نام سازمان مجاهدین و مسعود رجوی آشنا شدم و بخصوص بعد از سال ۱۳۶۶ که در تشکیلات مجاهدین بودم، مسعود رجوی به عنوان شخص رهبری کننده مجاهدین زالو وار از شرایط پیش آمده تغذیه می کرد. از دوران جنگ تغذیه می کرد و تلاش می کرد که شعله های جنگ را شعله ورتر بکند تا بیشتر و بهتر از آن تغذیه بکند و بعد از آن از انواع بحران های دولت ایران تغذیه می کرد، مانند قتل های زنجیره ای و یا مشکلات اقتصادی و غیره. جنگ برای مسعود رجوی یک راه تغذیه بسیار مهمی بود. ولی بعد از آتش بس ایران و عراق و بسته شدن این راه تغذیه، او همیشه بر آن بود که راهی پیدا بکند که بین ایران و عراق، جرقه جنگ را ایجاد بکند تا راه تغذیه تروریستی او باز شود. ولی بعد از سال ۱۹۹۱ و حمله عراق به کویت و جنگ خلیج، ایده ایجاد جرقه و جنگ بین ایران و عراق، سوخت و از آن به بعد، تمام سرمایه گذاری مسعود رجوی روی محور ایجاد جرقه و جنگ بین ایران و آمریکا، شد. در سال ۲۰۰۲ اولین به اصطلاح افشاگری مجاهدین تحت نام شورای ملی مقاومت، انجام شد که در آن افشاگری که موضوع نطنز مطرح شد و طی گذشت چند سال این افشاگری ها موجب اعمال تحریم های شدید بر روی ایران شد. این تحریمها، طی سالیان گذشته فشار بسیاری را روی دوش مردم ایران وارد کرده است. این فشار، بخصوص بر روی قشر فقیر جامعه ایران، تاثیر فاجعه باری بجا گذاشته است. اما آنچه که خواسته مسعود رجوی مبنی بر ایجاد جرقه و جنگ بین ایران و آمریکا، بود دست نیافت. طی چند سال گذشته، هیئت های ایران در تلاش بودند که با طرف آژانس بین المللی اتمی به مذاکره پرداخته و راه حلی برای این مشکل پیدا بکنند و نهایت این تلاش ها در یک توافق دوجانبه خاتمه یافت.

این توافق، آخرین راه تغذیه مسعود رجوی را بست، حال او با این همه بحران که بر سر او آوار شده می خواهد چکار بکند؟

در یک نگاه کوتاه به رسانه های مجاهدین خواهیم دید که کفگیر فتنه گری مسعود رجوی به ته دیگ رسیده است. بطور مثال این تیتر مربوط به موضع گیری مجاهدین در قبال این قطع نامه است:

” تصویب قطعنامه ۲۲۳۱شورای امنیت شکاف میان دو باند رژیم را یک درجه دیگر تشدید و تعمیق کرد.”

اختلاف نظر داشتن و بیان عقیده از نظر مسعود رجوی “شکاف” و “تشدید بحران” و “جنگ قدرت” است، درون تشکیلات سازمان مجاهدین انتقاد کردن از مسئولین یک جرم بزرگ محسوب می شود و مسعود رجوی، ذره ای از آن را برنمی تابد و اگر این انتقاد نسبت به رهبری سازمان و یا ایدئولوژی و استراتزی مجاهدین باشد، فرد مربوطه یک خائن و مزدور و بریده است که باید زندانی و سر به نیست شود. از نظر مسعود رجوی، دمکراسی یعنی کف زدن و درود فرستادن به مسعود رجوی در همه شرایط و قبول کردن حرف های او بدون چون و چرا. از همین رو است که بیان عقیده ها در روزنامه های ایران در مورد تصویب قطعنامه، نشانگر “ترس و وحشت” و ” تعمیق صف‌بندی درون رژیم” و دشمنی و ضدیدت است.

گذشته از بندهای قطعنامه چه خوب و چه بد(هر چند مجاهدین می خواهند با آویزان شدن به این بندها اصل توافق را زیر سئوال ببرند) دست یابی به قطعنامه و برداشته شدن تحریم های اقتصادی و پایان دادن به پروژه اتمی، خواسته مردم ایران بوده و مردم از آن شاد هستند. خشم و عصبانیت مسعود رجوی از این توافق، نشان دهنده دشمنی او با مردم ایران است، بخش بزرگی از گناه و درد و رنج مردم ایران طی چند سال گذشته بخاطر تحریم ها بر دوش مسعود رجوی است که او هرگز از زیر بار این توطئه چینی برای مردم ایران فرار نخواهد کرد.

پایان

Anne Khodabandeh London Sep 2014    Expert in cultic abuse and terrorism in the MEK speaks in London charity meeting

تروریست ها شورای ملی مقاومت رجویاعضای ” شورای ملی مقاومت ” بدانند که چه نانی می خورند؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید