مسئول اولی به سبک قجر و قاجار

0
765

مسئول اولی به سبک قجر و قاجار

ندای حقیقت، هفتم سپتامبر ۲۰۱۵:…  و حال که زنان دور و بر به مرز ۵۰ و ۶۰ سالگی و پیری رسیده اند ولیعهد ها و شاهزاده های جوان چشم سبز…دیگر ی هستند از جمله اشرف ابریشم چی و نرگس قجر عضدانلو. بدون شک اگر از ترس افکار عمومی و شرم و خجالت در نزد اعضا نبود، کاندید شماره۱ برای مسئول اولی اشرف ابریشم چی بود. چرا که برای این زوج قدرت پرست و فرومایه موروثی کردن قدرت و نگرانی از …

لینک به منبع

مسئول اولی به سبک قجر و قاجار

نامه وارده با تشکر از دوستان ارسال کننده :

فامیل قجر عضدانلو

مسعود رجوی از سال ۱۳۵۷ بدنبال قبضه قدرت در سازمان مجاهدین بود ولی تجربه و جرئت بروز خواسته اش را بطور علنی نداشت وی برای تحقق رویای قدرت طلبی و به کرسی نشاندن خواسته هایش درطی سه دهه گذشته دست به اقدامات خیانت کارانه و ظالمانه زیادی زده است که بسیاری از این اعمال سبعانه وی در تاریخ بی نظیر و البته بسیاری دیگر الگو برداری از سران درباری وشاهان فاسد تاریخ می باشد.

رجوی بعد از فریب ابولحسن بنی صدر رئیس جمهور وقت ایران در سال ۱۳۶۰ و فرار فضاحت بار با وی به فرانسه ابتدا برای تثبیت موقعیت خویش در نزد مقامات فرانسه نقشه ازدواج و تصاحب دختر آقای بنی صدر راکشید تا فامیل بنی صدر شود و این دختر ۱۵ /۱۶ را در حالیکه بیش از دو برابر وی سن داشت را ظالمانه به عقد خود درآورد.

او که شیفته مقام و برتر دیده شدن بود. اولین رقیب و دوست قدیمی خویش موسی خیابانی را در ایران رها کرد و او را به کشتن داد تا اولین و سخت ترین رقیبش را در قدم اول از میدان بدر کند.

پس از آنکه در گیری های قدرت و طمع باغ سبز های عراق چشم رجوی را کور کرد. علاوه بر خیانت به وطن و هموطنانش به دوست و زن جوانش هم خیانت کرد و در این راه خانم فیروزه بنی صدر را هم قربانی قدرت طلبی های خویش نموده و او را طلاق داد بدون اینکه به سرنوشت و آینده او فکر کند و بازهم به سراغ زنی دیگر رفت.

اینبار در گام بعدی مسعود رجوی بدنبال بدست گرفتن قدرت مطلقه در راس سازمان بود. ابتدا در سال ۱۳۶۴ با به پا کردن یک برنامه جنجالی وتوخالی و اعلام رهبری عقیدتی که چاشنی آن زن گرفتن دیگری بود بسراغ زن دوست قدیمی و رقیب بعدیش مهدی ابریشم چی رفت و بایک شامورتی بازی مریم قجر عضدانلو که ظاهرا زیباتر از زنان دیگر بود را تصاحب نمود. ناگفته نماند در آن زمان بسیار زنان باسابقه تر و از منظر سازمانی تشکیلاتی تر چون عذرا علوی طالقانی و محبوبه جمشیدی و فاطمه رمضانی و … در سازمان بودند ولی با این حال رجوی که طرفدار چشم سبز ها است مریم قجر قاجار را انتخاب نمود.

او سپس در سال ۱۳۶۸ در حالیکه در پیام کوتاهی خودش را رهبر عقیدتی و بلامنازع سازمان نامید مریم قجر را هم بعنوان مسئول اول و دستیار خویش انتخاب نمود.

بگذریم از اینکه با بودن مسعود رجوی، مسئول اول ها در سازمان مجاهدین یک مترسک بیش نیستند و فقط بهانه ای برای سرکوب و نگهداری اعضا می باشند. ولی با این حال باز هم بعلت نگرانی از قدرت گرفتن همین زنان بی جیره و مواجب وپوشالی در پی اختلافات و حسادت ها با اولین مسئول اول بعد از مریم قجر یعنی فهیمه اروانی و کسی که او را به عنوان جانشین مریم قجر معرفی نموده بودند ، بزودی او را هم قربانی نموده و پایین کشیدند و یادشان رفت که زمانی نام جانشین مریم قجر را هم بر وی نهاده اند و سپس رسم بر این شد که هر دو سال یکبار همین مترسک ها ر ا هم عوض کنند تا امر ریاست بر کسی مشتبه نشود.

و اما نسخه های مطول مبارزاتی ! برای رزمندگان که مردان بدنبال زن و زندگی نباشند و زنان بدنبال زیبایی و زندگی و شوهر نباشند ادامه داشت

ولی ایشان هر چه را بر دیگران حرام نموده بود بر خویش حلال می دانست.

انتخاب فهیمه اروانی و پس از آن شهرزاد صدر و صدیقه حسینی که دارای چشمان رنگی بودند و سپس تهمینه شادرو جوان، وارد کردن این زنان به کابین رهبری از این جمله است!

و از طرفی انتخاب شهرزاد صدر زن برادر مریم قجر قاجار(محمود قجرعضدانلو) راه موروثی کردن و زنده کردن خاطرات دوران قاجار رابیشتر به ذهن ها متبادر می کند.

وحال که زنان دور و بر به مرز ۵۰ و ۶۰ سالگی و پیری رسیده اند ولیعهد ها و شاهزاده های جوان چشم سبز…دیگر ی هستند از جمله اشرف ابریشم چی و نرگس قجر عضدانلو

بدون شک اگر از ترس افکار عمومی و شرم وخجالت در نزد اعضا نبود، کاندید شماره۱ برای مسئول اولی اشرف ابریشم چی بود.

چرا که برای این زوج قدرت پرست و فرومایه موروثی کردن قدرت و نگرانی از اعضای زیر دست و حتی زنان بخت برگشته از همه چیز مهمتر است.

زوجی که جز به قدرت نمی اندیشند و زیرپا گذاشتن تمامی پرنسیب های انسانی و اجتماعی برای آنان اهمیتی ندارند.

سازمانی تروریستی با ادبیاتی بسیار سخیف و مستهجن و پر از دوگانگی و خیانت های آشکار بالاخص به اعضایی که به وی اعتماد نموده اند با این سرمایه پا به پنجاه سالگی می گذارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید