مهدی نیکبخت: بعد از توافق بزرگ اتمی رجوی چه خواهد کرد ؟

0
576

بعد از توافق بزرگ اتمی رجوی چه خواهد کرد ؟

مهدی نیکبخت، ایران ستارگان، سوئیس، اول اوت ۲۰۱۵:… سالیان بود که رجوی با اعتماد به نفس بالایی و بدون هیچگونه شکی در تحلیلهایش می گفت که تا سرنگونی قدمی بیشتر نمانده ! فشارهای بین المللی و منطقه ای ! فشارهای تحریمها که مردم را به لب رسانده و هر آن ممکن است به خیابانها ریخته و رژیم را سرنگون کنند ! دعوای جناحها و …. همه اینها دلایلی بود که …

لینک به منبع

بعد از توافق بزرگ اتمی رجوی چه خواهد کرد ؟

آیا رجوی استراتژی و تحلیلهای جدیدی از آستین خود برای سرنگونی در می آورد! ؟

سالیان بود که رجوی با اعتماد به نفس بالایی و بدون هیچگونه شکی در تحلیلهایش می گفت که تا سرنگونی قدمی بیشتر نمانده ! فشارهای بین المللی و منطقه ای ! فشارهای تحریمها که مردم را به لب رسانده و هر آن ممکن است به خیابانها ریخته و رژیم را سرنگون کنند ! دعوای جناحها و …. همه اینها دلایلی بود که رجوی بر روی آن سرمایه گذاری بزرگی کرده بود و شک نداشت که توافقی انجام نخواهد شد و آمریکا به ایران حمله خواهد کرد و برای همین اعضایش را به صبر فرا می خواند و می گفت دیگه چیزی به سرنگونی نمانده !!!! و وقتی که آمریکاییها مجاهدین را خلع سلاح کرده بودند به اصطلاح فرماندهان رجوی بین اعضا برای روحیه دادن به آنها پخش کرده بودند که ما در حال حاضر احتیاجی به سلاح نخواهیم داشت چرا که آمریکا به ایران حمله خواهد کرد و ما فقط باید کنترل کنیم و کنترل اوضاع را به دست بگیریم!!! و حتی به این منظور هم برای کنترل هر شهر و یا منطقه ای کسانی را از قبل انتخاب کرده بود!!!

  به همین دلیل هم با تمام قوا اعضا و هواداران خارجه اش را به جذب جنگ طلبلان فرستاده بود و اگر از حقیقت نگذریم رجوی واقعا خالصانه و صد روی صد تلاش خود را برای یک جنگ ایران نابود کن و ایران سوز کرد ، از هیج تلاشی فروگذار نکرد !!

حال رجوی و فرقه اش به عزاداری نشسته اند و آن وعده ها و آن تحلیلها همه اش سرابی بیش نبود !‌

خوب بود که رجوی ذره ای گوشش را به مردم ایران باز می کرد که یکصدا فریاد می زدند جنگ نه !! این سالیان هر ایرانی که ذره ای دلش برای ایران و مردم ایران می سوخت به جنگ و خشونت نه می گفت ولی تنها کسی که با تمام قوا برای جنگ تلاش می کرد رجوی بود ! تنها کسی که از تحریمها به طرز جنون آمیزی استقبال می کرد رجوی بود !

حال بعد از شکست و آبروی رفته اش برای اعضای همه چیز باخته اش پیام می دهد که چه رژیم بی اتم و چه با اتم سرنگونی حتمی است !!! مثل اینکه آقای رجوی فعلا نتوانسته اند استراتژی جدیدی را به خورد اعضایش بدهد که می گوید بی اتم و با اتم سرنگونی حتمی است !! لرزه و وحشت این شکست بزرگ را می شد در پیام رجوی دید که چه نگران و پریشان است !

حال آن استراتژی و آن تحلیلها به خاک سیاه نشست ! رجوی چه استراتژی جدیدی را می خواهد تولید کند ؟ نه سلاحی و نه اشرفی ؟ حالا هم که نه اعضایی و نه طرفداری . قبلا که رجوی با غرور و با اعتماد به نفس دست به کمر می گذاشت و می گفت که سلاح داریم و اعضا داریم و اشرف خاک ماست و با اینها سرنگون می کنیم !!! بعد هم که خلع سلاحش کردند و اشرف را ازش گرفتند گفت که بدون شک این بار سرنگونی حتمی است چرا که آمریکا به ایران حمله خواهد کرد به خاطر موضوع هسته ای !!! حالا که همه اینها تمام شد ، پس سوال اینجاست آقای رجوی چگونه سرنگون می کنید ؟

آیا بهتر نیست که رجوی اعضای خود را جمع کرده و از آنها معذرت خواهی کرده و به دنبال زندگی خود بفرستد به جای تولید استراتژی و تحلیلهای آبکی که از روز اول تا به حال هر تحلیلی که ایشان کرده و هر استراتژی را که اعلام کرده همگی جز آبروریزی چیز دیگری نبوده؟ این چه رهبری است که هرگز به این همه اشتباهات تاریخی که داشته حتی یکبار هم اعتراف نکرده است ؟ آیا بهتر نیست برای یکبار هم که شده رجوی به اعضای خود بگوید که اشتباه کرده و واقعیت این است که قدرت تحلیل و تفسیر سیاسی را نداشته و ندارد و استراتژیهایش بر اساس نون را به نرخ روز خوردن بوده و بس .

مهدی نیکبخت

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=19782

مریم رجوی باید به خواسته های آقای حسین نژاد و آقای محمدی پاسخ بدهد!


مهدی نیکبخت، ایران ستارگان، سوئیس، چهاردهم ژوئیه ۲۰۱۵:… آقای حسین نژاد که خود یکی از اعضای قدیمی این فرقه است و سالیان در این فرقه حضور داشته است فقط به خاطر جدایش از فرقه ، رجویها کینه ها از او به دل گرفته اند ، دختر ایشان در حال حاضر در عراق است و آقای حسین نژاد بعد از جدایش از فرقه تمام تلاش خود را کرد تا بتواند با دخترش زینب در کمپ لیبرتی تحت کنترل فرقه ملاقات کند ولی رجویها …

اور سور اواز مریم رجوی حضور و افشاگری گستردۀ دو پدر ایرانی در اوسوراواز شهر مقر فرقۀ رجوی در نزدیکی پاریس

لینک به منبع

مریم رجوی باید به خواسته های آقای حسین نژاد و آقای محمدی پاسخ بدهد!

بعد از سرنگونی دیکتاتور عراق نور امیدی در دل خانواده های اسیران به گروگان گرفته شده توسط رجوی روشن شد که شاید رجویها تحت شرایط به وجود آمده در عراق اجازه بدهند خانواده ها فرزندان خود را بعد از سالیان ملاقات بکنند ولی رجوی مثل همیشه ماهیت ضد انسانی خود را به خوبی نشان داد و نه تنها اجازه ملاقات نداد بلکه فرزندان این خانواده هایی که برای ملاقات به عراق رفته بودند را وادار و مجبور به سنگ پرانی به مادران و پدران خود کرد . حرکت ضد انسانی که هرگز فراموش نخواهد شد .

آقای حسین نژاد که خود یکی از اعضای قدیمی این فرقه است و سالیان در این فرقه حضور داشته است فقط به خاطر جدایش از فرقه ، رجویها کینه ها از او به دل گرفته اند ، دختر ایشان در حال حاضر در عراق است و آقای حسین نژاد بعد از جدایش از فرقه تمام تلاش خود را کرد تا بتواند با دخترش زینب در کمپ لیبرتی تحت کنترل فرقه ملاقات کند ولی رجویها نه تنها به او اجازه یک ملاقات ساده را ندادند بلکه دخترش را مجبور به فحاشی به پدرش کردند !!! آقای حسین نژاد بعد از تلاشهای بسیار که به نتیجه نرسید خود را به فرانسه رساند تا شاید بتواند دخترش را از چنگال رجویها نجات بدهد . همینطور آقای مصطفی محمدی سالیان سال است با وجود همه خطراتی که در عراق است از تلاش برای نجات دخترش سمیه محمدی کوتاه نیامده است ولی رجویها نه تنها پاسخ مثبتی به وی که عضو سابق این فرقه است ندادند بلکه دخترش را وادار به فحاشی علیه پدرش کردند . حال آقای مصطفی محمدی و آقای حسین نژاد به اورسورواز محل اقامت مریم رجوی رفته تا شاید مریم رجوی از نزدیک صدای آنها را بشنود ولی متاسفانه مریم رجوی چندین بار چماقدارانش را فرستاد تا به آقای مصطفی محمدی حمله کنند به نحوی که مدتها آقای محمدی در بیمارستان بستری بود .

حال زمان آن است که مریم رجوی از رفتار زشت خود با خانواده های اعضای به گروگان گرفته شده شرم کرده و اجازه بدهد نه تنها اقای محمدی و حسین نژاد بلکه همه خانواده ها باید با فرزندان خود ملاقات کنند . اگر مریم رجوی بویی از انسانیت برده باشد و اگر ذره ای از حقوق بشر و دمکراسی در اروپا را یاد گرفته باشد باید برای یکبار هم که شده است بگذارد خانواده ها فرزندانشان را ملاقات کنند و این جزو پایه ای ترین و اولیه ترین حقوق هر انسانی است که رجویها سالیان سال است از اعضایشان آن را گرفته اند .

از طرفی هم بهتر است که رجویها در این آخر عمری کمی فکر کنند! فرقه که کاملا تشکیلاتش از هم پاشیده شده است و به هر حال باید همه اعضا از عراق به کشورهای مختلف منتقل و پراکنده شوند وتا الان اغلب اعضایی که از عراق به کشور ثالث منتقل شده اند از فرقه جدا شده و به دنبال زندگی خود رفته اند ، پس به چه دلیل باید رجویها اینگونه تلاش کنند و به هر در و دیواری بزنند که این افراد با خانواده هایشان ملاقات نکنند ؟ این اعضا که فردا به کشورهای ثالث منتقل شوند اولین کاری که می کنند به خانواده هایشان زنگ می زنند و هر جور شده خانواده هایشان را ملاقات می کنند .

مریم رجوی روزانه برای جرایم مختلف به دادگاه کشانده می شود ، آیا بهتر نیست با اجازه دادن به اعضا برای ملاقات مقداری از رفت و آمدهایش به دادگاه را کم کند ؟

به هر حال اعضا به کشورهای ثالث منتقل خواهند شد و با خانواده های خود نه تنها ملاقات می کنند بلکه برای همیشه با آنها زندگی خواهند کرد و مثل همیشه رجویها هستند که روسیاه تر و بی آبرو تر از همیشه می شوند .

مهدی نیکبخت

۱۴٫۰۷٫۲۰۱۵

حمله تروریستی مجاهدین خلق فرقه رجوی در پاریس 2015قربانعلی حسین نژاد:  سخنی با منتقدین رجوی. چرا در برابر شکنجۀ یک پدر و دختر جلوی مقر مریم رجوی سکوت کرده اید؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید