چرا از آن آزادترین زنان و مردان ادعائی رجوی نامه ای …. ؟!

0
646

چرا از آن آزادترین زنان و مردان ادعائی رجوی نامه ای به خانواده هایشان نمی رسد اما …. ؟!

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیستم اوت ۲۰۱۵:…  چند روز گذشته نامه ای منتسب به سعید ماسوری با عنوان اعتراض به برنامه پرگار بی بی سی فارسی در سایتهای مختلف فرقه رجوی جنایتکاردرج شده که باید دید نیات پلید رجوی زنباره از درج این قبیل نامه های منتسب به زندانیان چه می باشد . البته فرقه رجوی هر از گاهی سعی می کند با درج نامه هایی به اسم زندانیان نگون بخت انها را از لبه پرتگاه به دره مرگ پرت کند …

لینک به منبع

چرا از آن آزادترین زنان و مردان ادعائی رجوی نامه ای به خانواده هایشان نمی رسد اما …. ؟!

چند روز گذشته نامه ای منتسب به سعید ماسوری با عنوان اعتراض به برنامه پرگار بی بی سی فارسی در سایتهای مختلف فرقه رجوی جنایتکاردرج شده که باید دید نیات پلید رجوی زنباره از درج این قبیل نامه های منتسب به زندانیان چه می باشد .

البته فرقه رجوی هر از گاهی سعی می کند با درج نامه هایی به اسم زندانیان نگون بخت انها را از لبه پرتگاه به دره مرگ پرت کند تا بتواند چند روزی برای دستگاه منگول عقب مانده اش خوراک تبلیعاتی درست کند و با چند سوال می شود به نیات پلید رجوی زنباره پی برد .

البته اینبار بر خلاف قبل نامه منتسب به سعید ماسوری اول در یکی از سایتهای مربوط به فرقه رجوی ملقب به سایت افتابه به دستان رجوی که گرداننده این یک تواب و در سال ۱۹۹۲ بعد از جنگ اول خلیج از عراق فلنگ بسته در نروژ به زندگی اش مشغول و اگر در تشکیلات فرقه رجوی می ماند باید جلو رجوی و جمع به تیر خلاص زدن در مقابل زنده ماندن و ازاد شدن از زندان اعتراف می کرد حالا برای لاپوشانی توابی خودش و بریدگی اش و خارج شدن از مناسبات فرقه رجوی درعراق کارش چماقداری ؛ گرفتن پاچه جدا شده ها و منتقدان فرقه رجوی می باشد و نامه منتسب به سعید ماسوری اول در سایت این تواب درج شد و بعد چند روز سایت رسمی فرقه جنایتکار رجوی این نامه را درج کرده .

اینجا جا دارد اشاره کوتاه به یکی از جلسات درونی فرقه رجوی بکنم که درسال ۸۱ مهوش سپهری با نام مستعار نسرین که یکی از زنان شکنجه گر رجوی زنباره می باشد در رابطه با سعید ماسوری گفت :

سعید ماسوری ۱۰۰ سال هم در زندانهای ایران مدعی مجاهدی باشد یک ریال هم برای سازمان ارزش ندارد سعید اگر شهید می شد برای سازمان ارزش داشت !

سپس ادامه داد و گفت : اگر ما توی رسانه هایمان سعید ماسوری مجاهد خطاب می کنیم به خاطر اینکه واکنش رژیم ببینیم !

یعنی هدف رجوی جنایتکار از مجاهد خطاب کردن سعید ماسوری در رسانه هایش این بود که رژیم ایران سعید ماسوری اعدام کند تا رجوی به یک خوراک تبلیغاتی می رسید و این روش رذیلانه رجوی زنباره تا به امروز هم ادامه دارد تا کاری بکند که رژیم ایران به واکنش افتاده سعید ماسوری اعدام کند و این تنها هدف پلیدانه رجوی زنباره هست و اگر نامه هایی به زندانیان منتسب می کند فقط از این بایت می باشد .

اما با چند سوال می توان به دروغپردازیهای رجوی جنایتکار پی برد .

همه می دانند که تماشای برنامه های بی بی سی فارسی نیاز به ماهواره یا اینترنت دارد .

ــ شما مدعی هستید که زندان اوین و گوهر دشت و … شکنجه گاه و زندان مخوف و … می باشد ایا این زندانها عوض شده اند ؟

ــ ایا سعید ماسوری در زندان امکان دسترسی به ماهواره یا اینترنت را دارد؟

ــ برای اینکه ثابت کنید نامه ارسالی از طرف سعید ماسوری می باشد چرا اصل نامه را درج نکرده اید ؟

ــ سعید ماسوری با کدام ایمیل ؛ مسج و … این نامه را ارسال کرده ؟

حال فرض می گیریم که سعید ماسوری یا داوود ارژنگ و … در زندان به اینترنت و ماهواره دسترسی دارند ! این خود به خود ثابت می کند دیگر زندانی تحت شکنجه و در زندان مخوف نیستند چون خیلی ازایرانیان در خانه هایشان به اینترنت دسترسی ندارد اما زندانیانی که به این راحتی به ماهواره و اینترنت دسترسی داشته باشند نشاندهنده اینکه پس زندانهای ایران راحت تر و با امکانات بهتر از خیلی خانه های عادی می باشد .

اما یک سوال می ماند .

رجوی زنباره مدعی اعضاء فرقه اگاهترین ؛ شجاع ترین ؛ سیاسی ترین ؛ با سواد ترین ؛ ازادترین ؛ و… می باشند !

ــ پس چرا اعضا ء نگون بخت فرقه رجوی با این اوصاف نمی توانند حتا یک نامه چند خطی برای خانواده های خود بفرستند فقط هر از گاهی فحش نامه برای خانواده به اسم اعضاء نگون بخت در سایتهای فرقه رجوی زنباره درج می شود !

ــ همین که اعضاء نگون بخت نمی توانندهیچ نامه ای از اردوگاه فرقه رجوی به خانواده هایشان بفرستند نشاندهنده این که اردوگاه رجوی از زندانهای داخل ایران مخوفت تر و کنترل شده تر می باشد .

اما اصل مطلب :

رجوی جنایتکار بهتر از هر کس می داند که ارتباط و همکاری با یک گروه تروریستی می تواند عواقب ناگواری برای هر کس داشته باشد چه برسد به کسی مثل سعید ماسوری که از طرف رجوی جنایتکار برای خمپاره زدن و اعمال تروریستی از داخل عراق به ایران فرستاده شده بود .

رجوی زنباره برای دستگاه تبلیغات منگولی خود نیاز به خون دارد و سعی می کند با جعل و دروغ و به کشتن دادن زندانیان نگون بخت به اهداف کثیف و پلید خودش برسد . ولی در مقابل رجوی و برای نجات جان هر کسی که رجوی سعی می کند از ان برای خودش سوژه تبلیغاتی درست کند می ایستیم و به اطلاع تصمیم گیرنده گان ومسئولان ایرانی می رسانم قصد و نیت رجوی به کشتن دادن زندانیان نگون بخت می باشد و شما اجازه ندهید رجوی این خوراک تبلیغاتی برای رجوی فراهم شود و باید به هر طریق ممکن رجوی در رسیدن به نیات پلیدش نا کام گذاشت .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید