چرا به خانواده ام فحاشی کردم (نامه رسیده از قرارگاه لیبرتی در عراق)

0
704

چرا به خانواده ام فحاشی کردم (نامه رسیده از قرارگاه لیبرتی در عراق)

کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی، ششم سپتامبر ۲۰۱۵:… تورابخدا به برادرم از طریق سایتها برسان در سال ——–که به اشرف آمد ومن فوش دادم مرا ببخشت .آنروز همه مراقب من بودم .شب قبل گفتند اینها با انجمن نجات از شمال آمدن .ووقتی شما روبهرو میشوید مثل رژیم است اگر فوش ندید خودتان مسله دارید و خیلی صحبت کردندو نشست گذاشتند من فوش نمیدادم .برای برادرم هم بد میشد گفتند میتوانیم وسایلی …

لینک به منبع

چرا به خانواده ام فحاشی کردم

نامه رسیده از قرارگاه لیبرتی در عراق

قابل توجه اینکه بخش اول که شامل رد وآشنایی دوستمان در لیبرتی است حذف شده و در باقی موارد عینٱ با همه غلطها و …آورده شده تا اگر نکته و رمزی برای عزیزانش در خلال نامه باشد از دست نرود .به امید رهایی همه این دوستان . تیتر از کانون وبلاگنویسان است .

liberti

مجاهد از بند نرسته ح-شمالی

….. عزیزم امیدوارم ایمیلم را دریافت کنی اگر خاستی به بقیه نشان دهی عیب نداردا ا اسم مستعار نوشتهم ولی با مشخصاتی که دادم باید مرا بشناسی این ایمیل امال همه اس اعتبارندارد به اینجا جواب نده . من از فرصت کلاس استفاده کردم و این را فرستادم . ممکن است دیگر نتوانم . تورابخدا به برادرم از طریق سایتها برسان در سال ——–که به اشرف آمد ومن فوش دادم مرا ببخشت .آنروز همه مراقب من بودم .شب قبل گفتند اینها با انجمن نجات از شمال آمدن .ووقتی شما روبهرو میشوید مثل رژیم است اگر فوش ندید خودتان مسله دارید و خیلی صحبت کردندو نشست گذاشتند من فوش نمیدادم .برای برادرم هم بد میشد گفتند میتوانیم وسایلی در جیبش بگذاریم و به آمریکاییها تحویلش دهیم تا مدتی به اسم جاسوس رژیم در زندان بماند و لی اگر ما فحش یدهیم لازم به این کار نیست . الان پشیمان نیستم که از دردسر نجاتش دادم. خودم هم دیگر اذیت نشدم اما خواستم منو ببخشد . چند بار خواستم فرار کنم اما از هتل زیاد بد شنیدم اگر پوب داشته باشم میتوانم از بغداد بهت زنگ بزنم و بیایم اروپا و مجبور نشوم برم ایران .سایتها را نشان دادند به ما من ایمیل تو را اتفاقی دیدم و حفظ کردم .الان همه به زور و وعده منتظر ماندند کسی تشکیلات نیست دیگر میگویند بعضی که رفتند اروپا الان سازمان پولشان را میدهد و از کایس که سالهاست در اروپا هستند جلوترند اما من خودم کار یلدم ساژمان پولش مال خودش تعدادی به همین امید هستند مخالف هم هستند .

اگر نامه بدستت برسد یقه همه را میگیرند و متوجه میشم . بیرون آمدم اول ایمیل میزنم

خداحافظ

کمپ اشرف سال ۲۰۱۱


https://youtu.be/Lyut7GXBl6k

کمپ لیبرتی سال ۲۰۱۵


https://youtu.be/2cexIQcI9UQ

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید