در محکومیت اطلاعیه رجوی علیه خانواده های (+ بیانیه حمایت از تحصن هموطنان)

0
1179

در محکومیت اطلاعیه رجوی علیه خانواده های (+ بیانیه حمایت از تحصن هموطنان)

انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، نهم سپتامبر ۲۰۱۵:…  این خانواده است مسعود خان نه نیروی قدس ونه نیروی وزارت اطلاعات. اینها همان خانواده است که شما یک زمان روی آنها حساب باز کرده وبما میگفتید که اگر ارتش آزادی حرکت کنند خانواده های شما در هر استان آنجا را آزاد کردند والان این همان خانواده است که به کمپ لیبرتی آمده است! همسر تان خانم مریم قجر هم درتایید شما گفت ما روی خانواده های شما …

درمحکومیت اطلاعیه فرقه مسعود رجوی علیه خانواده های رنجدیده

لینک به منبع

در تاریخ ۱۶شهریور۹۴ یک روز پس از سالگرد سازمان فتح شده توسط فرقه مسعود رجوی، ودرهمزمانی حضور خانواده های دردمند دراطراف کمپ لیبرتی، این فرقه با نام شورای ملی مقاومت علیه خانواده های رنجدیده بیانیه ای صادر کرده وآنها راوابستگان نیروهای قدس و وزارت اطلاعات نامیده است که گویا برای سرکوب ساکنین لیبرتی به جلو لیبرتی آمده اند!

من به عنوان یک فرد از این آسیب دیدگان این فرقه می خواهم بگویم که این افراد که از روز دوشنبه وارد عراق شدند وبا هزار مصیبت برای خود ویزا و غیره …. تهیه کرده وآمده اند ،همان اعضای خانواده اسرای لیبرتی هستند.

دربیانیه ی شورای ملی این چنین آمده است :

” صبح امروز دوشنبه ۱۶ شهریور بیش از ۲۰ تن از مزدوران وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس رژیم آخوندی در پوشش شناخته شده «خانواده ساکنان» به لیبرتی منتقل شدند. انتقال این مزدوران به وسیله یک مینی بوس، توسط سفارت رژیم آخوندی در بغداد و کمیته سرکوب مجاهدان لیبرتی به ریاست فالح فیاض، مشاور امنیت ملی دولت عراق، صورت گرفته است.این مزدوران توسط سرهنگ صادق محمد کاظم و سرگرد احمد خضیر و سروان حیدر عذاب از کمیته سرکوب لیبرتی از چندین پست بازرسی عبور داده شده و به ایستگاه پلیس لیبرتی منتقل شدند. آنها به محض رسیدن به سردادن شعارهای تهدید آمیز و تحریک کننده پرداختند …”.

درجواب باید گفت:

این خانواده ها سالهاست که چشم انتظار فرزندان خود می باشند که در فرقه مسعود خان اسیر شده اند وسران این فرقه به نفرات حتی اجازه تماس با خانواده را هم نمی دهند وچون از سال ۱۳۸۲ تا امروز حدود ۷۰۰ نفر از نجات یافته های این فرقه درایران هستند وخانواده ها به همین خاطر تلاش دارند تا فرزندان خودشان را از نزدیک ملاقات ونظر عضو اسیر خانواده خود را بداند اما فرقه مسعود خان چنین اجازه را به افراد نمی دهند.

من یادم است درسال ۱۳۸۳ که خانواده ها به ملاقات به اشرف می آمدن سران فرقه درنشست ها اعلام کردند که این ضربه از شکست مان درعراق برای ما بیشتر بود چرا چون خانواده ها به نفرات یک دیدجدیدی دادند که در اشرف آن را نداشتند وچون به نفرات القا شده بود اگر از کنار ما بروید به مرده تبدیل خواهد شد .به هیچ خبری دسترسی نداشتند بعد از ملاقات نفرات راه نجات خود را پیدا کردند.

درآن زمان بعضی از سختگیری های آمریکا مانع خارج شدن اکثریت شد ( سران فرقه به نیروهای آمریکائی گفتند که این نفرات به خاطرنزدیک شدن ما به شما از کنار ما می روند وآنها با نگاه یک تروریست به ما نگاه می کردند) ونتیجه آن شد که اکثریت بزرگ دوستان ما درمناسبات رجوی ماندند وخانواده ها را چشم انتظار گذاشتند واینها هستند که درمقابل درب لیبرتی تحصن کرده ودیگران نیز بدانها خواهند پیوست.

چسباندن مارک ها به این خانواده ها یک ظلم بزرگ است وما جدا شده ها ضمن افشای این عمل شنیع سازمان، آنرا بشدت محکوم میکنیم .

افرادی که درحال حاضر وبرای یک ملاقات ساده به جلو درب لیبرتی رفتند بچه هایشان از دوستان سابق ما بودند.

محمد گلزار که درزمان ما دریگان مهندسی بود والان پدر ۸۰ ساله او به دیدار فرزنداش رفته است ویا برادرغلامرضا خیر آبادی که ایشان هم یگان بودیم و الان برادرش برای ملاقات رفته است وآیا این گناه است ؟؟

این خانواده است مسعود خان نه نیروی قدس ونه نیروی وزارت اطلاعات. اینها همان خانواده است که شما یک زمان روی آنها حساب باز کرده وبما میگفتید که اگر ارتش آزادی حرکت کنند خانواده های شما در هر استان آنجا را آزاد کردند والان این همان خانواده است که به کمپ لیبرتی آمده است!

همسر تان خانم مریم قجر هم درتایید شما گفت ما روی خانواده های شما حساب باز کردیم وهر کدام شما با خانواده ها یتان یک کردان تشکیل خواهید داد و برای این است که مسعود می گوید شما آماده باشید سوت زدم همان خانواده ها ایران را آزاد خواهند کرد!

امروز چه شده به آن خانواده ها مارک نیروی قدس ووزارت اطلاعات می زنید؟ مگر نمی گوید یدئولوژی برتر داریم؟ پسدرمواجهه وبحث با خانواده ها از آن استفاده کنید چرا نمی توانید ؟

مسعود خان خود شیفته!

ما جدا شده ها از این اتهامات خیلی شنیدیم ومیشنویم اما توهین به خانواده ها رابه شما اجازه نمی دهیم ، چون آنها رنجدیده هستند وسالها درمعرض توهین قرار داشته اند. تحمل ما دراین مورد تمام شده است.

سیروس

بیانیه حمایت جمعی از خانواده های تبریزی درحمایت از تحصن هموطنان

لینک به منبع

خبر زیر، مصادف با خبر شادی بخش انتقال تعدادی از این اسرا به آلبانی بوده که ما این مسئله را به فال نیک گرفته و این پیشآمد خوب را به هم دردان وهمرزمان خوب خود ( خانم ثریا عبدالهی و آقای مصطفی محمدی ) ودیگر کسانی که بعلت استفاده ازنام مستعار، نشناختیم، ازصمیم قلب تبریک میگوییم.

باری!

اطلاع یافتیم که تعدادی از اعضای خانواده های اسرای رجوی درکمپ لیبرتی، دراین شرایط آب وهوایی سخت عراق، خودرا به کمپ لیبرتی رسانده ومصرانه درخواست ملاقات با عزیزانشان را دارند!

باند رجوی بجای اجابت این درخواست ابتدائی این زجر کشیدگان کم نظیر تاریخ سی ساله ی ایران ، بلندگوهای تبلیغاتی خود را بکار انداخته وبجای اجابت درخواست آنها، متهم به وابستگی شان به سپاه قدس و …میکند!

اگر مسئولین باند رجوی ریگی درکفش ندارند و واقعا هم درشناختن ماهیت این مراجعین شک دارند ، میتوانند عزیزان آنها را به جلوی درب آورده واحراز هویت کنند!

درد رجوی ، بیدار شدن احساسات وعواطف انسانی است که دراسیران خود باندازه ی قابل توجهی خفه کرده وخوف آن دارد که انجام ملاقات ، این اسرا را به گذشته ی خود برگردانده و وضعی پیش آید که دیگر حاضر به قبول زندگی برده وارانه نباشند!

ما اعضای تبریزی خانواده های هم درد، حمایت قاطع خود را از اقدام وخواست این خانواده های هموطن متحصن اعلام نموده و ادامه ی پایمردی ازطرف آنها را بنفع اسرا میدانیم.

رجوی باید بداند که این آغاز قافله ایست که این بار تا تحقق خواسته های تمامی خانواده های مغبون ومتضرر ، ” سرایستادن ندارد “.

نیره سلطانی اهری و محمدتقی صالحپور

مهری و محمود وناهید سعادت

محمد حسن و جلال فخیم حبیب زاده

اقدس نایب اسماعیل پور

محمد حسین دادگر اقدم

زهرا مهدیزاده بهتاش

حسن رهنمای آناخاتون

محمد رضا قدیمی سرند

حمید طاهری خسروشاهی

محبوبه دباغ تبریز

مولود طاهری نژاد

معصومه عطاریان

اشرف آذرنگی

مریم نوجوان

شهین نطاقی

ابراهیم جدی

سید رضا تارا

مهدی پور واحد

اصغر فتحی

یوسف خوب زمانی

احمدهوشی

اصغر واحد رضایی

محمد علی باغبان باشی

اسداله فیاض دیزجی

مرتضی اکبری نسب

ابوالقاسم نوبختی

محسن سرداری

مجید اشک خونی

جواد عبدی نعمت آبادی

عبدالله سبزچی دهخوارقانی

ابوالفضل آقای اصل گرگانی

قدرت کریم بیگی کامران

محمد رضا صدیق

شاهرخ عنصری

صمد امیری و حسین امیری پارام

علی حامد رنجی

مجید وبهرام حسن پور

حسن محرمی کوچه باغ

رامین احسانی

محمد حسین خسروی دیزجی

ابراهیم قلاج

محمد رضا حاجی عظیمیان

امیر بدلی

حسنعلی پور محمد روحی

حسین حقیقت پور

کریم جوانی

مجید چوپانی

محمدنصیری دغلیان

اسدالله حسین زاده حصاری

محمد حسین قاسمی پناهی

علی اکبر عظیمی

بهروز کاظمی

گلناز تمیزی

سوسن بشارت پور

حبیبه عنصریان

محمد چرتاب قدیمی

ذکر علی زیبایی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید